stabækLars 1 977 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Artikkelen er omtalt på "Baksiden" av Finansavisen i dag - under overskriften "Hater Godset og kneipp" og med et gammelt tribunebilde. Sitat fra artikkelen: "Herlig gjeng, disse Stabæk-supporterne. Det eneste som har fått dem til å vise sanne supporterfølelser, var da Vålerenga-kneippbrød ble solgt på den lokale Kiwi-butikken i fjor". For de som ikke leser Finansavisen: Baksiden er viet til harselering og uthenging. Tja! Jeg synes det er pluss i boken, jeg. Det er mye bedre å bli harselert med enn å bli oversett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 19. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 19. Oktober 2006 (endret) Artikkelen er omtalt på "Baksiden" av Finansavisen i dag - under overskriften "Hater Godset og kneipp" og med et gammelt tribunebilde. Sitat fra artikkelen: "Herlig gjeng, disse Stabæk-supporterne. Det eneste som har fått dem til å vise sanne supporterfølelser, var da Vålerenga-kneippbrød ble solgt på den lokale Kiwi-butikken i fjor". For de som ikke leser Finansavisen: Baksiden er viet til harselering og uthenging. Tja! Jeg synes det er pluss i boken, jeg. Det er mye bedre å bli harselert med enn å bli oversett. Jeg heller også mot å si at dette er et pluss i boken. Det er mild harselering i forhold til mye annet som står på Baksiden. Endret 19. Oktober 2006 av Langemann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Jeg ler meg fortsatt skakk av denne her....:-):-D:-D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Jeg ler meg fortsatt skakk av denne her....:-):-D:-D Husker situasjonen godt. Det beste var at Knut Anders Fostervold nektet å snakke med pressen etter kampen helt til hans søster, TV2-reporter Guro Fostervold, fikk ham i tale inne i TV2-bussen. Ydmyk og flau som faen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Jeg ler meg fortsatt skakk av denne her....:-):-D:-D Husker situasjonen godt. Det beste var at Knut Anders Fostervold nektet å snakke med pressen etter kampen helt til hans søster, TV2-reporter Guro Fostervold, fikk ham i tala inne i TV2-bussen. Ydmyk og flau som faen. Han fikk gult kort, og frisparket førte til straffe og Belsvikmål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Ett medlem av Stabæk Support er visstnok i dagens Se&Hør i en artikkel om Helene Rask sitt nachspiel... Kan jo tenke meg hvem det er. Og jammen hadde jeg rett. Forøvrig var det i Her og Nå Hvem var det? Celeste, eller Kristine som vel de fleste av oss kjenner henne som. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Jeg ler meg fortsatt skakk av denne her....:-):-D:-D Husker situasjonen godt. Det beste var at Knut Anders Fostervold nektet å snakke med pressen etter kampen helt til hans søster, TV2-reporter Guro Fostervold, fikk ham i tala inne i TV2-bussen. Ydmyk og flau som faen. Han fikk gult kort, og frisparket førte til straffe og Belsvikmål. Han fikk jo til og med ett nytt gult kort, bare kort tid etter... Så en stor dag for KRF-politikeren / syklisten Fostervold det her. Enda bedre ble det jo dagen etter, da Carew og mini gjorde en parodi på episoden - for å feire en scoring Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 19. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 19. Oktober 2006 (endret) Jeg ler meg fortsatt skakk av denne her....:-):-D:-D Husker situasjonen godt. Det beste var at Knut Anders Fostervold nektet å snakke med pressen etter kampen helt til hans søster, TV2-reporter Guro Fostervold, fikk ham i tala inne i TV2-bussen. Ydmyk og flau som faen. Han fikk gult kort, og frisparket førte til straffe og Belsvikmål. Han fikk jo til og med ett nytt gult kort, bare kort tid etter... Så en stor dag for KRF-politikeren / syklisten Fostervold det her. Enda bedre ble det jo dagen etter, da Carew og mini gjorde en parodi på episoden - for å feire en scoring Artig situasjon, men hvem av Stabækspillerne er det som prøver å kile Fostervold litt på haka? - og der fant jeg jo svaret i en annen tråd, gode gamle Petur... Endret 19. Oktober 2006 av KongKjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 26. Oktober 2006 Del Skrevet 26. Oktober 2006 Media har fanget opp noe som ble påpekt på disse sider for nesten en måned siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Lurer på hvor FXT fikk denne overskriften fra Tufte-preg over Molde Hvem var det som fulgte vår talsperson i første omgang i går? En kvinnelig fotograf fotograferte fra de utroligste vinkler og holdt på å tråkket ned, glemt i stykker og revet ned mens vi sang og hoppet. Spennende å få se bildene. (Og teksten...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. November 2006 Del Skrevet 3. November 2006 ++++++++++++++++++++++++++ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 3. November 2006 (endret) Del Skrevet 3. November 2006 (endret) Dagbladet har en "oppsummering av årets morsomste episoder" i sitt fredagamagasin. ___ Nr1: Vi reiser hjem 19:45 "Stabækfansen viste at de har glimt i øyet under bortekampen mot Lillestrøm i høst. Under vårkampen på Nadderud ble Stabæk ilagt en bot på 10.000 kroner av NFF. Bota kom som følge av at Stabæk-fansen hetset Lillestrøms tyske trener Uwe Rösler med å synge: Reis hjem som i '45. På Åråsen hadde Stabæk Support med et stort banner med påtrykket: Vi reiser hjem 19:45. Spøken endte nok en gang hos fotballforbundet, NFF valgte å se humoren i det hele." ___ Nå kan man vel spørre seg om NFF så humoren, men uansett en fjær i hatten. Nr.2 av morsomme episoder var forøvrig Martins vorteknuging. Endret 3. November 2006 av Øyvind Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 7. November 2006 (endret) Del Skrevet 7. November 2006 (endret) E`en i denne posten må vel utvilsomt regnes som et pluss i boken. Endret 7. November 2006 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 24. November 2006 Del Skrevet 24. November 2006 Dette må vel også sies å være + i boken.... http://www.budstikka.no/sec_forbruker/sec_...ticle108853.ece Husker Kristine som den aller ivrigste fan av Lars Joachim Grimstad. Det var tider det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 13. Desember 2006 Del Skrevet 13. Desember 2006 Ett medlem av Stabæk Support er visstnok i dagens Se&Hør i en artikkel om Helene Rask sitt nachspiel... Og samme medlem er å se i ukens Her og Nå, og Vi Menn kun iført et Stabæk-skjerf. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. Desember 2006 Del Skrevet 13. Desember 2006 Ett medlem av Stabæk Support er visstnok i dagens Se&Hør i en artikkel om Helene Rask sitt nachspiel... Og samme medlem er å se i ukens Her og Nå, og Vi Menn kun iført et Stabæk-skjerf. Det er uten tvil et stort + i boken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 13. Desember 2006 Del Skrevet 13. Desember 2006 Og samme medlem er å se i ukens Her og Nå, og Vi Menn kun iført et Stabæk-skjerf. Det er uten tvil et stort + i boken Er det virkelig det...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Desember 2006 Del Skrevet 13. Desember 2006 Og samme medlem er å se i ukens Her og Nå, og Vi Menn kun iført et Stabæk-skjerf. Det er uten tvil et stort + i boken Er det virkelig det...? Tja - og er det et orginalt skjerf? - Jeg kan ikke huske å ha sett det i min periode her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 13. Desember 2006 Del Skrevet 13. Desember 2006 Tja - og er det et orginalt skjerf? - Jeg kan ikke huske å ha sett det i min periode her? Det er ett originalt skjerf. Tror det ble produsert i 2000 eller 2001. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 13. Desember 2006 Del Skrevet 13. Desember 2006 noen som har bilde av dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 13. Desember 2006 Del Skrevet 13. Desember 2006 noen som har bilde av dette? http://www.vimenn.no/damer/article27423.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 14. Desember 2006 Del Skrevet 14. Desember 2006 Kjøpte bladet jeg, bra bilde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 14. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 14. Desember 2006 (endret) Sorry, feil tråd. Endret 14. Desember 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 14. Desember 2006 Del Skrevet 14. Desember 2006 Det skjerfet er et av de bedre spør du meg... det skjerfet hvor den ene logoen var byttet ut med en fotball var derimot en nedtur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. Januar 2007 Del Skrevet 18. Januar 2007 FXT har sett på prisene på sesongkort for medlemmer av supporterklubber. Tror vi snakker om minst ++ i boken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. Januar 2007 Del Skrevet 18. Januar 2007 3 plusser + + + i boken: Jentene dominerer Stabæk Support Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 18. Januar 2007 Del Skrevet 18. Januar 2007 3 plusser + + + i boken:Jentene dominerer Stabæk Support Det kommer til å ta lang tid, hvis noen gang, andre eliteserieklubber kommer til å ha flertall i supporterklubben Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 18. Januar 2007 (endret) Del Skrevet 18. Januar 2007 (endret) 3 plusser + + + i boken:Jentene dominerer Stabæk Support Av ren nysgjerrighet: Hadde du gitt tre plusser i boken hvis overskriften var "Guttene dominerer Stabæk Support" og? Synes ikke det er noe pluss med flertall av jenter. Ikke et minus heller. Plusser og minuser kommer av jobben de gjør, og den kommer de sikkert til å gjøre bra. Flott at folk i det hele tatt gidder å stille opp, og da stiller jeg meg likegyldig til om de har innover- eller utovertiss. Endret 18. Januar 2007 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. Januar 2007 (endret) Del Skrevet 18. Januar 2007 (endret) 3 plusser + + + i boken:Jentene dominerer Stabæk Support Av ren nysgjerrighet: Hadde du gitt tre plusser i boken hvis overskriften var "Guttene dominerer Stabæk Support" og? Synes ikke det er noe pluss med flertall av jenter. Ikke et minus heller. Plusser og minuser kommer av jobben de gjør, og den kommer de sikkert til å gjøre bra. Flott at folk i det hele tatt gidder å stille opp, og jeg da stiller meg likegyldig til om de har innover- eller utovertiss. Det er først og fremst 3 plusser i boka fordi vi blir omtalt i Media på en veldig positiv måte, som KUN handler om Stabæk Support, der de faktisk bruker navnet vårt 9 ganger, noe som må være Norgesrekord i mediasammenheng! Men selvfølgelig er det morsomt å være det første styret som har flest mennesker med innovertiss. Det beste er jo selvsagt at den dagen kommer da slike ting ikke har noen betydning, og derfor blir denne overskriften totalt irrelevant. Men dette er faktisk et skritt på veien dit. Dersom det hadde vært et flertall av mennesker med utovertiss i årets styre, så hadde neppe Budstikka skrevet en slik overskrift på artikkelen: "Guttene dominerer Stabæk Support". Hva er årsaken til det tror du? Endret 18. Januar 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 18. Januar 2007 (endret) Del Skrevet 18. Januar 2007 (endret) 3 plusser + + + i boken:Jentene dominerer Stabæk Support Av ren nysgjerrighet: Hadde du gitt tre plusser i boken hvis overskriften var "Guttene dominerer Stabæk Support" og? Synes ikke det er noe pluss med flertall av jenter. Ikke et minus heller. Plusser og minuser kommer av jobben de gjør, og den kommer de sikkert til å gjøre bra. Flott at folk i det hele tatt gidder å stille opp, og jeg da stiller meg likegyldig til om de har innover- eller utovertiss. Det er først og fremst 3 plusser i boka fordi vi blir omtalt i Media på en veldig positiv måte, som KUN handler om Stabæk Support, der de faktisk bruker navnet vårt 9 ganger, noe som må være Norgesrekord i mediasammenheng! Men selvfølgelig er det morsomt å være det første styret som har flest mennesker med innovertiss. Det beste er jo selvsagt at den dagen kommer da slike ting ikke har noen betydning, og derfor blir denne overskriften totalt irrelevant. Men dette er faktisk et skritt på veien dit. Dersom det hadde vært et flertall av mennesker med utovertiss i årets styre, så hadde neppe Budstikka skrevet en slik overskrift på artikkelen: "Guttene dominerer Stabæk Support". Hva er årsaken til det tror du? "Inovertiss dominerer Stabæk Support" hadde unektelig fenget enda mere. Edit: Nei nå var jeg barnslig gitt. Beklager det og gir meg selv en advarsel Endret 18. Januar 2007 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå