Gå til innhold

Anbefalte innlegg

VIKTIG informasjon før kampen mot FC Lyn Oslo

Lyn har endret sine rutiner for billettsalg. Det vil ikke være mulig å komme direkte til telleapparatene ved inngangen på Ullevaal uten billetter slik vi har gjort tidligere. Alle som vil stå sammen med Stabæk Support kjøpe sine billetter på forhånd. Billettsalget til vårt felt vil ikke ligge ute på Billettservice og derfor kjøpes i StabækButikken torsdag 16-18 eller lørdag 12-18.

Stabæk Support forutsetter at ALLE som reiser med vår gratis buss (Se egen sak) har kjøpt billetter på forhånd slik at avreisetidspunktet blir endret fra 1630 til 1700 (NB!! Bussen drar 1700, IKKE 1705)

Til øvrig Stabæk publikum: Vi oppfordrer også dere til å forhåndskjøpe billettene da det er erfaring med laaaange køer og kaotiske forhold utenfor Ullevaal. Billetter fås kjøpt på Billettservice.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VIKTIG informasjon før kampen mot FC Lyn Oslo

Lyn har endret sine rutiner for billettsalg. Det vil ikke være mulig å komme direkte til telleapparatene ved inngangen på Ullevaal uten billetter slik vi har gjort tidligere. Alle som vil stå sammen med Stabæk Support kjøpe sine billetter på forhånd. Billettsalget til vårt felt vil ikke ligge ute på Billettservice og derfor kjøpes i StabækButikken torsdag 16-18 eller lørdag 12-18.

Stabæk Support forutsetter at ALLE som reiser med vår gratis buss (Se egen sak) har kjøpt billetter på forhånd slik at avreisetidspunktet blir endret fra 1630 til 1700 (NB!! Bussen drar 1700, IKKE 1705)

Til øvrig Stabæk publikum: Vi oppfordrer også dere til å forhåndskjøpe billettene da det er erfaring med laaaange køer og kaotiske forhold utenfor Ullevaal. Billetter fås kjøpt på Billettservice.

Pris?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

150 kr

Dyreste laget i tippeligaen?

Var i hvertfall ganske mye.. Men det er vel voksen billett

:D

150 kr

Dyreste laget i tippeligaen?

Var i hvertfall ganske mye.. Men det er vel voksen billett

Start er dyrere, og der står du i noe som tilsvarer svingen på Nadderud.. 150 på Ullevaal er greit spør du meg..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i ar 150 er i overkant, men har forståelse for at man må ha den prisen. Dessuten syntes jeg ikke det er så galt så lenge det er på Ullevaal, mye værre med 100 i Kongsvinger og nesten 150 i Hamar.

blir det ikke solgt i morgen?

Hm....hadde jeg skrevet torsdag 16-18 og lørdag 12-18 hvis du kunen få kjøpt billettene i morgen? :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge SMS'en som gikk ut i går MÅ de som vil stå med $$ kjøpe i Stabækbutikken. Ved å gå på billettservice ser det ut til at man enkelt får kjøpt billetter til samme sving der.

Så MÅ jeg opp på Bekkestua, eller kan jeg svinge nedom Posten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde Tonje skrevet Stabækbutikken hvis hun hadde ment posten???

Neida, jeg er ikke sikker selv. Kan du ikke bare prøve å se om du klarer det på nettet? www.billettservice.no?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, den info jeg har fått fa Lyn er at feltet vårt ikke vil ligge ute. Det at det faktisk gjør det er egentlig en sikkerhets glipp av Lyn. Mulig likevel at selv om inngangen er den samme at plassene er adskillte.

Dersom du selv ikke kan gå på Stabækbutikken så anbefaller jeg at du får en venn til å kjøpe billetten for deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La oss gjøre det helt klart. Slik at INGEN misforstår og at vi får $$ folk spredt over hele nedre VG.

DET SKAL IKKE BESTILLES BILLETTER GJENNOM BILLETSERVICE DERSOM DU VIL STÅ MED STABÆK SUPPORT!

Uansett hva som står på Billettservice så skal dette ikke gjøres. Vi vil logisk nok ikke få hele dette feltet (C-L).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi vil logisk nok ikke få hele dette feltet (C-L).

Vil du at jeg skal kverulere litt mer med deg nå, Tonje :P?

Jeg gikk litt lenger inn i søket, og fikk ikke lov å bestille til seksjon H-L.

Så alle mann!!

KJØP BILLETTER PÅ STABÆKBUTIKKEN

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er aldersgrensen på barn? 16 eller 18?

Så man er barn så lenge man er 16? samma hvor lenge man har vært 16?

Man må som oftest betale voksenpris når man er 16...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe Dennis, det er ikke som på bussen der du får bot hvis du blir tatt for å ha kjøpt barnebillett tror jeg.... :P:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fuck ass. vil ikke støtte lyn med ekstra penger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fuck ass. vil ikke støtte lyn med ekstra penger.

Si at du fyller om fire dager, det gjorde jeg hele fjorårssesongen, og det funket kjempefint! BAre smil og vær glad, så ordner alt seg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Info om billetter til Lyn
  • Opprett ny...