stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. April 2006 (endret) Del Skrevet 20. April 2006 (endret) For å vokse, så må vi være synlige, ikke minst i media. Dette er en CRED-tråd, som gir + i boken hver gang $$ er nevnt i media: Vi starter med denne her: Vi elsker å hate de andre (selv om ingen hater oss....ennå) 1 + poeng Endret 18. Januar 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 For å vokse, så må vi være synlige, ikke minst i media. Dette er en CRED-tråd, som gir + i boken hver gang $$ er nevnt i media: Vi starter med denne her: Vi elsker å ha de andre (selv om ingen hater oss....ennå) 1 + poeng Skjønner ikke at der mulig å hate hu der... Minus to poeng... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 Har Hoseth klippa seg og blitt med i Bastionen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 For å vokse, så må vi være synlige, ikke minst i media. Dette er en CRED-tråd, som gir + i boken hver gang $$ er nevnt i media: Vi starter med denne her: Vi elsker å ha de andre (selv om ingen hater oss....ennå) 1 + poeng Skjønner ikke at der mulig å hate hu der... Minus to poeng... Hater ikke ho, men de andre. For å si som Raga: Ere ikke deilig å ha noen å hate!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 For å vokse, så må vi være synlige, ikke minst i media. Dette er en CRED-tråd, som gir + i boken hver gang $$ er nevnt i media: Vi starter med denne her: Vi elsker å ha de andre (selv om ingen hater oss....ennå) 1 + poeng Skjønner ikke at der mulig å hate hu der... Minus to poeng... Hater ikke ho, men de andre. For å si som Raga: Ere ikke deilig å ha noen å hate!!!! Tonje gjør vel faan meg jobben sin!!! pluss 5 poeng (Vi er den eneste som har kvinnelig akademisk utdannet representant) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 Tonjen vår! Glimrende, massiv cred. Men hvis jeg kan foreslå en liten ting, ikke stort altså, og ikke ta det ille opp, men hva med å ta med en krakk neste gang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 20. April 2006 Del Skrevet 20. April 2006 Tonjen vår! Glimrende, massiv cred. Men hvis jeg kan foreslå en liten ting, ikke stort altså, og ikke ta det ille opp, men hva med å ta med en krakk neste gang? De andre er vel for slitene til å gå ned i knestående! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. April 2006 (endret) Del Skrevet 24. April 2006 (endret) Vi ble omtalt på Kveldsnytt i går: +1 Vi ble omtalt som Bærget det blaa. -1 Foreløpig total score i år: 1 Endret 24. April 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 24. April 2006 Del Skrevet 24. April 2006 Vi omtalt som Bærget det blå. Dette registrerte jeg også. Er det noe poeng å gjøre enkelte oppmerksom på at det er fryykktteelliigg leeeeenge siden vi opererte med det navnet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. April 2006 Del Skrevet 24. April 2006 Stabæk Support får lovord i dagens papirutgave av Budstikka. Fritt fra min egen korttidshukommelse: "Selv om det ikke var fullt på Nadderud i duskregnet, så var det mye liv og veldig bra stemning. Spesielt bra var Stabæk Support, som også er flinke til å få hovedtribunen med på syngingen." + i boken til $$ som nå er oppe i 2 poeng. Stjerne i boken til Budstikka som har begynt å bry seg om de viktige tingene her i livet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 24. April 2006 Del Skrevet 24. April 2006 Stabæk Support får lovord i dagens papirutgave av Budstikka. Fritt fra min egen korttidshukommelse: "Selv om det ikke var fullt på Nadderud i duskregnet, så var det mye liv og veldig bra stemning. Spesielt bra var Stabæk Support, som også er flinke til å få hovedtribunen med på syngingen." + i boken til $$ som nå er oppe i 2 poeng. Stjerne i boken til Budstikka som har begynt å bry seg om de viktige tingene her i livet. Tilfredsstillende av Budstikka og til en viss grad oss selv! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 vet ikke om dette hjelper til 1+ poeng med stabæk support i media men jeg så hvertfall nettopp på thevoice og der var det en hyggelig gutt som het martin som hilset til alle stabæk fans! Jeg hilser tilbake vis du leser dette martin! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Er vel dessverre et minus at den tidligere Stabæk-tiger'n Kjell Roar Kaasa, som har blitt fast Stabæk-kommentator på web-tv fortsatt sier Bærget det blaa..... Det kunne heldigvis vært verre, han kunne jo sagt Tommy og Tiger'n-klubben........(ikke noe vondt om den første supporterklubben jeg var medlem av). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Er vel dessverre et minus at den tidligere Stabæk-tiger'n Kjell Roar Kaasa, som har blitt fast Stabæk-kommentator på web-tv fortsatt sier Bærget det blaa..... Det kunne heldigvis vært verre, han kunne jo sagt Tommy og Tiger'n-klubben........(ikke noe vondt om den første supporterklubben jeg var medlem av). Jeg stusset over det selv også ingen stor sak =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Jaja. Kaasa husker oss med rette som Bærget det Blaa. Så kan vi huske ham som VIF-dødaren: en målfarlig spiss i blåstripete drakt som sendte Vålerengen Idrettsforening ned i 1. divisjon i 1996 som det siste han gjorde for Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 1. Mai 2006 (endret) Det er kanskje ikke så farlig om supportklubben går under flere navn, selv så lenge etter navnskiftet. Kjært barn ha mange navn osv. Alle mine venner som er sånn passe fotballinteressert tror fortsatt at vi heter Bærget det Blaa. Det er ikke meg imot egentlig at vi blir kalt det, selv om navnet på supportergruppa er det mer anonyme Stabæk Support. Endret 1. Mai 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 jeg synes også stabæk support er egentlig litt anonymt, det blir liksom ikke noen "identitet". Lyn har bastionen, VIF har "klanen" lillestrøm har "kanarifuglene" og rbk "kjernen".Flere kommer jeg ikke på i farta. Men jeg fulgte ikke så mye med på stabæk når navnet ble skifta så det var sikkert noen gode grunner den gangen til å skifte fra "berget det blaa" til "stabæk support". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Spør du meg så er bærget det blaa et ekstremt teit navn på en supporterklubb. Jeg er veldig glad for at det ble besluttet at vi skulle hete Stabæk Support, som er enkelt og greit, og sier det meste... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 1. Mai 2006 (endret) Hyggelig oppfordring på stabak.no om at alle må melde seg inn i $$: http://www.stabak.no/content/view/1689/293/ mangler kun en link Endret 1. Mai 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 26. Mai 2006 Del Skrevet 26. Mai 2006 Dropper Stadion på grunn av "blodsuger"-pris Dette er da en + ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 26. Mai 2006 Del Skrevet 26. Mai 2006 Dropper Stadion på grunn av "blodsuger"-pris Dette er da en + ? Denne er vel mer nøytral. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 26. Mai 2006 Del Skrevet 26. Mai 2006 Dropper Stadion på grunn av "blodsuger"-pris Dette er da en + ? Bilde av meg jo.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 27. Mai 2006 Del Skrevet 27. Mai 2006 Dropper Stadion på grunn av "blodsuger"-pris Dette er da en + ? Bilde av meg jo.... Dette er en klar + Særlig når alle kommentarene støtter oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. Juni 2006 Del Skrevet 9. Juni 2006 Ikke akkurat mediadekning, men kreds til @forhåndsanalysene til Stabæk Support, igjen! Denne går som en klar + i boka! (selv om VG-forumet nok må sees på som kiosk-literatur) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. Juni 2006 Del Skrevet 9. Juni 2006 Dette er en+: Kampen på tribunen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 9. Juni 2006 Del Skrevet 9. Juni 2006 Mere + Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 9. Juni 2006 Del Skrevet 9. Juni 2006 Da er jeg kommet til følgende foreløpige ca.poengsum. 1+ ""Vi elsker å hate" 1+ Positivt med kvinnelig sjef (Heia Tonje) 1+ Omtalt i Kveldsnytt..... 1- ....som "Bærget Det Blaa" 1+ Positiv omtale i 'stikka 1- Kaasa omtaler oss som "Bærget Det Blaa" 1+ "Dissing av blodpris" (og dertil støttekommentarer) 1+ Ros for forhåndsanalyse på hjemmesiden (i VG forum) 1+ "Kampen på tribunen" og intervju av el Presidente i stikka Altså 7+ og 2- Vi har da 5 cred poeng, - hvilket må sies å være ganske bra på en skala Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 9. Juni 2006 Del Skrevet 9. Juni 2006 Mere + "Om fem år håper Asmyhr at Stabækfotball kan skilte med en nybygget Fornebu Stadion som hjemmearena." Her er man optimist... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 9. Juni 2006 Del Skrevet 9. Juni 2006 Ja, der fikk jeg bakoversveis 5 år?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 12. Juni 2006 Del Skrevet 12. Juni 2006 Ja, der fikk jeg bakoversveis 5 år?! Hehehe altså journalisten skulle absolutt vite hvor Stabæk og Stabæk Support var om 5 år, og siden jeg ikke er noen spådame så svarte jeg bare noe jeg hvertfall har tro på at er tilfelle nemlig at vi er vel plasert på Fornebu. Om det skjer om ett, tre eller fem år det sa jeg ikke noe om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå