Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor mange trønder-fans ventes det til kampen?

Blir det no trøkk fra de?

Det er jo mer enn 1 trønder som har skjønt at det er lurt å flytte fra trondheim. Frykter at mye av Hovis vil være besatt av trøndere, samt svingen og feltet inntil???

æsj.. Om de lager noe trøkk avenger veldig mye av hvor mye karsk det har blitt på de som tar buss fra trondheim tenker jeg.

Men vi synger dem i senk uansett. Lyden deres blir borte i barten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo mer enn 1 trønder som har skjønt at det er lurt å flytte fra trondheim. Frykter at mye av Hovis vil være besatt av trøndere, samt svingen og feltet inntil???

æsj.. Om de lager noe trøkk avenger veldig mye av hvor mye karsk det har blitt på de som tar buss fra trondheim tenker jeg.

Da blir det vel per definisjon et innihelsikke trøkk fra dem.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det vel per definisjon et innihelsikke trøkk fra dem.....

Fra kjernen meldes det at de nyopprykkede blå spirrevippene?? skal synges av banen.... jeg skjelver.. :o

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tippe at det blir mest stabæk supportere siden hovis har vært i nærheten av utsolgt i lange tider..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tippe at det blir mest stabæk supportere siden hovis har vært i nærheten av utsolgt i lange tider..

Uansett er stabæk mye større enn rævbk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett er stabæk mye større enn rævbk!

Herlig første innlegg, Nico!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er utrolig irriterende. Her har nasjonen gått sammen om å lage to reservat, eller såkalte lag, for trønderne våre. Nord- og Sør-Trønderlag. Og gidder de å bruke disse lagene? Neida. Først så skulle de begynne å jobbe i NSB og på Posten. Og nå er de faen meg over alt.

Det godt at de er relativt lette å kjenne igjen.

61367_main.jpgDSC00493-1.JPG

446681.jpegtroendelag_31_430582f.jpg

Endret av atleten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sakset fra dagboka til Kjernens [webred]

...Ellers gruer vi oss til kveldens kamp. [webred] er usikre på hvor RBK står. Stabæk borte er noe forbaska drit. Man skal vel ikke se på statistikken, den er til for å brytes og så videre. Men, likevel. Stabæk borte er noe forbaska drit uansett hvordan man snur og vender på det. Det har det jo alltid vært. Vi har aldri fått det noe særlig til mot tullelaget fra Bærum. Stabæk - klubben som få elsker og ingen hater. Det er litt surt at det akkurat er dem vi skal ha slike problemer med. Hadde i det minste vært morsommere om det var noen som klarte å fremkalle friske følelser. Den ene eller andre veien. Jaja. Vi trøster oss med at alle de andre lagene har gjort seg ferdige med runden allerede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi står til 3.95 OG er singelkamp hos norsk tipping! Kan fort bli penger det.. :)

stabækLars; skulle jeg ta med en cd opp til Iggy? Ta med en på Blaa a, for min får han ikke!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste vi har sett av Stabæk på lenge, en sinnsykt 1 omg. Synd at Veigar og Daniel ikke setter sjansene. Morsomt å høre de såkalte ekspertene i TV2 sier at Stabæk er fortiden det beste tippeligalaget spillemessig....

Endret av overlord
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævlig bra spill av gutta i dag! faen at det bare ble ett poeng men likevel sitter jeg med en god følelse :) vis de fortsetter å spille sånn tror jeg seriøst dette kan bli en jævlig bra sesong! Herlig og se sånn fotball!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommentatorene på TV2 sa å se Nannskog når han satte inn rykket, var som å se Henry :P De kalte også Veigar og Nanne for et radarpar, og kanskje Norges beste spisspar sammen med Sæternæs og Winters!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det at Tommy fikk gult kort i denne kampen? Da har han vel tre gule og må stå over neste kamp. Hvem stepper inn da?

Kan jeg ikke mene å huske han fikk...

Ellers må jo IA nevnes, han er jo konge kamp etter kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God kamp. Vi tar Brann.

Du har helt rett!! Vi feier dem av banen... Hvis vi setter sjansene

Kul animasjon forresten :)

Morsomt med to spillere på rundens lag. Tv2 elsker oss... i fjor var stabæk det eneste laget de snakket om fra første divisjon!

Hvis du liker animasjoner har jeg en til: (ps, stort bilde som kan ta litt tid å loade...)

tom.gif

TV2 presterte å vise Toms skuffelse over å ikke få corner i slow motion! Herlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk- Rævbk
  • Opprett ny...