Perfect 7 3 815 Del Skrevet 8. Mai 2006 Del Skrevet 8. Mai 2006 Han sier jo kun det mange av oss menerog har skreket om siden opprykket var klart i fjor, vi trenger forsterkninger for stallen er særdeles tynn!Poenget er at det er så vanvittig unødvendig å klage over det i media gang på gang. Hele klubben er enig med han i at forsterkninger trengs, hvilket gjør det enda mer unødvendig å skape negative saker i media om temaet. Så hva er da poenget? Ikke noe vondt ment om Daniel, men jeg jeg synes han av og til bør tenkte seg om og holde kjeft i stedet for å buse ut med frustrasjon i journalisters nærvær. Daniel skal være sjef på banen, ikke på TV. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 9. Mai 2006 Del Skrevet 9. Mai 2006 For de som vil oppleve kampen på nytt. Gratis: mms://80.202.4.3/2006-05-07/Brann___Stabek!72409,W5H!.wmv (lim inn i adresselinja) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 9. Mai 2006 Del Skrevet 9. Mai 2006 genialt! takk skal du ha! deilig å se scoringene igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 9. Mai 2006 Del Skrevet 9. Mai 2006 DIGG, takk for det.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 10. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 10. Mai 2006 (endret) Faen.. Så snart jeg får lønning skal jeg jekke opp hastigheten på bredbåndet mitt (som tydeligvis ikke er bredt nok). Men, jeg har lyden da. Mye lyd fra oss, det er bra. Endret 10. Mai 2006 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 10. Mai 2006 Del Skrevet 10. Mai 2006 takk til alle som var med! det var en fantastisk tur selv om kampen ikke gikk som ønsket. bildene jeg har tatt kommer senere, har ikke tilgang til internett øyeblikkelig, og får bare skrive noen få setninger på en venns pc. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå