Tonje 0 Del Skrevet 21. April 2006 Del Skrevet 21. April 2006 Stabæk har i år anskaffet bannere som skal henges opp før kamp og tas ned igjen rett etter kamp. For å gjennomføre dette så søker vi intill 10 perosner som kan ha ansvar for å henge opp hver sin banner og ta det ned igjen. Ansvaret for banneret vil gjelde for alle hjemmekampene. Du vil få ditt banner og ditt faste sted (nær deg eller din daglige reise rute) å henge det opp på. Dette burde være en jobb som er enkel og som mange av dere kan gjøre. Mange etterlyser jo nettopp denne formen for maskedsføring rundt kamp og nå har dere muligheten til å gjøre noe med dette. Jeg vil ha svar på mail tonje@stabaek.no med fullt navn og hvilke alternative steder du kunne tenke deg å henge opp et slikt banner. Senest mandag Har du anledning til å hjelpe til allerede i dag så vær rask, da kan du evt ringe meg på 91713686 Altså banner opp onsdag/torsdag før kamp og ned så fort som mulig etter kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 21. April 2006 Del Skrevet 21. April 2006 Et godt markedsføringsarbeid. BRA! Jeg kan godt henge opp på Bøler Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 21. April 2006 Del Skrevet 21. April 2006 Husk at det er forbudt å henge opp Reklame langs store veier som E-18, E-6, Ring3 osv uten å få det godkjent av veidirektoratet først... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 22. April 2006 Del Skrevet 22. April 2006 Nytt Markedsføringstiltak som er satt igang er at alle ansatte som jobber i kassepunktet/kiosk på Mega Bekeestua skal gå med Stabæk caps... Det er og hengt opp flere flagg i butikken. Dette skal være på alle kampdager (midtuke) og dagen før kamp (søndagskamper)... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 23. April 2006 Del Skrevet 23. April 2006 Nytt Markedsføringstiltak som er satt igang er at alle ansatte som jobber i kassepunktet/kiosk på Mega Bekeestua skal gå med Stabæk caps... Det er og hengt opp flere flagg i butikken. Dette skal være på alle kampdager (midtuke) og dagen før kamp (søndagskamper)... Det var så deilig å være innom mega i dag med stabæk effekter overalt i kassaområdet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 23. April 2006 Del Skrevet 23. April 2006 La merke til at mange butikker langs stabekk hadde de kammoflaggene hengende utenfor butikken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 26. April 2006 Del Skrevet 26. April 2006 Jeg gjentar først post i tråden: Stabæk har i år anskaffet bannere som skal henges opp før kamp og tas ned igjen rett etter kamp. For å gjennomføre dette så søker vi intill 10 perosner som kan ha ansvar for å henge opp hver sin banner og ta det ned igjen. Ansvaret for banneret vil gjelde for alle hjemmekampene. Du vil få ditt banner og ditt faste sted (nær deg eller din daglige reise rute) å henge det opp på. Dette burde være en jobb som er enkel og som mange av dere kan gjøre. Mange etterlyser jo nettopp denne formen for maskedsføring rundt kamp og nå har dere muligheten til å gjøre noe med dette. Jeg vil ha svar på mail tonje@stabaek.no med fullt navn og hvilke alternative steder du kunne tenke deg å henge opp et slikt banner. Altså banner opp onsdag/torsdag før kamp og ned så fort som mulig etter kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 Et godt markedsføringsarbeid. BRA! Jeg kan godt henge opp på Bøler Da kan jeg ta Opsal Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 Hmmm, jeg går liksom langs E18 hele veien til jobb, jeg kan evt spørre sjefen om å få henge opp på Shell på Strand? De kan jo sette opp reklame langs veien allerede. Det er jo en av de første avkjøringene i Bærum.. Så kan jeg rette opp det skeive inntrykket som ble dannet da en VIF-supporter i kassa sa det var greit at Kålenga delte ut apebrød der. Synd den gasseksplosjonen var tima litt feil, det hadde regna apebrød i en uke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 Har sendt deg mail jeg, Tonje.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 Har sendt deg mail jeg, Tonje.. Jepp jeg har sendt den videre, men tror ikke Stabæk kommer til å falle for noen Oslo områder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 Har sendt deg mail jeg, Tonje.. Jepp jeg har sendt den videre, men tror ikke Stabæk kommer til å falle for noen Oslo områder. Jeg tar gangbroen ved Stabekk barneskole! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. April 2006 (endret) Del Skrevet 27. April 2006 (endret) Har sendt deg mail jeg, Tonje.. Jepp jeg har sendt den videre, men tror ikke Stabæk kommer til å falle for noen Oslo områder. Jeg tar gangbroen ved Stabekk barneskole! ...og oppfordrer alle andre mennesker med sansen for Stabæk, å avse 5 min annenhver uke, for å hjelpe til de også. Endret 27. April 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 27. April 2006 (endret) Del Skrevet 27. April 2006 (endret) Tips til lokasjoner å henge opp banner: -Gangbroen ved Haslum Skole -Gangbroen ved Grav Skole/Steinerskolen -T-banebroen på Haslum -Broen over Bærumsveien ved Jarkrysset -Gangbroen ved Haslumbanen -Gangbroen ved Bekkestuatunnelen -Broen som går over Nadderudveien v/Eikeli Skole Noen av lokasjonene kan være farlig å henge opp bannere, men se på det som å blø for klubben dersom det går galt Endret 27. April 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 jeg skal henge opp ved rundkjøringene over triangelen på bærums verk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Tonje, fikk du meldingen min? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Jepp, men telefonen var uten lyd så derfor så jeg den ikke før for en time siden. Jeg kontakter deg igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 28. April 2006 (endret) Del Skrevet 28. April 2006 (endret) Har sendt deg mail jeg, Tonje.. Jepp jeg har sendt den videre, men tror ikke Stabæk kommer til å falle for noen Oslo områder. Du har nok rett der, en banner i Oslo ville neppe hengt lenge. Ekke lett å bo i Oslo å være Stabæksupporter, vrimler av vemmlige Vif effekter over alt! Endret 28. April 2006 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Har sendt deg mail jeg, Tonje.. Jepp jeg har sendt den videre, men tror ikke Stabæk kommer til å falle for noen Oslo områder. Du har nok rett der, en banner i Oslo ville neppe hengt lenge. Ekke lett å bo i Oslo å være Stabæksupporter, vrimler av vemmlige Vif effekter over alt! Det må man nok leve med det der, det som virkelig får magen til å vrenge seg er når man kjører E16 til Skui og ser VIF flaggene vaie fra husene. Men det er vel slik at VIF supportere må bo kloss inntil en trafikert Europavei om de skal føle seg hjemme utenfor Oslo øst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Jepp, men telefonen var uten lyd så derfor så jeg den ikke før for en time siden. Jeg kontakter deg igjen. Jeg sover om dagen så jeg får ikke gjort noe særlig før tidligst kl 18... Men som du vet, jeg er med jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Et annet sted hvor det bør henge banner er i Sandvika.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Hva med inne på Storsenteret? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Hva med inne på Storsenteret? Da har jeg faktisk mer tro på utenfor. Inne er det så mye rart, masse folk, stygg reklame og egentlig ganske mørkt. Det kommer nok et banner i Sandvika. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Hva med inne på Storsenteret? Da har jeg faktisk mer tro på utenfor. Inne er det så mye rart, masse folk, stygg reklame og egentlig ganske mørkt. Det kommer nok et banner i Sandvika. Dette blir suksess! Hvorfor har vi ikke gjort dette tidligere? Tonje, jeg var innom PumaTippingsjappa til Markus, uten å finne banneret mitt. Du hadde ikke glemt å legge det der til meg, vel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Hva med inne på Storsenteret? Da har jeg faktisk mer tro på utenfor. Inne er det så mye rart, masse folk, stygg reklame og egentlig ganske mørkt. Det kommer nok et banner i Sandvika. Dette blir suksess! Hvorfor har vi ikke gjort dette tidligere? Tonje, jeg var innom PumaTippingsjappa til Markus, uten å finne banneret mitt. Du hadde ikke glemt å legge det der til meg, vel? Ikke glemt, men Holter ville vist fikse slik at det følger med klistrelapper og strips til å henge opp med. Han lager altså da ferdige "bannerpakker" til dere som skal henge opp. Hvorfor er ikke dette gjort før ja det lurer vi også på. Vi har nevt dette tusen ganger, men hver gang har det endt med plakater?! Nå er det plutselig Ingo som har fått denne lysende ideeen... ....... og som finner ut at det er en passende jobb for oss... Bestiller banner og har alt i hus FØR $$ blir spurt fredag før kamp om vi kan gjøre dette...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Skal jeg hente en sånn pakke og henge den opp ved E18 eller.....? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Skal jeg hente en sånn pakke og henge den opp ved E18 eller.....? Såvidt meg bekjent er det ulovelig å henge opp reklame langs så store veier og vegvesenet vil nok ta det ned i frykt for at billister skal bli ufokusert når man når man prøver å lese noe i 100km\t Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Såvidt meg bekjent er det ulovelig å henge opp reklame langs så store veier og vegvesenet vil nok ta det ned i frykt for at billister skal bli ufokusert når man når man prøver å lese noe i 100km\t Men om banneret henger der kun i rushtiden forsvinner det argumentet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Såvidt meg bekjent er det ulovelig å henge opp reklame langs så store veier og vegvesenet vil nok ta det ned i frykt for at billister skal bli ufokusert når man når man prøver å lese noe i 100km\t Men om banneret henger der kun i rushtiden forsvinner det argumentet. Når skal så bannerne opp? Neste hjemmekamp er jo allerede på torsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Hvorfor er ikke dette gjort før ja det lurer vi også på. Vi har nevt dette tusen ganger, men hver gang har det endt med plakater?! Nå er det plutselig Ingo som har fått denne lysende ideeen... Han har nok vært en tur på Bøler og spionert.... Der hvor jeg tenkte jeg skulle henge opp et banner, har Bøler IF hengende et banner før hver hjemmekamp, og de spiller i 3. div. Dette gjorde de også i fjor, når de spilte i 4. div., så det er jammen på tide at Stabæk får til dette også. Satser for øvrig på et nytt opprykk for Bøler, og kamp mellom Bøler - Stabæk 2 til neste år...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå