Albert 921 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Jeg har lyst til å endre det til "Da Palmi sikret seriegullet". Imidlertid er jeg ikke så sikker - i det Palmi scorer spretter jeg opp på bordet på Blaa (noe som er litt dokumentert i mandagens Aftenposten, på Sportsidene). Bildet som er tatt noen ørfå sekunder senere - og som preger forsiden på samme Aftenposten - er jeg plutselig borte. Hvorfor? Jeg ligger på gulvet sammen med øl og knuste glass... Stolt øyeblikk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Uten tvil målet til Palmi. Har aldri vært i nærheten av å oppleve en slik gledesfølelse før. Riktignok var jeg så nervøs for at det skulle skje noe på slutten at jeg bare ble stående helt lamslått. Helt ubeskrivelig da dommerne blåste av. Hvis det er en bortetur og stabækkamp jeg aldri kommer til å glemme - så må det være denne. Har ikke skjønt det ennå - men dette topper vel opprykkskampen mot Sandefjord. Jeg tror likevel mitt stolteste øyeblikk blir når jeg står igjen etter 90 minutter på Alfheim, når fasiten er enda klarere enn nå,når alle andre tusler hjem, og vi står igjen på topp. Cupfinalen blir bonus - mulig det kommer nytt innlegg da.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hamar90 14 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Da Palmi stanget inn målet på en regntung og forblåst brannstadion var et stort øyeblikk og et stort gledesutbrudd, men det STOLTESTE var da jag tirsdagsmorgen (satt på tog mandag) kunne sprade blaa-kledd inn i klasserommet der jeg skulle ha skole sammen med sikkert 20 VIF-fans og VIF-spillere. Rett og slett deilig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Det er MANGE kandidater for en ekte Stabæk Supporter: -1. Cupfinal 98, å se så mange blaa både før, under og etter kampen samlet var enormt stort! -2. Søndag 19/10-08 vil alltid være klistret i hjertet mitt! -3. 16 mai-kampen i år, mange flere Stabæksupportere enn Lynfolk... Men det jeg tror vil toppe ALT, er søndagens oppgjør mot VIF! Et fullstendig fullstappet Nadderud, aller siste kamp. Gutta overkjører VIF og VI står der etter kampen som teoretiske seriemester 08, og etter at feiringen er over vil Bekkestua være fullstendig fullstappet av blaa sjeler...tiden vil vise.... Alltid stolt av å være Stabæksuporter, og det Uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Det er MANGE kandidater for en ekte Stabæk Supporter:-1. Cupfinal 98, å se så mange blaa både før, under og etter kampen samlet var enormt stort! -2. Søndag 19/10-08 vil alltid være klistret i hjertet mitt! -3. 16 mai-kampen i år, mange flere Stabæksupportere enn Lynfolk... Men det jeg tror vil toppe ALT, er søndagens oppgjør mot VIF! Et fullstendig fullstappet Nadderud, aller siste kamp. Gutta overkjører VIF og VI står der etter kampen som teoretiske seriemester 08, og etter at feiringen er over vil Bekkestua være fullstendig fullstappet av blaa sjeler...tiden vil vise.... Alltid stolt av å være Stabæksuporter, og det Uansett! Hvis vi overkjører VIF er vi ikke bare teoretiske seriemestere... Vi ER seriemestere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KrisB 0 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Satser på at mitt stolteste øyeblikk som stabæk supporter kommer når jeg står midt på Nadderudbanen etter vålerengakampen og vi har vunnet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 26. Oktober 2008 Del Skrevet 26. Oktober 2008 Umulig å velge kun èn: Opprykkskampen mot Strindheim i 1994. Serieåpningen mot Enga i 1995 tross tap. Griseflaksseieren mot Viking i Stavanger i 1996. Da vi sendte Enga ned i første divisjon i siste serierunde i 1996. 4-2 seieren i cupen og 4-4 mot RBK i serien i løpet av 4 dager i 1996. Finstadscoringen på overtid mot Viking hjemme i 1998. Semifinalen mot Moss i 1998 (også cupfinalen da) Første seieren mot Brann i Bergen i 1999. 3-0 over RBK hjemme i 2001 med over 100 Eintract Frankfurt-supportere på besøk. Bortekampen mot Linfield i Belfast i 2002. 6-1 mot RBK på Lerkendal i 2003. Bortekampen mot Haka i Valkeakoski i 2004. Opprykkskampen mot Sandefjord i 2005. Lyn hjemme 0-2 til 3-2 i 2006. Lyn hjemme 0-2 til 3-2 i 2007. Treningsleiren i Rio de Janeiro i Januar 2008. Må vel også ta med 2-1 over RBK nå på onsdag. Du hadde ganske mange punkter.. + alle andres? jeg har ikke sett èn som syntes at Anderlecht seieren var stor? husker jeg var kjempe stolt da jeg fikk høre på sporten, at Stabæk hadde slått det belgiske storlaget 1-0, etter scoring av Christian Michelsen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 26. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 26. Oktober 2008 (endret) Mitt stolteste øyeblikk- til nå!- må være da jeg satt på en lokal bar i det innerste Spania, med tre andre Stabækgutter, og med en ekstren nervøsitet som tok oss til alt for mange tvilsomme og billige pils. Vi hadde inget annet enn mobil og scoringsservice, og vi ble mer og mer klar over at praktisk sikring av gullet måtte utsettes når klokken raste mot 22:00. Min kjære mobil ga et etterlengtet "pling", men det kom nok så sent at det bare var en slik "brann-Stabæk, 1-1, avsluttet" melding. Men øyeblikket når jeg åpnet meldingen og fikk se "Brann-Stabæk, 1-2, Palmason" da klikket det helt for alle oss som var samlet. Det var helt uvirkelig at VI skulle ta seriegull. Selvom jeg ikke fikk gleden av å være på Brann stadion eller se kampen på Blaa, så var dette øyeblikket et meget stolt ett for min del Tror dog at de to neste møtene mot østkantslum og turen til alfheim kan overgå det! Gleder meg noe helt latterlig til det som kommer og nyyyter at vi er det dessidert beste laget i 2008! Endret 26. Oktober 2008 av avløsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 26. Oktober 2008 Del Skrevet 26. Oktober 2008 Uten tvil da Palmi sendte oss til himmels. Den gledesrusen jeg fikk der kommer jeg aldri til å glemme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 26. Oktober 2008 Del Skrevet 26. Oktober 2008 Min største dag i hele mitt LIV! Og det er jeg ikke i tvil om....Alltid. Uansett! Det er mange år til en dag som det her kommer til å bli toppet for min del.................!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 26. Oktober 2008 Del Skrevet 26. Oktober 2008 Idag fikk jeg tårer i øynene på kamp for første gang på 4 år - den gangen fordi vi rykket ned i Adecco mot Enga, nå fordi vi sikret seriegullet mot Enga. SÅ STOLT! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Merkelig stille her i dag, kanskje alle føler det samme som meg; ORD BLIR BARE FOR FATTIGE. TAKK og amen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Da jeg så den store folkemengden som hadde samlet seg på Bekkestua! Men igjen slår det meg, hvor er disse ellers i sesongen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Så stolt, så sliten, så glad, så utladet, så salig, så blaa! Takk alle sammen for en fantastisk sesong og en fantastisk fest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 27. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 27. Oktober 2008 (endret) I går kveld etter kamp på Bekkestua! To velvalgte ord fra en meget klok mann(DN) om i går: Fy Faaan!!!!!!!! Stabæk Alltid Uansett!!!!!! Endret 27. Oktober 2008 av nr.25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Så stolt, så stolt, så stolt av å være Stabækgutt! Skal aldri glemme det her! Vi vant og det var jævlig fortjent!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 11. November 2008 (endret) Del Skrevet 11. November 2008 (endret) I 2008 var jeg i Rio de Janeiro og så Stabæk spille mot America, Madureria og Botafogo, jeg var på Nadderud 24.mars og så Stabæk slå VIF i generalprøven, jeg var i Molde, på Hamar, på Vestfossen, på sjørøvertokt til Fredrikstad, på besteforeldrebesøk i Larvik, jeg kjørte minibussen i full fart over fjellene hjem fra Sogndal etter å ha personlig gratulert Stenvoll på ferga, jeg kokte nudler på pensjonat Jarlen i Trondheim og hadde beer-fest i senga i Ålesund, jeg drakk øl på O’Connell’s i Rennes og var med på å synge ut en tom stadion 20min etter kamp, jeg var på den legendariske kampen hvor Palmi headet oss til gull og i Tromsø med 40kg våte flagg og et tonn av gratulasjoner fra tromsøværinger. Av hjemmekamper har jeg vært på samtlige utenom Aalesund(jævla mandagskamp…). Jeg har vært med på hele veien til Ullevaall. Dette er ikke for å skryte, men min måte å si at mitt stolteste øyeblikk blir hver gang det snakkes om Stabæks første seriegull. I was there! Utrolig mange fantastiske opplevelser, og minner for livet! For en sesong, for et år! Takk til Stabæk for en fantastisk sesong, takk til alle andre som drar på borteturer og takk til Stabæk Support som setter opp busser, minibusser eller store båter for å få oss på kamp! Endret 11. November 2008 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 12. November 2008 (endret) Del Skrevet 12. November 2008 (endret) I 2008 var jeg i Rio de Janeiro og så Stabæk spille mot America, Madureria og Botafogo, jeg var på Nadderud 24.mars og så Stabæk slå VIF i generalprøven, jeg var i Molde, på Hamar, på Vestfossen, på sjørøvertokt til Fredrikstad, på besteforeldrebesøk i Larvik, jeg kjørte minibussen i full fart over fjellene hjem fra Sogndal etter å ha personlig gratulert Stenvoll på ferga, jeg kokte nudler på pensjonat Jarlen i Trondheim og hadde beer-fest i senga i Ålesund, jeg drakk øl på O’Connell’s i Rennes og var med på å synge ut en tom stadion 20min etter kamp, jeg var på den legendariske kampen hvor Palmi headet oss til gull og i Tromsø med 40kg våte flagg og et tonn av gratulasjoner fra tromsøværinger. Av hjemmekamper har jeg vært på samtlige utenom Aalesund(jævla mandagskamp…). Jeg har vært med på hele veien til Ullevaall. Dette står det respekt av! Jeg er stolt over å stå på feltet sammen med slike som deg. Arbeidet du og mange andre ildsjeler har lagt ned i år er forbilledlig. Håper du vil bidra like mye i motgang, iom at vinden skifter retning oftere enn jeg skifter underbukser. Forza alltidblaa! Endret 12. November 2008 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 247 Del Skrevet 12. November 2008 (endret) Del Skrevet 12. November 2008 (endret) Jeg hiver meg på tråden for første gang, og følger brors skrivemåte så det blir litt historie ut av det: Jeg var på Nadderud den gangen Stabæk slo moss på tampen og sikret europakvalik. Jeg var der mot Bryne da vi vant 3-0, og hadde gjester fra Frankfurt som ville se på Fjøra.. Jeg stod igjen med SS etter semifinaletapet mot LSK i fjor, jeg stod igjen 45 min etter stortapet hjemme mot Viking på Nadderud for mange år siden. Jeg stod svett og solbrent på Edson Passos i Rio og kastet rop Med Karanba. Jeg har en baksmell på 10 000 kr fra folk som ikke betalte for båtturen, men hele turen og kampen i seg selv er slikt som er så viktig for samholdet vårt at det er et overkommelig problem. Jeg kom løpende inn på Lerkendal i det 19. minutt, fortsatt med refleksvesten på etter utforkjøringen. Vi snudde og vant. Jeg kokte nudler sammen med Bror på pensjonat jarlen, der jeg fikk sove på gulvet. Jeg feis underbevisst på Hamar stasjon på vei opp igjen for å hente bilen på verkstedet. Jeg grein de siste 20 minuttene innenfor portene på Brann stadion. Jeg og 6-7 andre brukte hele lørdagen før VIF på å male avskjedsbannere til Nadderud, mens vinden rev og slet i oss. To 13-åringer holdt ut aller lengst. Jeg stod 3 timer i brannvesenets lift, og fikk kjøre brannbil rundt inne på Nadderud. Jeg fikk være med opp i samme liften litt senere for å redde S'ern fra den sikre død om han hadde gjort enda et forsøk på å henge opp banneret på Mega Rangert så var jeg nok mest glad på Brann Stadion. Men mine stolteste øyeblikk som supporter er når folk, kjente og ukjente, kommer bort og forteller at det vi gjør er bra. Enten det er turarbeid, skjerfdesign eller tifo. Det er drivstoffet som holder alle oss gående. Det gjelder drita fulle Roger på Blaa på lørdag også. Jobben vi gjør er ikke bare for spillerne, men for dere også. Så takk for en fin sesong alle sammen, håper vi en enda flere og enda mer entusiastiske neste år! Endret 12. November 2008 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 12. November 2008 Del Skrevet 12. November 2008 Jeg har en baksmell på 10 000 kr fra folk som ikke betalte for båtturen Hæ? Fredrikstadturen? Skandale! Dette bør vel kunne karakteriseres som noens mest skamfulle handling som stabæksupporter (muligens toppet av noe de kastet ut på Tullevålmatta i foriforgårs). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 13. November 2008 Del Skrevet 13. November 2008 Mitt stolteste øyeblikk var fredan før finalen hvor jeg endelig fikk blødd for drakta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 13. November 2008 Del Skrevet 13. November 2008 Mitt stolteste øyeblikk var fredan før finalen hvor jeg endelig fikk blødd for drakta Hvordan kan du være stolt av å ha hissa på deg vif-folk, satt Stabæksupportere i dårlig lys i media for så å tilbringe hele natten på legevakta? Er det en god kveld for deg? Gjøre medsupportere flaue og få grisebank? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 13. November 2008 Del Skrevet 13. November 2008 Mitt stolteste øyeblikk var fredan før finalen hvor jeg endelig fikk blødd for drakta Hvordan kan du være stolt av å ha hissa på deg vif-folk, satt Stabæksupportere i dårlig lys i media for så å tilbringe hele natten på legevakta? Er det en god kveld for deg? Gjøre medsupportere flaue og få grisebank? var det det det stod? og for det første var det ikke vif supportere selv om det var det som stod i media,du må lære det åikke tro alt du leser og hvem ble bortvist av politiet etter gull feiringa på onkelblaa ?det stod også i media Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 13. November 2008 Del Skrevet 13. November 2008 Mitt stolteste øyeblikk var fredan før finalen hvor jeg endelig fikk blødd for drakta Hvordan kan du være stolt av å ha hissa på deg vif-folk, satt Stabæksupportere i dårlig lys i media for så å tilbringe hele natten på legevakta? Er det en god kveld for deg? Gjøre medsupportere flaue og få grisebank? var det det det stod? og for det første var det ikke vif supportere selv om det var det som stod i media,du må lære det åikke tro alt du leser og hvem ble bortvist av politiet etter gull feiringa på onkelblaa ?det stod også i media Det er på ingen måte mitt stolteste øyeblikk som Stabæksupporter. I tillegg er det forskjell på å fyre av et bluss og yppe til en slosskamp man taper stygt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 13. November 2008 Del Skrevet 13. November 2008 Mitt stolteste øyeblikk var fredan før finalen hvor jeg endelig fikk blødd for drakta Hvordan kan du være stolt av å ha hissa på deg vif-folk, satt Stabæksupportere i dårlig lys i media for så å tilbringe hele natten på legevakta? Er det en god kveld for deg? Gjøre medsupportere flaue og få grisebank? var det det det stod? og for det første var det ikke vif supportere selv om det var det som stod i media,du må lære det åikke tro alt du leser og hvem ble bortvist av politiet etter gull feiringa på onkelblaa ?det stod også i media Det er på ingen måte mitt stolteste øyeblikk som Stabæksupporter. I tillegg er det forskjell på å fyre av et bluss og yppe til en slosskamp man taper stygt. Hvis han hadde vunnet da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 13. November 2008 Del Skrevet 13. November 2008 Det du må skjønne HARSTADjr er at ditt stolteste øyeblikk må bestå av stuerene rosenrøde hendelser. F.eks slik som da en av forumbrukerne her inne bestemte seg for å gi blomster til yndlingsspilleren sin, eller da noen lagde pepperkakenadderud. Jeg har et forslag til et øyeblikk du kan være stolt av og som andre lettprovoserte sjeler sikkert bifaller: LSK-matchen hvor du kjørte hele veien selv OG var edru Mitt stolteste øyeblikk var da jeg strikket stabæk-pannebånd på barneskolen. Koz Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 13. November 2008 Del Skrevet 13. November 2008 Mitt stolteste øyeblikk var fredan før finalen hvor jeg endelig fikk blødd for drakta Hvordan kan du være stolt av å ha hissa på deg vif-folk, satt Stabæksupportere i dårlig lys i media for så å tilbringe hele natten på legevakta? Er det en god kveld for deg? Gjøre medsupportere flaue og få grisebank? var det det det stod? og for det første var det ikke vif supportere selv om det var det som stod i media,du må lære det åikke tro alt du leser og hvem ble bortvist av politiet etter gull feiringa på onkelblaa ?det stod også i media Det er på ingen måte mitt stolteste øyeblikk som Stabæksupporter. I tillegg er det forskjell på å fyre av et bluss og yppe til en slosskamp man taper stygt. vil ikke si jeg tapte,jeg rakk ikke å sloss en gang, men jeg sa heller ikke at jeg var stolt av å sloss. å blø for drakta sa jeg at jeg var stolt av. men har du hørt om litt galgehumor? men nå veit jeg hvordan det er å få en vodka flaske i panna er ikke å anbefale:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 247 Del Skrevet 13. November 2008 Del Skrevet 13. November 2008 nå veit jeg hvordan det er å få en vodka flaske i pannaer ikke å anbefale:) Hva hvis flaska er full, og du får beholde den etterpå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 13. November 2008 Del Skrevet 13. November 2008 nå veit jeg hvordan det er å få en vodka flaske i pannaer ikke å anbefale:) Hva hvis flaska er full, og du får beholde den etterpå? Det kalles å blø for trakta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 13. November 2008 Del Skrevet 13. November 2008 nå veit jeg hvordan det er å få en vodka flaske i pannaer ikke å anbefale:) Hva hvis flaska er full, og du får beholde den etterpå? tror den var tom,men uansett hadde jeg fått nok å drikke på den kvelden så jeg hadde nok ikke tatt den imot vis den var full Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå