Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. Juni 2006 Del Skrevet 9. Juni 2006 Ellers kan det jo være at NFF ser Skeid som en potensiell motstander for oss, mtp Kjell Benny Roger Wold Olsen Sverre Hansen Geir. Kunne nok vært det, men jeg tror nok NFF lar enga få lov til å møte et 2. div. lag. (de vil jo gjerne at et "publikumslag" som enga skal få en fair sjanse til å gå videre..) Et gjensyn med Follo for Andreas Strand kunne jo også vært morsomt. Hvordan anser du sannsynligheten for at vi møter ....... Løv-Ham i Bergen? 1 % Ny lang bortetur - Neppe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 9. Juni 2006 Del Skrevet 9. Juni 2006 La alle cuptanker og -ambisjoner ligge, sier nå jeg!!! Enhver risiko for skader og dritt fra cupkamper, reduserer sjansene våre i TL. Inntil vi har 2-3 "KLASSE"forsterkninger på plass : Drit i cupen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 12. Juni 2006 Del Skrevet 12. Juni 2006 Når er trekningen til neste runde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 12. Juni 2006 Del Skrevet 12. Juni 2006 Stabæk - Sogndal Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 12. Juni 2006 Del Skrevet 12. Juni 2006 Stabæk - Sogndal hæ!? Møter vi Sogndal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 12. Juni 2006 Del Skrevet 12. Juni 2006 Stabæk - Sogndal hæ!? Møter vi Sogndal? Jepp, hele oppsettet her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 12. Juni 2006 Del Skrevet 12. Juni 2006 Mitt tips for 3. runde blir da (Hjemme/bortebane har jeg ikke vurdert): Levanger - RBK Raufoss - LSK Skeid - enga Harstad - Tromsø Mandalskam. - Brann Ålesund - Bodø G. Bryne - Strømsgodset Haugesund - Viking Løv Ham - Start Kongsvinger - Ham Kam Hønefoss - Sandefjord Manglerud S. - Lyn Moss - Fredrikstad Pors - Odd Sogndal - Molde Follo - Stabæk Follo - Molde FC Lyn Oslo - Pors Grenland Stabæk - Sogndal HamKam - Moss Hønefoss - Vålerenga Kongsvinger - Fredrikstad Rosenborg - Raufoss Brann - Levanger Sandefjord - Skeid Mandalskam. - Odd Grenland Bryne - Strømsgodset Viking - Manglerud Star FK Haugesund - IK Start LøvHam - Aalesund Bodø/Glimt - Tromsø Harstad - Lillestrøm God uttelling her. Riktig på Bryne-Godset. Men til ditt forsvar skal det sies at NFF ikke gjorde det lett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 12. Juni 2006 Del Skrevet 12. Juni 2006 God uttelling her. Riktig på Bryne-Godset. Men til ditt forsvar skal det sies at NFF ikke gjorde det lett. Jeg har lagt merke til det. Går jo ikke ann å forutse noen ting lenger, jo. Spør du meg, så er det noe av det mest latterlige oppsettet jeg har sett. Hvor ble det av lokaloppgjørene? Det eneste er B/G-Tromsø, mens LSK må reise helt til Harstad. Tipper det er noen i Harstad som er litt skuffet over å ikke møte Tromsø eller B/G. Mens B/G ikke føler seg "seedet" som et av de 4 beste lagene i Adecco. Registrerte at Korsvoll var litt "irritert" over å ikke møte et lag fra Oslo i forrige runde, for å trekke litt flere tilskuere. Tror det også er noen av disse kampene som ikke akkurat blir noen publikumshøydare. Tror f.eks ikke at det blir flust med bortesupportere på Follo - Molde. For vår del bør vel Sogndal være en motstander vi har godt tak på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 12. Juni 2006 (endret) Del Skrevet 12. Juni 2006 (endret) Ifølge Sogndal Fotball kan kampen bli utsatt til uken etter grunnet åpning av nytt anlegg i Sogndal den 7.juli (Sogndal - Bryne). Søknad er visstnok allerede sendt til NFF. Endret 12. Juni 2006 av Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
srasb 0 Del Skrevet 12. Juni 2006 Del Skrevet 12. Juni 2006 God uttelling her. Riktig på Bryne-Godset. Men til ditt forsvar skal det sies at NFF ikke gjorde det lett. Jeg har lagt merke til det. Går jo ikke ann å forutse noen ting lenger, jo. Spør du meg, så er det noe av det mest latterlige oppsettet jeg har sett. Hvor ble det av lokaloppgjørene? Det eneste er B/G-Tromsø, mens LSK må reise helt til Harstad. Hehe, litt av eit lokaloppgjer, det er som å kalla Stabæk - Rosenborg eit lokaloppgjer;) Må nok innrømma at eg trur Stabæk er dei som får spela 4. runde... Men det blir moro med den tidlegare omtala opninga av ny stadion, direktesendt på TV2 for interesserte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 13. Juni 2006 Del Skrevet 13. Juni 2006 Men det blir moro med den tidlegare omtala opninga av ny stadion, direktesendt på TV2 for interesserte. Spesiellt interesserte mener du vel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
srasb 0 Del Skrevet 14. Juni 2006 Del Skrevet 14. Juni 2006 Men det blir moro med den tidlegare omtala opninga av ny stadion, direktesendt på TV2 for interesserte. Spesiellt interesserte mener du vel? Kan jo vera morosamt å sjå på nokon som faktisk klarar å få til stadionutbygging som tilfredsstiller krava! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 14. Juni 2006 Del Skrevet 14. Juni 2006 Kan jo vera morosamt å sjå på nokon som faktisk klarar å få til stadionutbygging som tilfredsstiller krava! Eg hugheilar hugleik på staur av heile mi hjartepumpe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 14. Juni 2006 Del Skrevet 14. Juni 2006 Vi har vel allerede fått godkjend krava av UEFA og NFF, har vi ikkje? Så då er det berre å byggje i vei. Eg vil ha skigard rundt stadion! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 15. Juni 2006 Del Skrevet 15. Juni 2006 Ifølge Sogndal Fotball kan kampen bli utsatt til uken etter grunnet åpning av nytt anlegg i Sogndal den 7.juli (Sogndal - Bryne). Søknad er visstnok allerede sendt til NFF. Noen som vet noe mer om dette???? Blir kampen flytta, må jeg gjøre om på ferien min.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. Juni 2006 Del Skrevet 16. Juni 2006 Ifølge Sogndal Fotball kan kampen bli utsatt til uken etter grunnet åpning av nytt anlegg i Sogndal den 7.juli (Sogndal - Bryne). Søknad er visstnok allerede sendt til NFF. Noen som vet noe mer om dette???? Blir kampen flytta, må jeg gjøre om på ferien min.... Eh... var det ikke på Nadderud kampen skulle spilles?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. Juni 2006 Del Skrevet 16. Juni 2006 Ifølge Sogndal Fotball kan kampen bli utsatt til uken etter grunnet åpning av nytt anlegg i Sogndal den 7.juli (Sogndal - Bryne). Søknad er visstnok allerede sendt til NFF. Noen som vet noe mer om dette???? Blir kampen flytta, må jeg gjøre om på ferien min.... Eh... var det ikke på Nadderud kampen skulle spilles?? De er vel ikke så hypp på bare en dag mellom de kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trondfo 9 Del Skrevet 16. Juni 2006 Del Skrevet 16. Juni 2006 Ifølge Sogndal Fotball kan kampen bli utsatt til uken etter grunnet åpning av nytt anlegg i Sogndal den 7.juli (Sogndal - Bryne). Søknad er visstnok allerede sendt til NFF. Noen som vet noe mer om dette???? Blir kampen flytta, må jeg gjøre om på ferien min.... Eh... var det ikke på Nadderud kampen skulle spilles?? De er vel ikke så hypp på bare en dag mellom de kampene. Da er visst kampen flyttet til onsdag 12. juli. Pokker heller, da har jeg dratt på ferie, og jeg får ikke gjort om ferien min :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. Juni 2006 Del Skrevet 16. Juni 2006 Håhå.. Kommer hjem den onsdagen, for så å reise igjen mandag 17. Ikke dumt med to hjemmekamper på en snartur på et par dager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 16. Juni 2006 Del Skrevet 16. Juni 2006 Helvete at den kampen ble flyttet!!!! drar på ferie 8 juli og får ikke flyttet på det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 16. Juni 2006 Del Skrevet 16. Juni 2006 Helvete at den kampen ble flyttet!!!! drar på ferie 8 juli og får ikke flyttet på det. Jeg klager ikke. Flyttinga medfører at jeg får se den. (Burde kanskje posta dette i hurra-tråden). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 20. Juni 2006 Del Skrevet 20. Juni 2006 Blir jo evt. veldig tett mellom cupkampene siden 4. runde spilles uken etter (vil nesten tro at den er trukket før vår 3. rundekamp spilles, og får håpe spillerne ikke har tankene på den kampen. Da kan det fort være en fare for at den ikke blir). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 20. Juni 2006 Del Skrevet 20. Juni 2006 Blir jo evt. veldig tett mellom cupkampene siden 4. runde spilles uken etter (vil nesten tro at den er trukket før vår 3. rundekamp spilles, og får håpe spillerne ikke har tankene på den kampen. Da kan det fort være en fare for at den ikke blir). Leste et eller annet sted at 4. runde skulle trekkes den 7. juli. Kanskje det skjer i pausen mellom Sogndal-Bryne, som spilles den dagen på TV2? Da får vi en mulighet til å studere Sogndals "styrker" og svakheter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 5. Juli 2006 Del Skrevet 5. Juli 2006 http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5133 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 5. Juli 2006 Del Skrevet 5. Juli 2006 Skummelt det her. Nå sitter man og ser på ønskemotstander i 4. runde lenge før vår 3. rundekamp er spilt. Follo er vel ikke så ille, men orker egentlig ikke en ny kamp mot Mandalskameratene selv om det skal være det enkleste. Mulig vi skal ta kampen mot Sogndal først? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 5. Juli 2006 Del Skrevet 5. Juli 2006 Skummelt det her. Nå sitter man og ser på ønskemotstander i 4. runde lenge før vår 3. rundekamp er spilt. Follo er vel ikke så ille, men orker egentlig ikke en ny kamp mot Mandalskameratene selv om det skal være det enkleste. Mulig vi skal ta kampen mot Sogndal først? Tror ikke det er så dumt. Ifølge Sogndal Fotball kan kampen bli utsatt til uken etter grunnet åpning av nytt anlegg i Sogndal den 7.juli (Sogndal - Bryne). Søknad er visstnok allerede sendt til NFF. Noen som vet noe mer om dette???? Blir kampen flytta, må jeg gjøre om på ferien min.... HAr ikke dette vært klart lenge???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Nå er jammen Tromsø ute også. Bodøglimt hadde ikke vært så ille..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Nå er jammen Tromsø ute også. Bodøglimt hadde ikke vært så ille..... Vi har vel nesten bedre statistikk mot RBK enn B/G? RBK er jo også ute av form, ble jo nesten slått ut av 2. div-laget Raufoss (som riktignok mener at de kan kjempe jevnt med hvem det måtte være her hjemme) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Ifølge Sogndal Fotball kan kampen bli utsatt til uken etter grunnet åpning av nytt anlegg i Sogndal den 7.juli (Sogndal - Bryne). Søknad er visstnok allerede sendt til NFF. Noen som vet noe mer om dette???? Blir kampen flytta, må jeg gjøre om på ferien min.... HAr ikke dette vært klart lenge???? Jo, det har det, men nå er det en stund siden jeg stilte spørsmålet også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Virker som alle tippeligalagene unntatt LSK slet seg gjennom kampene sine. Tromsø, Molde og Odd ute. Vi må for all del ikke undervurdere Sogndal. Herregud. Tenk å ryke ut mot en utvanna gjeng saftbønder... Nervøs foran denne kampen. Håper vi får et tidlig mål slik at Sogndal må frem og score. Da får vi rommet vi trenger for å leke oss i. Forza Stabæk! Vi skal til Ullevål i år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå