Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som en del sikkert allerede vet er det i år Kjernen som har fått i oppdrag å arrangere årets supportercup i regi av Norsk Supporterallianse. Årets turnering går av stabelen den første helga i september og vil faktisk bli avholdt innendørs i Abrahallen i Malvik, rett nord for Trondheim. Noe vi tror kan være smart i solfylte Trøndelag. Selve fotballsparkingen vil bli avviklet på lørdag 6. september, men sett av hele helga til hyggelig samkvem med supportere fra det ganske land.

Hovedarena vil selvfølgelig være i og rundt Abrahallen med mat- og drikkestasjoner plassert i mylderet av fotballtullinger, men også stampuben Lauritz Skjænkestue vil være arena for en del sosial aktivitet. For eksempel vil det bli live-musikk og selvsagt visning av EM-kvalkampen Bosnia-Norge.

Det vil bli satt opp busstransport for å skysse deltagerne mellom Trondheim og Abrahallen. Vil man derimot komme seg dit for egen maskin er det vedlagt en veibeskrivelse. I dette vedlegget er også noen aktuelle overnattingssteder foreslått.

I årets turnering vil det bli spilt i 2 klasser: Herre og Dame. Prisen for påmelding er 100,- pr. lag + 50 ,- pr. person. Påmelding skjer ved å sende e-mail til supportercupen@kjernen.com eller et godt gammeldags brev til:

Kjernen

Postboks 946

7410 TRONDHEIM

Til innbetaling av deltagerkontigenten skal konto 0539.18.30055 benyttes. I tillegg til penger vil vi ha opplysninger om hvilken klasse laget har tenkt å stille i, klubbtilhørighet og navn på en kontaktperson med telefonnummer.

Påmeldingsfrist er 15. august, og kontigenten må være betalt senest den 1. september. Eventuelle spørsmål kan stilles til Per Hovseth på 91739495 og Anders Eggen på 95219406 eller ved henvendelse til supportercupen@kjernen.com.

VEL MØTT TIL EN HYGGELIG FOTBALLHELG I TRONDHEIM!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Påmeldingsfristen er nå 20. august.

Dårlig med påmeldinger fra $$!!

Er dere bare late drog, eller for opptatt med valgkamp?  :wink:

Enig. Drit dårlig av oss. Jeg veit at vi kun har ett jentelag påmeldt.

Jeg prøver å samle sammen noen, men kun 4stk har meldt sin interesse.

Kanskje alle fra Stabæk Support prioriterer turen til Bosnia? Hva veit jeg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan jo altid spille hvis vi mangelr folk. Er jo i Trondhjem uansett den helgen

Vel, det finnes en grense på hvor dårlige folk vi skal ha med...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Supportercupen2003
  • Opprett ny...