solli 0 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Da er bildene fra den fantastiske kampen mellom Lyn og Stabæk lastet opp klikk her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Kult! takk!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 http://www.norpixel.com/newpics/displayima...album=79&pos=43 Hva i allverden? Sultne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Jeg har lyst til å berømme Daniel for hans innsats for å få oss (supporterne) til å jobbe. Tror han startet med å dra oss i gang 30 minutter før kamp, og etter skoringene i andre omgang var han tydelig i "dialog" med gjengen bak mål. Bra Daniel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 http://www.norpixel.com/newpics/displayima...album=79&pos=43 Hva i allverden? Sultne? Trøtte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Jeg har lyst til å berømme Daniel for hans innsats for å få oss (supporterne) til å jobbe. Tror han startet med å dra oss i gang 30 minutter før kamp, og etter skoringene i andre omgang var han tydelig i "dialog" med gjengen bak mål. Bra Daniel. og vi jobbet som faen. Det var veldig takknemlig å synge under taket, begynner å glede meg til Fornebu selv om jeg ikke kan gå til hjemmekamper lenger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Jeg har lyst til å berømme Daniel for hans innsats for å få oss (supporterne) til å jobbe. Tror han startet med å dra oss i gang 30 minutter før kamp, og etter skoringene i andre omgang var han tydelig i "dialog" med gjengen bak mål. Bra Daniel. og vi jobbet som faen. Det var veldig takknemlig å synge under taket, begynner å glede meg til Fornebu selv om jeg ikke kan gå til hjemmekamper lenger. Hosle - Fornebu, bra trim det da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå