alltidblaa 3 016 Del Skrevet 13. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 13. Juli 2009 (endret) Hetset av Stabækfansen Slemme disse $$ altså.. Og det blir bare flere og flere av oss. Endret 13. Juli 2009 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Hetset av Stabækfansen Slemme disse $$ altså.. Og det blir bare flere og flere av oss. Ondskap selger, ondskap er godt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Og det blir bare flere og flere av oss. Men hvor mange er vi egentlig - har noen et medlemstall for $$ -09? Og hva var det i fjor - ved sesongslutt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Og det blir bare flere og flere av oss. Men hvor mange er vi egentlig - har noen et medlemstall for $$ -09? Og hva var det i fjor - ved sesongslutt? Er ikke helt oppdatert nå, men vi er vel mellom 1800-1900 stk. Var vel sekstenhundre og something på slutten av fjoråret (Albert har vel det eksakte tallet) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Det nyeste se og hør kan anbefales... Potter kommer nå, han er gul og blå hasj og kokain, Potter er et svin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Nesten like fin på bildet i se og hør som på det bildet noen tok på lørdagen.... Legg merke til hårsveisen fra de yngre dager... Men, nå som du har blitt kjendis potter, kommer du til å fortsette å stå med oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Nei, jeg og Aleksander Rybakk skal spleise på en losje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Det nyeste se og hør kan anbefales... Potter kommer nå, han er gul og blå hasj og kokain, Potter er et svin ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Det nyeste se og hør kan anbefales... Potter kommer nå, han er gul og blå hasj og kokain, Potter er et svin ??? Bare les se og hør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Noen som kan gi et lite sammendrag av denne Se og Hør artikkelen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Om bestefar Jo Benkow, og for Potter sin del er det da bilde av han og bestefar med Stabæk-skjerf (og bestefar er veldig stolt av han!). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Nei, jeg og Aleksander Rybakk skal spleise på en losje. Regenr med at det er toalett på losjen, gjerne med utsikt til banen fra skåla Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Nei, jeg og Aleksander Rybakk skal spleise på en losje. Regenr med at det er toalett på losjen, gjerne med utsikt til banen fra skåla Planen er at jeg skal henge der rundt match, mens Aleksander skal bruke losjen til å holde intimkonserter og foredrag om veien fra Nesodden til Moskva. Akkurat nå jobber vi med å få flyttet en av høstens hjemmekamper slik at Aleksander og Kari Bremnes kan holde en intimkonsert for Norsk Forening for Fjellsprengningsteknikk - www.nff.no. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Om bestefar Jo Benkow, og for Potter sin del er det da bilde av han og bestefar med Stabæk-skjerf (og bestefar er veldig stolt av han!). Potter, jeg var bare nødt (i tilfelle du ikke har hørt den) Øyvind Bluck / Harald Heide Steen: http://www.speedyshare.com/441332500.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Stuart har vært framme med pennen på stabak.no. (Og ja, han er engelsk...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 "Stabæk-supporter hjalp Apoel til Champions League": http://www.dagbladet.no/2009/08/27/sport/f...stabek/7848546/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 27. August 2009 Del Skrevet 27. August 2009 "Stabæk-supporter hjalp Apoel til Champions League":http://www.dagbladet.no/2009/08/27/sport/f...stabek/7848546/ Dette er jævlig bra!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 27. August 2009 (endret) Del Skrevet 27. August 2009 (endret) "Stabæk-supporter hjalp Apoel til Champions League":http://www.dagbladet.no/2009/08/27/sport/f...stabek/7848546/ Dette er jævlig bra!! Det er ikke bare bra, det er helt fantastisk! Det blir bare enda bedre når Sutrebakken griner om de fantastiske opptakene han kan skaffe seg. Endret 27. August 2009 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 SÅ JÆVELIG BRA RICH!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PettBork 7 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 "Stabæk-supporter hjalp Apoel til Champions League":http://www.dagbladet.no/2009/08/27/sport/f...stabek/7848546/ Dette er jævlig bra!! Det er ikke bare bra, det er helt fantastisk! Det blir bare enda bedre når Sutrebakken griner om de fantastiske opptakene han kan skaffe seg. Kunne ikke bli bedre, det reddet dagen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
carmaa 1 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 "Stabæk-supporter hjalp Apoel til Champions League":http://www.dagbladet.no/2009/08/27/sport/f...stabek/7848546/ Dette er jævlig bra!! Det er ikke bare bra, det er helt fantastisk! Det blir bare enda bedre når Sutrebakken griner om de fantastiske opptakene han kan skaffe seg. Kunne ikke bli bedre, det reddet dagen! :lol: Dette er det beste fra $$ siden 1945! Fantastisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 KONGE!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Meget bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Intervju med Rich i DN: - Jeg gjorde det på ren faenskap http://www.dn.no/forsiden/etterBors/article1730760.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Intervju med Rich i DN: - Jeg gjorde det på ren faenskaphttp://www.dn.no/forsiden/etterBors/article1730760.ece Dette er absolutt den typen artikler man skriver ut og putter i albumet, en fantastisk mediedekning! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Intervju med Rich i DN: - Jeg gjorde det på ren faenskaphttp://www.dn.no/forsiden/etterBors/article1730760.ece Solbakken sier: Det der tror jeg hadde null betydning, denne videoen hadde de fått tak i uansett. Her snakker vi nok om en person som har litt for høye tanker om seg selv, sier han til Dagbladet.no . - Det er byråer som lever av å selge opptak fra kamper som dette. Jeg kan skaffe hvilke som helst dvd jeg måtte ønske meg. Selv Stabæk-Grei i cupen skulle jeg enkelt ha fått tak i, legger Solbakken til. Her beviser han jo at han er en dust da! Hvis opptakene er så lett å få tak i hvorfor gadd han ikke å sende de? De ville jo få tak i de uansett. Snakker han om seg selv når han snakker om "høye tanker om seg selv"? I tillegg mente han at Stabæk var kjipe når vi ikke ville gi de ekstra treningstid? Håper virkelig han får seg dansk pass snart, så vi slipper å få han som landslagstrener! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Jeg skrev mail til Ekstrabladet i København og gjorde dem oppmerksom på saken. Men fikk til svar: Hej Anders Jo tak, den historie har vi lavet. God weekend René Kult dette her. Det minner meg om 2005 da vi skrev mail til Sogndals trener for å gi han moralsk støtte og motivasjon til å ikke slutte som trener for SIF. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Jeg skrev mail til Ekstrabladet i København og gjorde dem oppmerksom på saken. Men fikk til svar:Hej Anders Jo tak, den historie har vi lavet. God weekend René Kult dette her. Det minner meg om 2005 da vi skrev mail til Sogndals trener for å gi han moralsk støtte og motivasjon til å ikke slutte som trener for SIF. Fantastisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Jeg skrev mail til Ekstrabladet i København og gjorde dem oppmerksom på saken. Men fikk til svar:Hej Anders Jo tak, den historie har vi lavet. God weekend René Kult dette her. Det minner meg om 2005 da vi skrev mail til Sogndals trener for å gi han moralsk støtte og motivasjon til å ikke slutte som trener for SIF. Fantastisk! Jeg tror jeg har undervurdert brukere på VGD. De skriver jo brukbar dansk i tillegg til nesten brukbar norsk.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Håper virkelig han får seg dansk pass snart, så vi slipper å få han som landslagstrener! Akkurat dét tror jeg ikke er noen sikring mot å få ham som landslagssjef.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå