Martin superblaa! 0 Del Skrevet 12. Mai 2006 Del Skrevet 12. Mai 2006 Kolstad borte i 2 runde. Hvor er Kolstad egentlig??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 12. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 12. Mai 2006 (endret) Kolstad borte i 2 runde. Hvor er Kolstad egentlig??? Bydel i Trondheim, sjekk Stabaek.no Røvde stod i mål i 1.runde-kampen, og Marius Røvde nevnes flere steder på sidene - dette blir vel et møte med en gammel Stabæk-spiller?? Endret 12. Mai 2006 av Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 13. Mai 2006 Del Skrevet 13. Mai 2006 Blir vell ikke buss? Er vell kanskje ikke så mange som skal dit.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 13. Mai 2006 Del Skrevet 13. Mai 2006 Blir vell ikke buss? Er vell kanskje ikke så mange som skal dit.. Jeg har ikke tenkt meg tid, for å si det sånn.. Noen som tror på en cup bombe? Strømsgodset Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 13. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 13. Mai 2006 (endret) Blir vell ikke buss? Er vell kanskje ikke så mange som skal dit.. Jeg har ikke tenkt meg tid, for å si det sånn.. Noen som tror på en cup bombe? Strømsgodset Strømsgodset - FK Tønsberg høres vel ut som et jevnt oppgjør... ikke noen cupbombe om Tønsberg skulle vinne. Da tror jeg heller bomben kommer i FK Lillehammer - Vålerenga! Endret 13. Mai 2006 av Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 13. Mai 2006 Del Skrevet 13. Mai 2006 Blir vell ikke buss? Er vell kanskje ikke så mange som skal dit.. Tar meg vel en tur jeg. Om jeg kjører, eller det blir tog/fly vet jeg ikike ennå. Regner det som lite trolig at det blir buss. Må vel bli en minibuss i såfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 13. Mai 2006 Del Skrevet 13. Mai 2006 Blir vell ikke buss? Er vell kanskje ikke så mange som skal dit.. Jeg har ikke tenkt meg tid, for å si det sånn.. Noen som tror på en cup bombe? Strømsgodset Har mer tro på Bærum mot Sandefjord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 14. Mai 2006 Del Skrevet 14. Mai 2006 jeg blir sannsynligvis med, andre som er keene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 14. Mai 2006 Del Skrevet 14. Mai 2006 jeg blir sannsynligvis med, andre som er keene? Jeg er med vet du, Caz.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 15. Mai 2006 Del Skrevet 15. Mai 2006 det ser ut som at vi kan klare en minibuss i hvert fall... Tour de Force må fortsette ALLTID UANSETT!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 15. Mai 2006 Del Skrevet 15. Mai 2006 det ser ut som at vi kan klare en minibuss i hvert fall... Tour de Force må fortsette ALLTID UANSETT!!! Var å så Kolstad spille igår, det var en fornøyelig opplevelse. Skeid rykket jo ned i andre div ifjor, og vi overtok Kjell Sverre som ass-trener. Kolstad rykket opp i andre div, og sliter. Kampen endte 7-2, og de to målene til Kolstad er ikke deres fortjeneste, men at forsvaret til Skeid ikke leverte en særlig god kamp. Mitt forslag er at vi sender Stabæk 3 opp dit, de burde klare biffen. Cupkampen kan derfor bli et realt slakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 15. Mai 2006 Del Skrevet 15. Mai 2006 det ser ut som at vi kan klare en minibuss i hvert fall... Tour de Force må fortsette ALLTID UANSETT!!! Var å så Kolstad spille igår, det var en fornøyelig opplevelse. Skeid rykket jo ned i andre div ifjor, og vi overtok Kjell Sverre som ass-trener. Kolstad rykket opp i andre div, og sliter. Kampen endte 7-2, og de to målene til Kolstad er ikke deres fortjeneste, men at forsvaret til Skeid ikke leverte en særlig god kamp. Mitt forslag er at vi sender Stabæk 3 opp dit, de burde klare biffen. Cupkampen kan derfor bli et realt slakt. Høres bra ut..... men trodde vi ikke det mot træff også for noen år tilbake... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. Mai 2006 Del Skrevet 15. Mai 2006 det ser ut som at vi kan klare en minibuss i hvert fall... Tour de Force må fortsette ALLTID UANSETT!!! Var å så Kolstad spille igår, det var en fornøyelig opplevelse. Skeid rykket jo ned i andre div ifjor, og vi overtok Kjell Sverre som ass-trener. Kolstad rykket opp i andre div, og sliter. Kampen endte 7-2, og de to målene til Kolstad er ikke deres fortjeneste, men at forsvaret til Skeid ikke leverte en særlig god kamp. Mitt forslag er at vi sender Stabæk 3 opp dit, de burde klare biffen. Cupkampen kan derfor bli et realt slakt. Hva gjør vi ikke for at Stabæk 3 skal registrere seg med sin første seier... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 15. Mai 2006 Del Skrevet 15. Mai 2006 jeg anbefaler på det sterkeste at vi ikke sender Stabæk 3 mot Kolstad om ikke for å heie frem Stabæk til seier... (ja jeg spiller på Stabæk3 og vet hva jeg snakker om...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. Mai 2006 Del Skrevet 15. Mai 2006 jeg anbefaler på det sterkeste at vi ikke sender Stabæk 3 mot Kolstad om ikke for å heie frem Stabæk til seier... (ja jeg spiller på Stabæk3 og vet hva jeg snakker om...) 8. divisjon avd 01 Du er redd Kolstad kan være bedre enn Skruknott og Frelsesarmeen? Men fatt mot - jeg er overbevist om at dere ikke rykker ned. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 15. Mai 2006 Del Skrevet 15. Mai 2006 Når spilles kampen? 8. juni ikke sant? Men hvis en faktisk ville være med å kjøre opp til Trondheim, så når måtte vi reist? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 15. Mai 2006 Del Skrevet 15. Mai 2006 Hvis man går ut ifra at kampen begynner klokken 18 og vi kjører etter ruten som gule sider oppga vil det ta 7 timer og 43 minutter... Da bør vi vel regne med minst 10 timer kjøretid (avreise klokken 0800) Da kan man til og med rekke en tur innom en eller annen pub som ligger i nærheten Kart og Kjøretid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 15. Mai 2006 Del Skrevet 15. Mai 2006 Vi spiller tøff (?) seriekamp mot Vålerenga to dager før, så det kan jo tenkes at det blir noen som får hvile mot Kolstad. På den annen side er dette siste kamp før sommerferien, så man slipper å tenke på at noen skal være opplagte til ny kamp et par dager etterpå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 15. Mai 2006 Del Skrevet 15. Mai 2006 Eller man kan fly Norwegian fra Gardermoen 13.15 med retur fra Trondheim 21.40 og lande på Gardermoen igjen klokken 22.35 for 736,- kroner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 27. Mai 2006 Del Skrevet 27. Mai 2006 598 kr med tog Oslo-Heimdal 0807-1436, retur 2320-0643. 750 kr ekstra for sovevogn tilbake, men kan deles på to. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 1. Juni 2006 Del Skrevet 1. Juni 2006 Noen bilder fra fjorårets derby mellom Ra-Ra-Ra-Ranheim og Kolstad: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 1. Juni 2006 Del Skrevet 1. Juni 2006 Noen bilder fra fjorårets derby mellom Ra-Ra-Ra-Ranheim og Kolstad: Hva var resultat ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 1. Juni 2006 Del Skrevet 1. Juni 2006 He he, legg særlig merket til spritflaska som står på bordet på det bildet i midten:=) Rai rai.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 1. Juni 2006 (endret) Del Skrevet 1. Juni 2006 (endret) Gresset så jo ikke så verst ut.. Men dette er kanskje i Ranheim? Endret 1. Juni 2006 av Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 2. Juni 2006 Del Skrevet 2. Juni 2006 Hei, han karen med barten i Ra-ra-ranheim-drakta MÅ jo bare være samme mann som synger i sangen deres! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 2. Juni 2006 Del Skrevet 2. Juni 2006 Sikker på at han karen i forgrunnen på det øverste bildet ikke er en klansmann? Han ser unektelig sånn ut... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 2. Juni 2006 Del Skrevet 2. Juni 2006 I så tilfelle, du trengte vel ikke klippe vekk når han varmer t-skjeen sin med en rusten lighter på det midterste bildet da Slum.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 6. Juni 2006 Del Skrevet 6. Juni 2006 Noen andre som skal på kampen mot Kolstad? Drar selv med toget opp 08.07, med retur fra Trondheim 23.05. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 7. Juni 2006 Del Skrevet 7. Juni 2006 Kampen vises på FXTV. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 7. Juni 2006 Del Skrevet 7. Juni 2006 Kan alle se den da? eller er det betalingskamp.. Har prøvd det før, men funka ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå