Mihawk 1 744 Del Skrevet 24. November 2009 Del Skrevet 24. November 2009 Ser ut som TV2 ble felt 4-2. For meg ser det ut som saken ble utsatt, siden det var såpass stor uenighet. Den ble utsatt til etter pausen. Forøvrig litt merkelig argumentasjon fra enkelte der. skapRBKere?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 24. November 2009 Del Skrevet 24. November 2009 Forøvrig litt merkelig argumentasjon fra enkelte der. skapRBKere?! Hvilken rolle spiller det? Saken er jo ikke mellom Stabæk og RBK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 24. November 2009 (endret) Del Skrevet 24. November 2009 (endret) Den ble utsatt til etter pausen. Forøvrig litt merkelig argumentasjon fra enkelte der. skapRBKere?! Budstikka skriver at det skal lages to utkast til uttalelser i saken Endret 24. November 2009 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mini Harstad 12 Del Skrevet 24. November 2009 Del Skrevet 24. November 2009 Ja! #PFU skal utforme en alternativ uttalelse som feller TV 2 for brudd på Vær Varsom-plakaten i Stabæk support-saken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 24. November 2009 Del Skrevet 24. November 2009 Forøvrig litt merkelig argumentasjon fra enkelte der. skapRBKere?! Hvilken rolle spiller det? Saken er jo ikke mellom Stabæk og RBK. Klart det, men det er jo sikkert noen bitre RBKere som likte at han ble hengt ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 24. November 2009 Del Skrevet 24. November 2009 Men hva ble egentlig resultatet? Tydeligvis flertall for å dømme, men de skal skrive ny uttalelse, og når skal denne bli behandlet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 24. November 2009 Del Skrevet 24. November 2009 Men hva ble egentlig resultatet? Tydeligvis flertall for å dømme, men de skal skrive ny uttalelse, og når skal denne bli behandlet? Den blir tatt opp etter pausen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 24. November 2009 Del Skrevet 24. November 2009 Men hva ble egentlig resultatet? Tydeligvis flertall for å dømme, men de skal skrive ny uttalelse, og når skal denne bli behandlet? Den blir tatt opp etter pausen. Hvor lang pause skal de ha egentlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 24. November 2009 Del Skrevet 24. November 2009 Vanlig lunsjpause bare. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 24. November 2009 Del Skrevet 24. November 2009 Men hva ble egentlig resultatet? Tydeligvis flertall for å dømme, men de skal skrive ny uttalelse, og når skal denne bli behandlet? Den blir tatt opp etter pausen. Hvor lang pause skal de ha egentlig? Tipper de har snitter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 24. November 2009 Del Skrevet 24. November 2009 TV2 felt i PFU De skulle tydeligvis ikke behandle mer etter at de nye uttalelsene var skrevet, ut fra sitatene fra Norsk Presseforbund ser det jo ut som de har konkludert med at TV2 blir felt etter at flertallet mener dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. November 2009 (endret) Del Skrevet 24. November 2009 (endret) Har akkurat vært i kontakt med Budstikka. De har fått bekreftet at det blir fellende dom mot TV2 for brudd på god presseskikk. Så de byttet bilde på dekningen av saken: Dekningen er her. Endret 24. November 2009 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 24. November 2009 Del Skrevet 24. November 2009 Ja! #PFU skal utforme en alternativ uttalelse som feller TV 2 for brudd på Vær Varsom-plakaten i Stabæk support-saken. Det er altså ikke gitt at de blir felt. Man landet vel på en 4-2 deling, hvor flertallet var for at TV2 skulle felles. Det ble visst utsatt til neste møte hvorvidt de skulle levere en delt konklusjon, eller prøve å diskutere seg fram til enighet (som i så fall virker å skulle bli en felling). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 24. November 2009 Del Skrevet 24. November 2009 Vi kommer på tiende plass i supporterkåringen til "Josimar" (norsk fotballblad), får kred for Daniel sangen, men kritikk for "Om du ingen penger har...". De mener også vi burde klare å lage bedre lyd i Hallen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 24. November 2009 Del Skrevet 24. November 2009 Har akkurat vært i kontakt med Budstikka. De har fått bekreftet at det blir fellende dom mot TV2 for brudd på god presseskikk. Så de byttet bilde på dekningen av saken: Dekningen er her. Dette bildet kan man faktisk bestille av Budstikka. Så for alle som sliter litt med julegaveideer, kunne kanskje en innrammet variant av dette være en fin sak å ha under treet til en med blaatt hjerte i år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 24. November 2009 Del Skrevet 24. November 2009 HAHA! alle mann med en albert på kjøleskapet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. November 2009 Del Skrevet 25. November 2009 Hva med å anmelde PFU til PFU for å kringkaste dette innslaget på ny og på ny. Jeg hadde ikke sett innslagene med den myntkastende gutten før de nå ble streamet og lagt ut på journalisten.