stabækdelux 0 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Gleder meg!! Blir det anledning til å få kjøpt sånne "STABÆK SUPPORT" trykke på greier?? Mange som har etterlyst det, hvertfall her hvor jeg bor.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Ja, jeg vil også ha trykk på en t-skjorte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 248 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 jeg ønsker mer trykk på høyrekanten.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Jeg skal snakke med Slum i morgen, så skal vi se hva vi får gjordt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Jeg skal snakke med Slum i morgen, så skal vi se hva vi får gjordt For trykket på høyrekanten? Har Slum gjort det så bra på 3. laget at han kan bedre trykket på høyrekanten? (Eller er vi tilbake på trykket på yndlingsjakka?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Hva med å lage noen ordentlige $$-t-skjorter og gensere som er fete? Det vil jeg ha... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 29. April 2006 Del Skrevet 29. April 2006 Hva med å lage noen ordentlige $$-t-skjorter og gensere som er fete? Det vil jeg ha... Til det trenger man vel fet grafikk? Hva om det opprettes en mailadresse man kan sende slikt til. Er sikker på at det sitter noen kreative kreatører det ute som har noe å bidra med.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 711 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 Lært og Krabbe lært og gå, Lært å hate Rbk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 Velkommen Rævbk! Dere er hjertelig velkommne til SERIELEDERENS fort. Her skal vi gjøre kort prossess med dere Utrolig med 4-1 mot Lyn. Ingen andre lag vil få med seg et slikt resultat hjem fra Ulevaal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 Velkommen Rævbk! Dere er hjertelig velkommne til SERIELEDERENS fort. Her skal vi gjøre kort prossess med dere Utrolig med 4-1 mot Lyn. Ingen andre lag vil få med seg et slikt resultat hjem fra Ulevaal. bortsett fra vi i kampen mot VIF da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 Velkommen Rævbk! Dere er hjertelig velkommne til SERIELEDERENS fort. Her skal vi gjøre kort prossess med dere Utrolig med 4-1 mot Lyn. Ingen andre lag vil få med seg et slikt resultat hjem fra Ulevaal. bortsett fra vi i kampen mot VIF da! Så sant, så sant! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 Velkommen Rævbk! Dere er hjertelig velkommne til SERIELEDERENS fort. Her skal vi gjøre kort prossess med dere Utrolig med 4-1 mot Lyn. Ingen andre lag vil få med seg et slikt resultat hjem fra Ulevaal. bortsett fra vi i kampen mot VIF da! Bring it on Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 Vet ikke om et Stabæk som kanskje svever litt mot et RBK som er sultne på revange er beste kombinasjon. Vi har likevel det laget med best statistikk mot RBK siste 11 år, så jeg er ved godt mot. Tipper som alltid på Stabæk-seier på oddsen. Håper selvfølgelig på at Jeppe og Jokke blir skadefrie så raskt som mulig, men kanskje fordel om ikke begge blir friske til samme kamp? Utskiftning på begge på sentral midtbane kan kanskje lage noe usikkerhet rundt både defensiv og offensiv organisering? Er ikke i tvil om at de er bedre enn Espen/Tommy, men det er noe med det å være "i gang" Tipper 2-2 på torsdag jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 248 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 Tipper som alltid på Stabæk-seier på oddsen. Tipper 2-2 på torsdag jeg ikke alltid...? tror ikke du får godkjent 2-2 som seier.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 Tipper som alltid på Stabæk-seier på oddsen. Tipper 2-2 på torsdag jeg ikke alltid...? tror ikke du får godkjent 2-2 som seier.. Tipper system, så da tåler jeg en uavgjort innimellom :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 Vet ikke om et Stabæk som kanskje svever litt mot et RBK som er sultne på revange er beste kombinasjon. Vi har likevel det laget med best statistikk mot RBK siste 11 år, så jeg er ved godt mot. Tipper som alltid på Stabæk-seier på oddsen. Håper selvfølgelig på at Jeppe og Jokke blir skadefrie så raskt som mulig, men kanskje fordel om ikke begge blir friske til samme kamp? Utskiftning på begge på sentral midtbane kan kanskje lage noe usikkerhet rundt både defensiv og offensiv organisering? Er ikke i tvil om at de er bedre enn Espen/Tommy, men det er noe med det å være "i gang" Tipper 2-2 på torsdag jeg Håper de kan starte med en annen enn Espen, han er ikke klar for TL enda. Tommy derimot kan godt spille et par kamper til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Tipper som alltid på Stabæk-seier på oddsen. Tipper 2-2 på torsdag jeg ikke alltid...? tror ikke du får godkjent 2-2 som seier.. Tipper alltid mot Stabæk på oddsen, for hvis stabæk taper skal jeg ihvertfall ha betalt for det:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 1. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 1. Mai 2006 (endret) Håper de kan starte med en annen enn Espen, han er ikke klar for TL enda. Tommy derimot kan godt spille et par kamper til Espen hadde en svak kamp mot Lyn, så vi skal ikke se bortifra at vi ser Tom tilbake fra start på høyrekanten. Blir det satt opp busser fra Blaa og bort til stadion? Endret 1. Mai 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Laget mot RævBK? Mitt tips:- Jon Morten, IAO, Mike, Markus Tom, Henning, Steners, Bjønar Daniel, Veigar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Laget mot RævBK? Mitt tips:- Jon Morten, IAO, Mike, Markus Tom, Henning, Steners, Bjønar Daniel, Veigar Blir ikke veldig forbauset hvis dette går stemmer. Tror ikke de starter med Andreas mot RBK, Espen har hatt er par dårlige kamper og Alan/Sund får lite tilit for tiden. Vi starter neppe med noen nye junior-spillere mot dem heller, så eneste alternativet må være at Jokke eller Jesper er klare igjen, noe jeg sterkt betviler. Håper de venter til de er helt sikre på dem denne gangen, vi får heller klare oss et par kamper til uten dem (og det har jo ikke gått så aller verst hittil :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Vet ikke om et Stabæk som kanskje svever litt mot et RBK som er sultne på revange er beste kombinasjon. Vi har likevel det laget med best statistikk mot RBK siste 11 år, så jeg er ved godt mot. Tipper som alltid på Stabæk-seier på oddsen. Håper selvfølgelig på at Jeppe og Jokke blir skadefrie så raskt som mulig, men kanskje fordel om ikke begge blir friske til samme kamp? Utskiftning på begge på sentral midtbane kan kanskje lage noe usikkerhet rundt både defensiv og offensiv organisering? Er ikke i tvil om at de er bedre enn Espen/Tommy, men det er noe med det å være "i gang" Tipper 2-2 på torsdag jeg Det er suporterne som svever ikke spillerne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Så får løfte blikket mot torsdag - en vanskelig motstander er på vei til Nadderud, men en vi har et rimelig godt tak på. Hele 22 ganger har vi møtt dem, inkludert en viss cupfinale. Vi har slått dem ni ganger, tapt åtte og fem har endt uavgjort. Målforskjellen vinner faktisk trønderne, den er på 40 - 41. Om vi konsentrerer oss om tippeligakamper på Nadderud har vi en imponerende statistikk - på ti forsøk har trønderne - som har vunnet serien hver gang vi har spilt i tippeligaen - bare vunnet to ganger på Nadderud. Fire har endt uavgjort og fire ganger har vi vunnet. Målforskjellen 16-13 gir et snitt på tre (2,9) mål pr kamp, noe som faktisk er lite, på Lerkendal, hvor vi også har spilt ti ganger, er snittet på over fire pr kamp. En av de største kampene i Stabæks historie var vel 1-6 seiren på Lerkendal i oktober 2003. Tre Stabæk-spillere ble den gangen tomålskorere; Thomas Finstad, Tom Stenvold og ikke minst Christian Holter - som skoret trøstemålet til Rosenborg. Søndagens kamp minner litt om den, to tomålskorere og trøstemålet ved Mike Kjølø. Vi vant i Trondheim både i 2003 og 2004, og spilte uavgjort hjemme begge årene - vi må tilbake til 2002 før Rosenborg slår oss på Lerkendal, og på Nadderud har de bare slått oss i 1997 og 2000. Statestikken er helt klart på vår side - Rosenborg har et "Stabæk-kompleks". La oss sørge for at de beholder det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Problemet med RBK nå, kontra tidligere, er at vi ikke vet hvem som spiller. De har så mange forskjellige spillertyper at et enkelt bytte endrer hele lagets fremtoning. Et dårlig RBK er fullt overkommelig. Får derimot trønderne satt spillet sitt er de skremmende bra. Jeg vet ikke hva som er viktigst for RBK for tiden, den interne kampen om å få spille eller revangelyst etter dårlig utbytte i går... Uansett, RBK er en hard nøtt og jeg er aldri så lite betenkt angående denne kampen. HUB blir det på min kupong. Tidlig Stabæk-scoring vil gjøre nytta. Kom igjen gutta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Jeg tipper 6-1! Tre av Daniel, tre av Veigar og ett av Mike (han setter inn et tidlig mål bare for spenningens skyld). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 2-2 eller 3-1 til Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Jeg tipper 6-1! Tre av Daniel, tre av Veigar og ett av Mike (han setter inn et tidlig mål bare for spenningens skyld). Tror Mike er ferdig med selvmål nå. Been there done that. Han vil vel glemme den delen av kampen fortest mulig, og vi trenger nok ikke dvele ved det vi heller. Tipper Jon kommer til å skrike som om det står om livet i tilsvarende situasjoner resten av livet.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 248 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Basma får en "varm" velkomst..?? han kan bare meg prøve seg på å filme seg til straffespark slik han gjorde mot molde. Høh. Basma. Latterlig spiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Jeg tipper 6-1! Tre av Daniel, tre av Veigar og ett av Mike (han setter inn et tidlig mål bare for spenningens skyld). Tror Mike er ferdig med selvmål nå. Been there done that. Han vil vel glemme den delen av kampen fortest mulig, og vi trenger nok ikke dvele ved det vi heller. Tipper Jon kommer til å skrike som om det står om livet i tilsvarende situasjoner resten av livet.... hehe...synes egentlig det er helt ok med mike...han spiller fotball i 12-13 år (???) nå, men sitt 1. røde kort og sitt 1. selvmål skjedde nå, i tippeligasesongen 2006, etter bare 4 kamper - ser ut som om vi må vente ytterligere 12-13 år til det samme skjer igjen og uansett hvem som spiller: jeg håper på minst 1 mål, både fra veigar og daniel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Jeg er livredd for buklanding jeg nå. RÆWBK tapte borte mot erkefienden "mulde"! Vi leder serien. Er redd for at dette blir mer enn en vanlig seriekamp får trønderbartene, og at det er uvant for Stabæk å være i forsvarsposisjon mot RÆWBK. Men vi krysser fingre og tær, satser på at den gode tendensen fortsetter, og at trønderne fort blir like frustrerte og irriterte som Henning "Syter'n" Berg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Håper han derre Solli spiller, ass! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå