Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stabæk Support prøver å sette opp to busser slik at vi får tilfredsstillt flest mulig meldemmers behov.

Buss I: Avreise 1200 fra Bekkestua, inkluderer tur på Pub i Fredrikstad

Buss II: Avreise 1500 fra Bekkestua, drar rett til stadion.

Bussen er gratis for medlemmer av Stabæk Support

Vi må ta forbehold om at bussene fylles opp for at vi skal kjøre dette opplegget, dersom svært få velger den ene bussen kan den bli kanselert. Vi må prioritere medlemmer som reiser med oss begge veier og det er først til mølla prinsippet. Vi vil at dere melder dere på før helgen.

Påmelding skjer til Elin på 95 231 231

Husk vanlige regler om avbestilling dersom du likevell ikke skal være med. Og at deltagere på turen følger Stabæk Supports turreglement.

Billetter til kampn

For dere som skal stå med Stabæk Support kan billetter kjøpes i Stabækbutikken . Billettene koster 150 inkl billettgebyr. Alle som skal stå på ståfeltet med Stabæk Support må kjøpe billetter på forhånd. Også her gjelder først til mølla prinsippet og vi anbefaller våre medlemmer om å være tidlig ute med å sikre seg billett da det vil bli utsolgt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fin om Elin skrur på telefonen. Den har vært skrudd av de siste 4 timene. Folk ringer jo meg for å melde seg på når de ikke får tak i Elin...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fin om Elin skrur på telefonen. Den har vært skrudd av de siste 4 timene. Folk ringer jo meg for å melde seg på når de ikke får tak i Elin...

Beklager!

Elin er på jobb!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er faktisk første dag jeg ikke har hatt på telefonen på jobb!!

Grunnet at vi har vært under bemannet...

Jeg skrudde den av kl. halv et og på kl 16 etter det er det ingen som har ringt..

og jeg går utfra hvis de skal være med ringer også etter kl 15!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Info om tur og kamp 16. mai
  • Opprett ny...