Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fantastisk innslag! Anders er vel i bildet 7 av 8 minutter

Det var jeg og :P

Med tanke på at programmet handlet om Anders og ikke om deg tror jeg du med stolthet kan kalle deg en linselus!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på at programmet handlet om Anders og ikke om deg tror jeg du med stolthet kan kalle deg en linselus!

Siden vi er inne på linselus, stemmer det at vi får se deg på TV2 på onsdag kl. 20:00?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden vi er inne på linselus, stemmer det at vi får se deg på TV2 på onsdag kl. 20:00?

Uhm, er det FK Zebra eller noe? Går ikke det bare på Zebra? Neiiii, omogleg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bastionen godter seg vel og lenge over deres representant og hans innsats i kampen mot FK Zebra. Der vi andre lot ærlighet vare lengst og stilte faktiske supportere til kampen mot Zebraspillerne, sendte Lyn en tidligere juniorspiller og norgesmester for å hevde seg litt ekstra.. Det gir plass til stor nyhet og bilder på bastionen.no, under ukas mest selvopptatte overskrift. Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bastionen godter seg vel og lenge over deres representant og hans innsats i kampen mot FK Zebra. Der vi andre lot ærlighet vare lengst og stilte faktiske supportere til kampen mot Zebraspillerne, sendte Lyn en tidligere juniorspiller og norgesmester for å hevde seg litt ekstra.. Det gir plass til stor nyhet og bilder på bastionen.no, under ukas mest selvopptatte overskrift.

Spilte du ikke i Blaa drakt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bastionen godter seg vel og lenge over deres representant og hans innsats i kampen mot FK Zebra. Der vi andre lot ærlighet vare lengst og stilte faktiske supportere til kampen mot Zebraspillerne, sendte Lyn en tidligere juniorspiller og norgesmester for å hevde seg litt ekstra.. Det gir plass til stor nyhet og bilder på bastionen.no, under ukas mest selvopptatte overskrift.

Spilte du ikke i Blaa drakt?

Jeg presterte faktisk å glemme den blaa drakten jeg har (men sjelden bruker) hjemme, heldigvis hadde jeg bortedrakten liggende hos madammen så jeg hadde noe.. Det hele ble litt stress, jeg måtte også spille i vintershortsen til Stabæk, str XXXL. Så jeg stappa den ned i strømpene. Jeg ser ut som Alladin!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste bakpå aftenposten i dag at SS var kun 600 medlemer. Stemmer vel ikke helt. Står forresten 3 fine sider om klubben vår der i dag.

Det er vel bare et ettall som har falt ut (fra 1600)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom det noe innslag om vi som sang utenfor ricks?

var en engasjert mann med filmkamera der hvertfall..

De viste bare 2-3 sekunder, heldigvis. Det var en pinlig affære.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forumbruker PerS ble nettopp etterlyst på Matchball Mandag.

hvorfor det?

Jeg lever.

Besvarte bare en grattis-tekstmelding fra min nevø i går med at jeg var i koma etter kampen - og måtte besvare ved en senere anledning. Uheldigvis nevnte han det i programmet. Ikke verre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk Support i media
  • Opprett ny...