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. November 2009 Del Skrevet 25. November 2009 Hva med å anmelde PFU til PFU for å kringkaste dette innslaget på ny og på ny. Jeg hadde ikke sett innslagene med den myntkastende gutten før de nå ble streamet og lagt ut på journalisten.no PFU innhentet tillatelse fra Stabæk Support og fra "Myntkasteren". Vi ($$ og myntkasteren) er enige om at dette er en prinsippiel viktig sak, så vidt jeg vet første gang (i alle fall på veldig lenge) at PFU behandler en sak som omhandler måten media behandler folk på tribunen på. Derfor valgte vi å gi vår tilsutning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 25. November 2009 Del Skrevet 25. November 2009 Jeg så ikke hele debatten, og jeg kjenner ikke noe til PFus arbeid fra før av. Men hun damen som opptrådde som en slags debattleder virket jo ikke å ha særlig kontroll. Hoppet fra den ene meningen til den andre og virket til å slite med hva saken egentlig dreide seg om. På meg virket det som om hun stadig pratet generelt om kvaliteten av fotballdekning i media - evt at hun ikke hadde tatt seg bryet med å lese sakspapirene. Full støtte til ss.no's oppfatning av dette var et supperåd! De stadige diskusjonene jeg har i lunsjen med min LSK kollega om sympatiske fotballspillere i tippeligaen er jo mer saklige enn denne PFU debatten... Jeg sitter igjen med å lure på om aktørene som evt blir felt her, tar dette seriøst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 25. November 2009 Del Skrevet 25. November 2009 Utvalget var i sin behandling, som er tilgjengelig på nett-TV, klar på at "myntkasterens" voksne opptreden ikke fritok TV2 for ansvar, og flertallet mente at identifiseringen av gutten, og den omfattende latterliggjøringen av ham og hele supportermiljøet i Bærum er kritikkverdig. Noe jeg ikke fikk med meg? Såvidt jeg kan huske ble ikke "hele supportermiljøet i Bærum" latterliggjort nevneverdig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. November 2009 Del Skrevet 25. November 2009 http://www.journalisten.no/story/59615#comment-966 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. November 2009 Del Skrevet 25. November 2009 Budstikka har lagt ut dommen -se forsiden. Om jeg ikke er helt på jordet, er TV2 nå forpliktet til å opplyse om vedtaket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vidjetore 155 Del Skrevet 25. November 2009 (endret) Del Skrevet 25. November 2009 (endret) TV2 felt i PFU De skulle tydeligvis ikke behandle mer etter at de nye uttalelsene var skrevet, ut fra sitatene fra Norsk Presseforbund ser det jo ut som de har konkludert med at TV2 blir felt etter at flertallet mener dette. Her er PFUs (foreløpige?) uttalelse om saken, som Budstikka har fått: http://www.budstikka.no/multimedia/archive...dom_187996a.htm Sist vi vant 4-2 var forøvrig mot LSK hjemme på Nadderud i 2008 Edit: ja.. nå ble jo denne posten overflødig gitt.. Endret 25. November 2009 av asisa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 25. November 2009 Del Skrevet 25. November 2009 Men hva blir dommen? Bot eller hva skjer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 25. November 2009 Del Skrevet 25. November 2009 Men hva blir dommen? Bot eller hva skjer? "Straffen" er at TV2 må gjengi fellelsen i PFU på TV. Regn derfor med at dette kommer etter en sportssending snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 25. November 2009 Del Skrevet 25. November 2009 Men hva blir dommen? Bot eller hva skjer? "Straffen" er at TV2 må gjengi fellelsen i PFU på TV. Regn derfor med at dette kommer etter en sportssending snart. ...og enda mer fokus i media på episoden med myntkasting... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 25. November 2009 Del Skrevet 25. November 2009 Tror reglene er slik at man må publisere dette i samme medium og omtrent samme tidspunkt som hendelsen skjedde. Tror ikke mediene er tvunget til å gjøre dette, men jeg tror ikke det blir noe problem. Tror PFU er en slags FN i medieverden. Gleder meg til å se Minni beklage seg på TV i beste sendetid! (tviler på at han har baller til å gjøre det, men man kan jo håpe) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 25. November 2009 Del Skrevet 25. November 2009 Men hva blir dommen? Bot eller hva skjer? "Straffen" er at TV2 må gjengi fellelsen i PFU på TV. Regn derfor med at dette kommer etter en sportssending snart. ...og enda mer fokus i media på episoden med myntkasting... Var vel strengt tatt SS som la opp til det da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. November 2009 Del Skrevet 25. November 2009 Men hva blir dommen? Bot eller hva skjer? "Straffen" er at TV2 må gjengi fellelsen i PFU på TV. Regn derfor med at dette kommer etter en sportssending snart. ...og enda mer fokus i media på episoden med myntkasting... Var vel strengt tatt SS som la opp til det da Og det er dessuten verdt det. Glimrende at supperådet ikke fulgte oppfordringen fra sjefskokken (dobbelt ordspill!) om å frikjenne TV2. Så videoen fra møtet, og argumentasjon hans er jo så medievennlig at det er parodisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 25. November 2009 Del Skrevet 25. November 2009 Men hva blir dommen? Bot eller hva skjer? "Straffen" er at TV2 må gjengi fellelsen i PFU på TV. Regn derfor med at dette kommer etter en sportssending snart. ...og enda mer fokus i media på episoden med myntkasting... Var vel strengt tatt SS som la opp til det da Her er vi ikke uenige! Har ikke indikert noe annet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå