BlaaSeier 83 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 Persson inn, Karlsson ut Bjørnar går ned på backplass, og Steners på kanten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pluggen 0 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 "Stabæk vil noe, og skaper sjanser" sier Bengt Eriksen på tv2 Fantastisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 Persson inn, Karlsson ut Bjørnar går ned på backplass, og Steners på kanten Henning gikk ut på kanten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joakkkim 647 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 dette er bedre enn det er mulig å drømme om! ahhh.. så herlig!! vi har norges beste spisspar.. winters- sæternes kan gå å legge seg.. bare venter på at noen skl vekke meg fra denne våte drømmen jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 Hvor digg er ikke TL 2006!!?? Når Daniel og Veigar har missa en 100% hver, og vi allikevel leder 0-2 er vi jo som sagt tidligere; NORGES BESTE LAG I ØYEBLIKKET!! Forsvaret ert jo også pottetett!! Midtbanen herjer!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 Vi leder, jeg gjentar, leder Tippeligaen 2006! Dette er over all forventning. Bare å holde ut de siste 15 og at Start tar poeng på Åråsen.. En gledens dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 "Stenvoll bommer nærmest på åpent mål"?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joakkkim 647 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 ernst a leersveen:"vi snakker vel mest om sesongkortet til Beng Eriksen på Nadderud" haha vi ELSKER Bengt Eriksen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 1-2. Oioioi. Holde inn nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 Faen! Men ta det med ro.. dette tar vi... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 Faen! Men ta det med ro.. dette tar vi... Shit! Nå presser de, dette er til å dø av! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 2-2. NITRIST!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 Fy f**n :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 Fy fa**... Dette er leit ass.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joakkkim 647 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 Stabæk hang med i 70 min, etter det har de vært helt kjørt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 "Stenvoll bommer nærmest på åpent mål"?? ikke bare nærmest - det var åpent mål fra ti meter... her må det bli ekstratrening med belsvik. synd at det blir avgjørende for resultatet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tommy_Bob 0 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 Stabæk hang med i 70 min, etter det har de vært helt kjørt... Jeg syns vi var ræva i hele andre omgang. Hvordan er det mulig å lede 2-0, for så å miste ballen 350 ganger på egen banehalvdel i andre omgang??? Virket ikke som spillerne var keen på å vinne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 trist Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 Vi er alle med på oppturer og nedturer.. Lyn tapte og enga tapte, hvis det kan hjelpe.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 7. Mai 2006 (endret) Tom, dette er din feil. 0-3 hadde ikke dette skjedd. Fy faen så kjipt. Endret 7. Mai 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 Stabæk hang med i 70 min, etter det har de vært helt kjørt... Jeg syns vi var ræva i hele andre omgang. Hvordan er det mulig å lede 2-0, for så å miste ballen 350 ganger på egen banehalvdel i andre omgang??? Virket ikke som spillerne var keen på å vinne. Vi var faen ikke mye rævv a hele 2. omgang, vi hadde det meste av spillet til 70. minuttet, da faller vi helt igjennom, og mister ballen gang på gang. Jeg gidder ikke syte på det, fordi de hadde faene jobbet som helter der ute 70 minutter, da var tanken tom. Det her var så kjipt å gi ifra seg, men ett poeng på Brann Stadion er faen ikke mye dårlig, men det er dårlig å gi fra seg en 2-0 ledelse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 7. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 7. Mai 2006 (endret) Tom, dette er din feil. 0-3 hadde ikke dette skjedd. Fy faen så kjipt. Spillerne virket slitne i 2.omgang, det var litt som sånn i 2. omgang mot Rosenborg også - er spillerne for dårlig trent? I denne kampen kan man si at vi hadde 1 dag kortere tid til restitusjon enn Brann. Og kanskje vi merker at stallen er i tynneste laget allerede nå? Fader, denne seieren burde gutta klart å dra i land... Men men, Viking har ihvertfall en dag mindre til restitusjon før neste kamp så der har vi en fordel ihvertfall. Endret 7. Mai 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 Det føles som vi tapte i dag... kan ikke noe for det men gleder meg ikke over det ene poenget.... æsj Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 7. Mai 2006 (endret) jeg skjønner ikke at det er mulig. er det EN ting du ikke skal gjøre når du leder med to mål til pause er det å legge deg så langt bakpå. å slippe inn to mål på ti minutter er faen meg en flause. Endret 7. Mai 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 Uff, kjipt at vi ikke klarer å stå løpet ut. For å se positivt på det så er vi fremdeles ubeseiret og vi har toppscorerne i tippeligaen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 Uff, kjipt at vi ikke klarer å stå løpet ut. For å se positivt på det så er vi fremdeles ubeseiret og vi har toppscorerne i tippeligaen! nei, det har vi ikke. Svensken i Sandefjord er toppscorer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 jeg skjønner ikke at det er mulig. er det EN ting du ikke skal gjøre når du leder med to mål til pause er det å legge deg så langt bakpå. å slippe inn to mål på ti minutter er faen meg en flause. Som det er nevnt tidligere gjør vi det meget bra frem til det ca det 70 minutt. Brann jager en utligning, sender opp flere folk noe som tvinger oss til å ligge lavere og vi blir baktunge. Jeg synes det var mye bra å ta med seg fra denne kampen. Viking skal få kjørt seg neste lørdag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 7. Mai 2006 Del Skrevet 7. Mai 2006 Uff, kjipt at vi ikke klarer å stå løpet ut. For å se positivt på det så er vi fremdeles ubeseiret og vi har toppscorerne i tippeligaen! nei, det har vi ikke. Svensken i Sandefjord er toppscorer. Har ikke både han og Nanne 5 hver? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 7. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 7. Mai 2006 (endret) Nannskog og Tegström har vel fem mål hver nå, også kommer Gunnarsson og Koren med fire hver. 2-2 borte mot Brann er bra i forhold til forventningene, men å gi fra seg en 0-2-ledelse i løpet av de siste ti minuttene skal ikke være mulig. For øvrig veldig overraskende å høre hvor positiv Bengt Eriksen plutselig er blitt til Stabæk. Han virket jo nesten frelst der han satt og skrøt av hvor god fotball Stabæk leverer. Endret 7. Mai 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå