stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. Juni 2006 Del Skrevet 13. Juni 2006 + i boken: Sitat: Stabæk Support stiller alltid opp for sitt lag. Hittil i år har de også fått selskap av langt flere på tribunen. Stabæk til værs (Budstikka) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 Budstikka-papir hadde i går et svært oppslag om Tom, bikkja og nye spillere. har den ikke foran meg nå, men den innledet med noe om at det på Stabæks Supports diskusjonsforum pågår en tilnærmet evig debatt om nye spillere og at de mest hardbarka supporterne er veldig kritiske til ledelsen. Nå husker jeg ikke om ordet var hardbarka, og det er neppe antall innlegg på forumet som gjør en person til stjernesupporter. Mange av de beste og mest trofaste Stabæk-supporterne har aldri postet et innlegg i Forum. Men jeg påstår at flertallet av de med et høyt antall innlegg har vist stor respekt og forståelse for ledelsens utfordringer i forhold til spillerkjøp. Selvfølgelig kommer vi med konstruktive forslag og kritikk, og vi forstår ikke alltid alt som skjer. Men de mest negative angrepene på Tom personlig og de mest kritiske utspillene mot ledelsen kommer stort sett fra brukere jeg nekter å kalle hardbarka supportere. Jeg tror artikkelen i Budstikka må få en minus i boka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. Juli 2006 Del Skrevet 25. Juli 2006 Nederst på side 2. Gjør vi det så dårlig for tiden at vi ikke får medias oppmerksomhet? Laget vi heier på gjør det i alle fall ikke så verst. Får ta et par selv - kult når Daniel nærmest må rope under intervjuet etter kampen i går fordi supportere står og roper Daniel rop over den gamle spillertunellen. (Men neppe noen pluss i boka - det handelt jo ikke om Stabæk Support. Denne artikkelen på Budstikka Nett må vel kvalifisere til pluss i boken. Selv om de ikke har klart å illustrere det med bilde fra gårsdagens kamp. Dette bildet er vel fra Molde... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. August 2006 (endret) Del Skrevet 3. August 2006 (endret) Stabæk Support rulær Mye skryt i Odds hjemmesider hos Varden. Stort PLUSS i boken Endret 3. August 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 3. August 2006 Del Skrevet 3. August 2006 Hepp, Noe sier meg at de som drar nedover får en varm velkomst! Dere får tyne så mange runder dere klarer ut av de lokale heltene på mets, eller hvor de nå samles før kamp @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. August 2006 Del Skrevet 3. August 2006 Apropos lokale helter i Skien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. August 2006 Del Skrevet 3. August 2006 Hæ? Orderud? Er ikke de fra Åråsen a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. August 2006 Del Skrevet 3. August 2006 De har flyttet til Skien fengsel. Mulig det er en del av straffen at man må sone den i Skien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
påsan 0 Del Skrevet 4. August 2006 Del Skrevet 4. August 2006 http://www.fxt.no/tippeligaen/odd/article701403.ece mer skryt fra odd... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 + !? (link) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 heller - virker som om stabæk support blander seg inn i ting de har ingen anelse om - det var ihvertfall det jeg syntes da jeg leste artikkelen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 heller - virker som om stabæk support blander seg inn i ting de har ingen anelse om - det var ihvertfall det jeg syntes da jeg leste artikkelen. Jeg er enig - saafremt ikke Morgan A. Lyver, noe som ikke ville forbause meg nevneverdig - faktisk ikke i det hele tatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Who cares..? Det var ifølge avisen ikke ss som meldte det uansett..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Kanskje den bør fjernes, siden den er feil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Den er sikkert bare litt forut for sin tid.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Den er sikkert bare litt forut for sin tid.. Sikkert. Nå står det riktignok at Marel er klar for FFK... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Er jo litt moro da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Er jo litt moro da.. Eh, er det det? Hvis det viser seg å være korrekt er det jo en helt annen sak, men hvis det ikke stemmer er det jo helt meningsløst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Den er sikkert bare litt forut for sin tid.. Sikkert. Nå står det riktignok at Marel er klar for FFK... gardar johannsson til ffk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Den er sikkert bare litt forut for sin tid.. Sikkert. Nå står det riktignok at Marel er klar for FFK... gardar johannsson til ffk Og dette har hva med $$ i media å gjøre?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Den er sikkert bare litt forut for sin tid.. Sikkert. Nå står det riktignok at Marel er klar for FFK... gardar johannsson til ffk Og dette har hva med $$ i media å gjøre?? Kanskje at Stabæk Support-nyheten om Marel til FFK viste seg å være feil, og at det var en annen islending som skulle dit? Ikke vet jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 23. August 2006 Del Skrevet 23. August 2006 riktig albert. 3 poeng til deg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA II 0 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8039353 hihi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 fantastisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8039353 hihi åssa avist av FINN da.... er det mulig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 12. September 2006 Del Skrevet 12. September 2006 Supporterhjerter av gull Et stort + Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 12. September 2006 Del Skrevet 12. September 2006 Dette burde vel egentlig gå som ++?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 12. September 2006 (endret) Del Skrevet 12. September 2006 (endret) Dette burde vel egentlig gå som ++?? Ja dette er verdt ++ Endret 12. September 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 12. September 2006 Del Skrevet 12. September 2006 Et stort + i boka: Adressa.no: Andresens sakse-takling trekkes fram på $tabæk $upports hjemmeside Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 27. September 2006 Del Skrevet 27. September 2006 Siste dagers hendelser medfører vel neppe plusser i boken, se dagens TV2 sport og TVBudstikka og vurder selv. Så får vi håpe det ikke blir minuser heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå