Gjest Del Skrevet 18. Juni 2003 Del Skrevet 18. Juni 2003 Hei Alle Stabæk-fan! Jeg driver sammen med noen andre en side på internett om alle tippeliga-lagene. www.tippeliga.com Vi er ganske nye og trenger flere skribenter. Og spør derfor dere om en eller to av dere vil ha ansvaret for å legge ut nyheter om Stabæk. Hva en skribent skal gjøre? - Finne nyheter om sitt lag, skrive om disse nyhetene og legge de ut på sidene våre. - Skrive kampreferat til hver hjemmekamp til sitt lag. Dette bør være ute i løpet av 3 timer etter kampslutt. - ALDRI kopiere andres nettsteders artikler/nyheter, da vi kan bli anmeldt for dette. - ALDRI ta bilder fra andre nettsteder uten å spørre om tillatelse. - Nyhetene som legges ut skal være levante, vi trenger ikke nyheter om hva supportene driver med. Vi vil ha nyheter om klubbene. - Det er alltid to personer som har ansvaret for klubbene. Det vil to personer til hver klubb. Disse to personene må samarbeide, slik at de ikke legges ut to kampreferater, to like nyheter osv. dersom noen er int. kan de kontakte webmaster på webmaster@tippeliga.com Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 21. Juni 2003 Del Skrevet 21. Juni 2003 Og betalingen er? vi trenger ikke nyheter om hva supportene driver med. Vi vil ha nyheter om klubbene. Da er det skikkelig smart å prøve rekruttere folk på debattforumet til supporterne..... Bruk heller tid på å lage skikkelige supportersider, det er nå min mening Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 30. Juni 2003 Del Skrevet 30. Juni 2003 - ALDRI kopiere andres nettsteders artikler/nyheter, da vi kan bli anmeldt for dette. Ja, skal jeg anmelde dere, kanskje? Det er ikke akkurat særlig festlig å lese sine egne ord på et annet nettsted, underskrevet av en eller annen gjøk. Jeg vet ikke hva som er verst av å _bare_ kopiere eller kopiere og endre artikkelforfatterens navn. Eller... jo det vet jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg