stabækdelux 0 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Håper han derre Solli spiller, ass! Hehe.. Han er jo "bra" da Kan ikke epsen johnssen også spille?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Håper han derre Solli spiller, ass! Hehe.. Han er jo "bra" da Kan ikke epsen johnssen også spille?? Basma står nok over. Han har fallesyke. Synd, for hans popularitet på Nadderud overgås vel knapt av andre en Svin Dal. (Og da måtte jeg ta en sjekk i Hall of Shame og jeg huska rett, gitt). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Ser at en i RBK-miljøet mente at Stavrum fikk full uttelling for utpsykingen av RBK i forkant av kampen. Kan ikke Jønson hetse RBK litt også? Leser i en annen notis at RBK er sterkere mentalt i år, og at de ikke skal falle sammen på samme måte som i fjor. Velvel, vi får se da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Klippet fra Aftenposten: Torsdag: Stabæk – Rosenborg Stabæk: Joakim Persson nærmer seg, men tvilsom til denne kampen. Branimir Poljac og Jesper Jansson uaktuelle. Dommer: Roy Helge Olsen, Flekkerøy. Joakim enda ikke klar altså, det har tatt sin tid med begge våre J'er. Skulle veldig gjerne hatt en av Jesper eller Jokke klare til denne kampen. Samtidig gleder jeg meg også til å få Branjimir tilbake, selv om jeg er spent på hvordan han vil ta nivået i TL. Mye tyder vel da på at vi starter med samme lag som mot Lyn? Kampen kan forøvrig tippe begge veier, og jeg tror vi skal være fornøyd med en U. Det er betryggende at forsvaret har vært så tett som det har vært så langt, i tillegg til at seieren på nok gav søndag gutta en ekstra porsjon selvtillit. Gleder meg som en unge til kamp. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Jokke er altså tvilsom, men ikke uaktuell.. Hva med; (såfremt han blir spilleklar, selvfølgelig..) Jon Morten - IA - Mike - Markus Henning - Jokke - Tommy - Bjørnar Daniel - Veigar ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Jeg er ikke så fan av at det første en spiller gjør etter en skade er å spille mot et topplag i TL. Vi så det på Henning også, han var rusten mot Odd, bedre mot Lyn, men er langt unna sitt toppnivå ennå. Morten var vel den som var minst venn med ballen mot Lyn, men han byttes neppe. Jeg er rimelig sikker på at det blir samme startellevern som mot Lyn. Er jeg forresten den eneste som liker Nystuen også? Han er jo en kriger av rang, takler så det blør og vinner alt over bakken. Må man være under 175 og kunne trikse 3000 for å være helt blant dere andre? Til Janne: Du leser jo sikkert her for å få noen kvalifiserte råd: Jeg vil gjerne ha inn Strand på laget igjen. Om så bare for å gi basma litt fik og deng.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Til Janne: Du leser jo sikkert her for å få noen kvalifiserte råd: Jeg vil gjerne ha inn Strand på laget igjen. Om så bare for å gi basma litt fik og deng.. Og hvem vil du ta ut? Veigar eller Daniel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Jokke er altså tvilsom, men ikke uaktuell.. Hva med; (såfremt han blir spilleklar, selvfølgelig..) Jon Morten - IA - Mike - Markus Henning - Jokke - Tommy - Bjørnar Daniel - Veigar Kan bli, men håper de ikke starter for tidlig men Jokke eller Jesper igjen... Er Jokke nesten klar nå så bør vi i hvert fall vente til Brann på søndag, ingen tvil om at han trengs der. Espen har hatt et par dårlige kamper, men har også vist glimt av storhet. Vi har ellers Tom, Sund, Strand og Alan som jeg jevnt over vil si er ca. like gode som Espen. Tipper en av de 5 starter i stedet for Jokke, og at resten stemmer. Tror Henning er bedre enn mot Lyn, som igjen var en klar framgang fra kampen mot Odd. Dette kan gå bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Til Janne: Du leser jo sikkert her for å få noen kvalifiserte råd: Jeg vil gjerne ha inn Strand på laget igjen. Om så bare for å gi basma litt fik og deng.. Og hvem vil du ta ut? Veigar eller Daniel? Jon Morten - IA - Mike - Markus Espen/Henning - Veigar - Tommy - Bjørnar Andreas - Daniel Diamant på midten med Veigar foran og Tommy bak. Jeg holder Espen for å være bedre defensivt enn Henning og ville derfor velge ham. Jeg ivret for Bjørnar på kanten mot Lyn, og angrer ikke. Og så spiller vi grisekynisk med flat forsvarsfirer som hittil i sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Hepp, Siden jeg er pessimist av natur, har jeg stillt meg selv følgende spørsmål. Har vi hatt denne gode innledningen på sesongen på tross av Jocke og Jeppes skader eller på grunn av dem? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Hepp, Siden jeg er pessimist av natur, har jeg stillt meg selv følgende spørsmål. Har vi hatt denne gode innledningen på sesongen på tross av Jocke og Jeppes skader eller på grunn av dem? @ringo tror nok at mot sandefjord var vi uheldige og kunne hatt mer, hadde kanskje vunnet den kampen med jocke og jesper sammen. I tromsø traff i vi et dårlig tromsø lag som jeg tror de fleste hadde slått, og som de fleste hittil har gjort. mot odd var det nok også et dårlig odd lag som kom til nadderud, grunnet at vi har det beste forsvaret i norge, mens de ikke har noen mål og mening med sine angrep, ble det en lett defansiv match. midtbanen ble til tider overspilt der å. mot lyn var lyn best lenge, helt til de mistet to mann og det var bare ett lag på banen. Men de fleste lag hadde vel vunnet mot hvilket som helst lag vis det var 11 mot 9. Så det jeg tror er hvorfor vi har hatt denne gode inledningen er fordi nettopp midtbanen har klart seg uten de, men det kan nok hende vi hadde hatt full pott med jesper og jokke. Så dette kan bare gå en vei! rett oppover! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Mai 2006 Del Skrevet 2. Mai 2006 Hepp, Siden jeg er pessimist av natur, har jeg stillt meg selv følgende spørsmål. Har vi hatt denne gode innledningen på sesongen på tross av Jocke og Jeppes skader eller på grunn av dem? @ringo Jeg tror vi er sjanseløse mot RBK etter at de dreit seg ut mot Røkke FK. Jokke var ikke bra mot VIF. Vi har ikke sett ham på TL-nivå. Alan har vist seg som en gud i 1. divisjon men har til dels falt i gjennom i TL. Kan noe av det samme skje med Jokke? Jesper vet vi hvor vi har, men jeg tror han skal slite med tempoet etterhvert - kanskje allerede. Han må ha en løpssterk spiller rundt seg. Som "Tommy-fan" er jeg ikke overrasket over at vi har hatt god defensiv kontroll på alle motstandere hittil, unntatt deler av kampen mot Liiiiiiin. Men vi sliter med å finne 4 spillere som fungerer godt SAMMEN på midten. Alle spillerne har gode kvaliteter, men også åpenbare mangler. Jokke trodde jeg var mest komplett ut fra hva jeg så i fjor. Vi savner også kantspillere - det nærmeste vi kommer den typen kantspillere klubben tradisjonelt har ønsket seg er nok Bjørnar og Branimir. Jeg tror den gode innledningen hovedsakelig skyldes en ganske så defensiv taktikk fra Jønssons side. Det har passet Tommy veldig bra. Samtidig har Veigar virkelig vist seg fram og gitt alle skeptikerne her på forumet en midt på trynet. Slik han spiller nå vil jeg ha ham på sentral offensiv midtbane. Det store spøkelset nå er at både Tommy og Espen har 2 gule. Får de hvert sitt mot RBK blir det syltynt på midtbanen mot Brann. Heldigvis har forfallene kommet i den lagdelen der vi har flest og jevnest alternativer. Men med Jeppe, Jokke, Brani, Tommy og Espen ute blir det tynt: Alan - Tom - Henning - Bjørnar Veigar - Daniel Sund og Karim på benken. Men det kan fungere det og, Se hvor mye bedre det blir slik: Tom - Veigar - Henning - Bjørnar Andreas - Daniel Nei egentlig tror jeg vi klarer oss på midtbanen uansett. Nøkkelspillerne i dag er Daniel og Veigar. Der skal vi ikke ha skader/kort. Men jeg er enig i tankene dine Ringo, rundt sentral midtbane. Vi kan vel være enige om at vi defensivt ikke har blitt noe svakere med J+J på skadelista. Muligens har Jønsson justert spilleopplegget ved å la bækene være meget defensive for å kompensere sentral midtbane? Det har i hvert fall fungert godt hittil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 3. Mai 2006 Del Skrevet 3. Mai 2006 Ta det med ro, dette vinner vi, og hvis ikke....... ja, så er det lenge igjen av sesongen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 3. Mai 2006 Del Skrevet 3. Mai 2006 Er Jeppe og Jokke fortsatt ute?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 3. Mai 2006 Del Skrevet 3. Mai 2006 Jeg tror vi er sjanseløse mot RBK etter at de dreit seg ut mot Røkke FK. Jokke var ikke bra mot VIF. Vi har ikke sett ham på TL-nivå. Alan har vist seg som en gud i 1. divisjon men har til dels falt i gjennom i TL. Kan noe av det samme skje med Jokke? Jesper vet vi hvor vi har, men jeg tror han skal slite med tempoet etterhvert - kanskje allerede. Han må ha en løpssterk spiller rundt seg. Som "Tommy-fan" er jeg ikke overrasket over at vi har hatt god defensiv kontroll på alle motstandere hittil, unntatt deler av kampen mot Liiiiiiin. Men vi sliter med å finne 4 spillere som fungerer godt SAMMEN på midten. Alle spillerne har gode kvaliteter, men også åpenbare mangler. Jokke trodde jeg var mest komplett ut fra hva jeg så i fjor. Vi savner også kantspillere - det nærmeste vi kommer den typen kantspillere klubben tradisjonelt har ønsket seg er nok Bjørnar og Branimir. Alan mangler fortsatt litt struktur og spill-forståelse, men hvordan hadde han gjort det som spiss? Han er kjapp, dribler lett en mann eller to (men ikke 5 tre ganger hver seg). Selv en brasilianer kan nok gå rett på med mål i sikte, og jeg tror han kan utrette litt der. Skuddfoten hans er det i hvert fall ingen ting å si på :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 3. Mai 2006 Del Skrevet 3. Mai 2006 Jokke var ikke bra mot VIF. Vi har ikke sett ham på TL-nivå. Alan har vist seg som en gud i 1. divisjon men har til dels falt i gjennom i TL. Kan noe av det samme skje med Jokke? Jeg tror fortsatt at Bundesliga er ganske mange strå vassere enn Tippeligaen, og har ingen tro på at Jokke vil falle igjennom på dette nivået. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 3. Mai 2006 (endret) Enig i mye av dette - kunne Alan fått ballen høyere opp på banen kan han bli skikkelig farlig. Paradoksalt nok blir det mye vanskeligere for tøffe 2 meter høye midtstoppere å grise ham ned inne i 16-meteren. en det blir vrient å få ballen til ham. En annen høyaktuell spisskandidat mener jeg er Espen Nystuen. Han har samtlige av kvalitetene Peter Sand hadde og som var en sterkt medvirkende årsak til den sterke høstsesongen 03 da vi tok bronse. En taklingssterk spiss med god luftstyrke. Mht. Jokke - nå forlot han vel ikke Bundesliga fordi han manglet sportslige utfordringer der.. Endret 3. Mai 2006 av Alzheimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 3. Mai 2006 Del Skrevet 3. Mai 2006 På Tv 2 programmet før runden trodde de at Alan tok høyrevingen mot Rbk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. Mai 2006 Del Skrevet 3. Mai 2006 De to av tre ganger jeg har sett Jokke i forsesongen, var han god. Både mot Ham Kam og Molde holdt Jokke høyt nivå, særs mot Kamma. Alt pratet om TLs beste defensive midtbanespiller, har kanskje skapt unaturlige høye forventninger. Men uansett, hvorfor så tvil om Jokkes kvaliteter før han har spilt en eneste kamp i TL? Jeg håper og tror Jokke blir en viktig bidragsyter når han er tilbake fra skade. Både på trening og i kamp. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 3. Mai 2006 Del Skrevet 3. Mai 2006 De to av tre ganger jeg har sett Jokke i forsesongen, var han god. Både mot Ham Kam og Molde holdt Jokke høyt nivå, særs mot Kamma. Alt pratet om TLs beste defensive midtbanespiller, har kanskje skapt unaturlige høye forventninger. Men uansett, hvorfor så tvil om Jokkes kvaliteter før han har spilt en eneste kamp i TL? Jeg håper og tror Jokke blir en viktig bidragsyter når han er tilbake fra skade. Både på trening og i kamp. Forza Stabæk Når Joakim er i form mener jeg at han er vår beste midtbanespiller og selvskreven i startoppstillingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 3. Mai 2006 Del Skrevet 3. Mai 2006 Jeg er ikke så fan av at det første en spiller gjør etter en skade er å spille mot et topplag i TL. Vi så det på Henning også, han var rusten mot Odd, bedre mot Lyn, men er langt unna sitt toppnivå ennå. Morten var vel den som var minst venn med ballen mot Lyn, men han byttes neppe. Jeg er rimelig sikker på at det blir samme startellevern som mot Lyn. Er jeg forresten den eneste som liker Nystuen også? Han er jo en kriger av rang, takler så det blør og vinner alt over bakken. Må man være under 175 og kunne trikse 3000 for å være helt blant dere andre? Til Janne: Du leser jo sikkert her for å få noen kvalifiserte råd: Jeg vil gjerne ha inn Strand på laget igjen. Om så bare for å gi basma litt fik og deng.. Du er ikke alene om å like Nystuen, Alz. Han er en skikkelig kriger som ikke er redd for å ta i et tak. Har vært ujevn men mener han allerede er en tilvekst (slik laget er nå). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 3. Mai 2006 Del Skrevet 3. Mai 2006 Jeg er ikke så fan av at det første en spiller gjør etter en skade er å spille mot et topplag i TL. Vi så det på Henning også, han var rusten mot Odd, bedre mot Lyn, men er langt unna sitt toppnivå ennå. Morten var vel den som var minst venn med ballen mot Lyn, men han byttes neppe. Jeg er rimelig sikker på at det blir samme startellevern som mot Lyn. Er jeg forresten den eneste som liker Nystuen også? Han er jo en kriger av rang, takler så det blør og vinner alt over bakken. Må man være under 175 og kunne trikse 3000 for å være helt blant dere andre? Til Janne: Du leser jo sikkert her for å få noen kvalifiserte råd: Jeg vil gjerne ha inn Strand på laget igjen. Om så bare for å gi basma litt fik og deng.. Du er ikke alene om å like Nystuen, Alz. Han er en skikkelig kriger som ikke er redd for å ta i et tak. Har vært ujevn men mener han allerede er en tilvekst (slik laget er nå). Jeg har ingenting imot Nystuen, men han tapte veldig mange dueller mot Lyn, og hadde en middels kamp mot Odd utenom straffesparket han ga dem. Jeg tror han blir en verdifull spiller for oss, men foreløpig imponerer han meg ikke når det er litt fart i spillet. Han er en gode 1. div spiller som ikke helt har tatt steget opp i TL, men det kommer helt sikker kanskje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 3. Mai 2006 Del Skrevet 3. Mai 2006 God start til tross for eller på grunn av skadene til Jokke, Jeppe? Et litt pussig spørsmål fra en som åpenbart skjønner mye fotball... I kampen mot Lyn så er det ikke til å legge skjul på at vi var litt heldige med kampforløpet. Klart at hadde Jokke spilt så ville han satt preg på kampen, det fremspillet som førte til at Lustu ble utvist og påfølgende scoring hadde nødvendigvis ikke kommet om Jokke hadde spilt, andre ting hadde skjedd, ikke sant. Så sånn sett er det godt mulig vi hadde fått et annet resultat i den kampen med Jokke på banen. Uansett, det kan ikke være den minste tvil om at Jokke er vår beste defensive midtbanespller. Han imponerte meg ihvertfall glimtvis kraftig i fjor og jeg så kampen mot Ham kam, da var han kanongod og helt dominerende. Når han kommer tilbake og i form vil han dominere kamper, det er jeg helt overbevist om. Snakk om at han skal falle igjennom på tippeliganivå er bare latterlig. Det er vel heller et spørsmål om han er for god for tippeligaen. Synes ikke Tommy har imponert veldig i rollen hans. Mot Oss mistet han ballen flere ganger i farlige posisjoner. Duellspillet hans er heller ikke veldig imponerende. I tillegg mener jeg at det at han er så ekstremt enbent fører til forsinkelser i spillet. I hans rolle skal han fordele baller ut til høyre og venstre, både kort og lange, og da er det en klar fordel å kunne slå pasninger med begge ben. Han slår ikke engang pasninger på 5 meter med høyrebenet. Med også Jesper tilbake forventer jeg at vi vil vinne tilbake ballen oftere høyere på banen enn det vi klarer nå, ved at vi får inn en veldig duellsterk og hodesterk spiller inn sentralt. Men jeg er litt usikker på tempoet hans og om han er den ideelle partneren til Jokke. Uansett, jeg er ihvertfall overbevist om at laget blir vesentlig bedre når Jokke kommer tilbake og mener han er den desidert viktigste spilleren vi har, sammen med Nannskog selvsagt. Skal vel kanskje tam med IAO i samme slengen, han har vært god, selv om jeg vel tror at Markus kan trekkes inn og gjøre en like god jobb. Uten en Jokke i form i morgen blir ihvertfall jeg veldig fornøyd om vi klarer å ta poeng. Gleder meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 3. Mai 2006 Del Skrevet 3. Mai 2006 Hepp, Det jeg vel egentlig siktet til var at effekten av skadene på Jocke og Jeppe kan ha värt at de andre gutta har hevet seg og at laget har fremstått bedre kollektivt som en fölge av dette? Jeg tror også at JJ solide defensive grunnfilosofi har det meste av "skylden" for vår gode start! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 3. Mai 2006 Del Skrevet 3. Mai 2006 Jeg tror også at JJ solide defensive grunnfilosofi har det meste av "skylden" for vår gode start! @ringo Er vel ingen tvil om det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 3. Mai 2006 Del Skrevet 3. Mai 2006 Jeg tror også at JJ solide defensive grunnfilosofi har det meste av "skylden" for vår gode start! @ringo Er vel ingen tvil om det. Hepp, Det blir derfor spennende å se om man makter å öse på litt utover i sesongen. Flankespillet er vel ikke akkurat up to standard! Nå tror jeg ganske sikkert at vi kommer til å få en forsterkning eller to til sommeren. Muligens en spiss og en flankespiller (George og Furuseth-Olsen?????) Det vil sikkert gi oss en ekstre boost! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 3. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 3. Mai 2006 (endret) Forsterkninger hadde vært gøy, men etter vinterens fadese forventer jeg ingenting. Det jeg derimot gleder meg til, er når vi har en skadefri tropp. Bjørnar har imponert på venstresiden, det samme har Veigar. Gitt at Strand "finner formen" og kan spille på topp med Nanne, er Veigar en meget bra venstrekant (hvis han beholder formen). Jeg håper Brani virkelig har brukt skadeavbrekket til å trene som faen, og han vil, i form, tilføre høyrekanten noe helt annet enn det den er i dag (med Tom/Espen på høyre er vi bedre defansivt, men de utfordrer jo aldri framover). Så ja, jeg tror flankespillet kommer til å bli bedre. Når våre svenske hærførere er tilbake på midten kan også Henning gli ut på kanten. Endret 3. Mai 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. Mai 2006 Del Skrevet 3. Mai 2006 Samtidig som Henning etterhvert vil vandre ut mot venstre, og Bjørnar overtar venstrebacken? Er det spikret at Branjimir ikke vil være en tilvekst til de alternativene vi har hatt tilgjengelig på høyrekant sålangt? Jeg synes jeg så gode tendenser til at han holdt nivå mot FFK i fjor. Da var han tidvis brilliant. Men tidvis er kanskje stikkeordet i så måte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 3. Mai 2006 Del Skrevet 3. Mai 2006 Men tidvis er kanskje stikkeordet i så måte? Godt poeng det. Som jeg nevnte, håper han virkelig har jobba mens han har vært skadet. Ikke bare med fysikken, men også "fotballhodet". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 3. Mai 2006 Del Skrevet 3. Mai 2006 Uansett, jeg er ihvertfall overbevist om at laget blir vesentlig bedre når Jokke kommer tilbake og mener han er den desidert viktigste spilleren vi har, sammen med Nannskog selvsagt. Skal vel kanskje tam med IAO i samme slengen, han har vært god, selv om jeg vel tror at Markus kan trekkes inn og gjøre en like god jobb. Uten en Jokke i form i morgen blir ihvertfall jeg veldig fornøyd om vi klarer å ta poeng. Gleder meg! Jeg er helt sikker på at ingen hos oss kan erstatte IAO. Han redder oss ut av enormt mange situasjoner, stopper dem ofte før det blir virkelig farlig og tar stort sett de gule kortene når det er behov for dem. Han er selvfølgelig sine svakheter, først og fremst farta, men det er sjelden folk kommer forbi ham, og da trenger han jo ikke løper etter... Jokke har blitt skrytt opp i skyene av mange, jeg tviler ikke på at han holder TL-nivå, men i mine øyne har han ikke gjort noe enormt i tellende kamper så langt! Det blir spennende å sa ham når han er tilbake for fullt, men håper det ikke er mot RBK. La oss være HELT sikre på formen før han spiller igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå