Gå til innhold

Anbefalte innlegg

normal_IMG_0162.jpg

Jeg har lyst til å berømme Daniel for hans innsats for å få oss (supporterne) til å jobbe. Tror han startet med å dra oss i gang 30 minutter før kamp, og etter skoringene i andre omgang var han tydelig i "dialog" med gjengen bak mål.

Bra Daniel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lyst til å berømme Daniel for hans innsats for å få oss (supporterne) til å jobbe. Tror han startet med å dra oss i gang 30 minutter før kamp, og etter skoringene i andre omgang var han tydelig i "dialog" med gjengen bak mål.

Bra Daniel.

og vi jobbet som faen. Det var veldig takknemlig å synge under taket, begynner å glede meg til Fornebu selv om jeg ikke kan gå til hjemmekamper lenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra Daniel.

og vi jobbet som faen. Det var veldig takknemlig å synge under taket, begynner å glede meg til Fornebu selv om jeg ikke kan gå til hjemmekamper lenger.

Hosle - Fornebu, bra trim det da :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Bilder Lyn-Stabæk
  • Opprett ny...