Andreas 3 516 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 når er det man kan hente banneret og når kan man henge det opp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 Tips til lokasjoner å henge opp banner: -Gangbroen ved Haslum Skole -Gangbroen ved Grav Skole/Steinerskolen -T-banebroen på Haslum -Broen over Bærumsveien ved Jarkrysset -Gangbroen ved Haslumbanen -Gangbroen ved Bekkestuatunnelen -Broen som går over Nadderudveien v/Eikeli Skole Noen av lokasjonene kan være farlig å henge opp bannere, men se på det som å blø for klubben dersom det går galt Er ikke Bærum større enn det der? Hva med Rykkinn, Bærums Verk og Sandvika f.eks? Og burde vi ikke markedsføre oss i Asker også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Nå har Stabækbutikken fått inn flagg til flaggstang, folkens. 2 x 3 meter. Til de av dere som var misunnelige på mitt - løp og kjøp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Tips til lokasjoner å henge opp banner: -Gangbroen ved Haslum Skole -Gangbroen ved Grav Skole/Steinerskolen -T-banebroen på Haslum -Broen over Bærumsveien ved Jarkrysset -Gangbroen ved Haslumbanen -Gangbroen ved Bekkestuatunnelen -Broen som går over Nadderudveien v/Eikeli Skole Noen av lokasjonene kan være farlig å henge opp bannere, men se på det som å blø for klubben dersom det går galt Er ikke Bærum større enn det der? Hva med Rykkinn, Bærums Verk og Sandvika f.eks? Og burde vi ikke markedsføre oss i Asker også? Beklager at jeg ikke er så bevandret i de parter av landet at jeg vet hvor det er mest gunstig å henge opp bannere der... Nå har Stabækbutikken fått inn flagg til flaggstang, folkens. 2 x 3 meter.Til de av dere som var misunnelige på mitt - løp og kjøp. Pris? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 990,- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Var så gøy å se banner "mitt" henge på gangbroa ved Nadderud skole i går, men nå var det plutselig borte........ Hva er skjedd, Tonje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Var så gøy å se banner "mitt" henge på gangbroa ved Nadderud skole i går, men nå var det plutselig borte........ Hva er skjedd, Tonje? ???? Vet bare at Holter har hent opp bannere. Kontakt han i morgen (onsdag) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA II 0 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Var så gøy å se banner "mitt" henge på gangbroa ved Nadderud skole i går, men nå var det plutselig borte........ Hva er skjedd, Tonje? ???? Vet bare at Holter har hent opp bannere. Kontakt han i morgen (onsdag) Blir'e no på meg a'? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Jeg bare venter på beskjed jeg ass... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 5. Mai 2006 Del Skrevet 5. Mai 2006 når jeg skulle ta ned banneret i dag etter skolen hang det ikke der lenger... Noen fra stabæk som har tatt det ned eller hva? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 5. Mai 2006 Del Skrevet 5. Mai 2006 Med fare for at dette blir en chattekanal så svarer jeg likevel. Banneret skulle nok vært tatt ned på vei hjem fra kamp i går. Veimyndighetene har en tendens til å ta ned slikt særlig når det henger på overtid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå