Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Artikkelen er omtalt på "Baksiden" av Finansavisen i dag - under overskriften "Hater Godset og kneipp" og med et gammelt tribunebilde.

Sitat fra artikkelen: "Herlig gjeng, disse Stabæk-supporterne. Det eneste som har fått dem til å vise sanne supporterfølelser, var da Vålerenga-kneippbrød ble solgt på den lokale Kiwi-butikken i fjor".

For de som ikke leser Finansavisen: Baksiden er viet til harselering og uthenging.

Tja! Jeg synes det er pluss i boken, jeg. Det er mye bedre å bli harselert med enn å bli oversett.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artikkelen er omtalt på "Baksiden" av Finansavisen i dag - under overskriften "Hater Godset og kneipp" og med et gammelt tribunebilde.

Sitat fra artikkelen: "Herlig gjeng, disse Stabæk-supporterne. Det eneste som har fått dem til å vise sanne supporterfølelser, var da Vålerenga-kneippbrød ble solgt på den lokale Kiwi-butikken i fjor".

For de som ikke leser Finansavisen: Baksiden er viet til harselering og uthenging.

Tja! Jeg synes det er pluss i boken, jeg. Det er mye bedre å bli harselert med enn å bli oversett.

Jeg heller også mot å si at dette er et pluss i boken. Det er mild harselering i forhold til mye annet som står på Baksiden.

Endret av Langemann
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ler meg fortsatt skakk av denne her....:-):-D:-D

Husker situasjonen godt.

Det beste var at Knut Anders Fostervold nektet å snakke med pressen etter kampen helt til hans søster, TV2-reporter Guro Fostervold, fikk ham i tale inne i TV2-bussen. Ydmyk og flau som faen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker situasjonen godt.

Det beste var at Knut Anders Fostervold nektet å snakke med pressen etter kampen helt til hans søster, TV2-reporter Guro Fostervold, fikk ham i tala inne i TV2-bussen. Ydmyk og flau som faen.

Han fikk gult kort, og frisparket førte til straffe og Belsvikmål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett medlem av Stabæk Support er visstnok i dagens Se&Hør i en artikkel om Helene Rask sitt nachspiel...

Kan jo tenke meg hvem det er.

Og jammen hadde jeg rett. Forøvrig var det i Her og Nå

Hvem var det?

Celeste, eller Kristine som vel de fleste av oss kjenner henne som.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker situasjonen godt.

Det beste var at Knut Anders Fostervold nektet å snakke med pressen etter kampen helt til hans søster, TV2-reporter Guro Fostervold, fikk ham i tala inne i TV2-bussen. Ydmyk og flau som faen.

Han fikk jo til og med ett nytt gult kort, bare kort tid etter... Så en stor dag for KRF-politikeren / syklisten Fostervold det her.

Enda bedre ble det jo dagen etter, da Carew og mini gjorde en parodi på episoden - for å feire en scoring :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker situasjonen godt.

Han fikk jo til og med ett nytt gult kort, bare kort tid etter... Så en stor dag for KRF-politikeren / syklisten Fostervold det her.

Enda bedre ble det jo dagen etter, da Carew og mini gjorde en parodi på episoden - for å feire en scoring :)

Artig situasjon, men hvem av Stabækspillerne er det som prøver å kile Fostervold litt på haka?

- og der fant jeg jo svaret i en annen tråd, gode gamle Petur...

Endret av KongKjakan
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hvor FXT fikk denne overskriften fra Tufte-preg over Molde

Hvem var det som fulgte vår talsperson i første omgang i går? En kvinnelig fotograf fotograferte fra de utroligste vinkler og holdt på å tråkket ned, glemt i stykker og revet ned mens vi sang og hoppet. Spennende å få se bildene. (Og teksten...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagbladet har en "oppsummering av årets morsomste episoder" i sitt fredagamagasin.

___

Nr1: Vi reiser hjem 19:45

"Stabækfansen viste at de har glimt i øyet under bortekampen mot Lillestrøm i høst. Under vårkampen på Nadderud ble Stabæk ilagt en bot på 10.000 kroner av NFF. Bota kom som følge av at Stabæk-fansen hetset Lillestrøms tyske trener Uwe Rösler med å synge: Reis hjem som i '45. På Åråsen hadde Stabæk Support med et stort banner med påtrykket: Vi reiser hjem 19:45. Spøken endte nok en gang hos fotballforbundet, NFF valgte å se humoren i det hele."

___

Nå kan man vel spørre seg om NFF så humoren, men uansett en fjær i hatten. Nr.2 av morsomme episoder var forøvrig Martins vorteknuging.

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ett medlem av Stabæk Support er visstnok i dagens Se&Hør i en artikkel om Helene Rask sitt nachspiel...

Og samme medlem er å se i ukens Her og Nå, og Vi Menn kun iført et Stabæk-skjerf.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og samme medlem er å se i ukens Her og Nå, og Vi Menn kun iført et Stabæk-skjerf.

Det er uten tvil et stort + i boken

Er det virkelig det...?

Tja - og er det et orginalt skjerf? - Jeg kan ikke huske å ha sett det i min periode her?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

3 plusser + + + i boken:

Jentene dominerer Stabæk Support

Av ren nysgjerrighet: Hadde du gitt tre plusser i boken hvis overskriften var "Guttene dominerer Stabæk Support" og?

Synes ikke det er noe pluss med flertall av jenter. Ikke et minus heller. Plusser og minuser kommer av jobben de gjør, og den kommer de sikkert til å gjøre bra. Flott at folk i det hele tatt gidder å stille opp, og da stiller jeg meg likegyldig til om de har innover- eller utovertiss.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 plusser + + + i boken:

Av ren nysgjerrighet: Hadde du gitt tre plusser i boken hvis overskriften var "Guttene dominerer Stabæk Support" og?

Synes ikke det er noe pluss med flertall av jenter. Ikke et minus heller. Plusser og minuser kommer av jobben de gjør, og den kommer de sikkert til å gjøre bra. Flott at folk i det hele tatt gidder å stille opp, og jeg da stiller meg likegyldig til om de har innover- eller utovertiss.

Det er først og fremst 3 plusser i boka fordi vi blir omtalt i Media på en veldig positiv måte, som KUN handler om Stabæk Support, der de faktisk bruker navnet vårt 9 ganger, noe som må være Norgesrekord i mediasammenheng! Men selvfølgelig er det morsomt å være det første styret som har flest mennesker med innovertiss.

Det beste er jo selvsagt at den dagen kommer da slike ting ikke har noen betydning, og derfor blir denne overskriften totalt irrelevant. Men dette er faktisk et skritt på veien dit.

Dersom det hadde vært et flertall av mennesker med utovertiss i årets styre, så hadde neppe Budstikka skrevet en slik overskrift på artikkelen: "Guttene dominerer Stabæk Support". Hva er årsaken til det tror du?

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 plusser + + + i boken:

Synes ikke det er noe pluss med flertall av jenter. Ikke et minus heller. Plusser og minuser kommer av jobben de gjør, og den kommer de sikkert til å gjøre bra. Flott at folk i det hele tatt gidder å stille opp, og jeg da stiller meg likegyldig til om de har innover- eller utovertiss.

Det er først og fremst 3 plusser i boka fordi vi blir omtalt i Media på en veldig positiv måte, som KUN handler om Stabæk Support, der de faktisk bruker navnet vårt 9 ganger, noe som må være Norgesrekord i mediasammenheng! Men selvfølgelig er det morsomt å være det første styret som har flest mennesker med innovertiss.

Det beste er jo selvsagt at den dagen kommer da slike ting ikke har noen betydning, og derfor blir denne overskriften totalt irrelevant. Men dette er faktisk et skritt på veien dit.

Dersom det hadde vært et flertall av mennesker med utovertiss i årets styre, så hadde neppe Budstikka skrevet en slik overskrift på artikkelen: "Guttene dominerer Stabæk Support". Hva er årsaken til det tror du?

"Inovertiss dominerer Stabæk Support" hadde unektelig fenget enda mere.

Edit: Nei nå var jeg barnslig gitt. Beklager det og gir meg selv en advarsel

Endret av Pjalle Nøtt
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk Support i media
  • Opprett ny...