blaaamann 0 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 men da kunne han jo ha fått gult kort for usportslig opptreden da gufa, og det ville vel vært LAAAANGT over streken? herregud, feire foran motstanderfansen hører sykt hjemme. Herlig provoserende og helt på sin plass! Det er en del av fotballen akkuratt som feilavblåsinger, drøying av tid, oppføring av feil spiller på dommerkort etc.. Det er det som er litt av sjarmen med fotballen. Vil du ha maskinfotball får du spille tv-spill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dagger 35 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Tror vi og dere skal være enige om et par ting: - 2-2 rettferdig resultat (vi brenner 100 % sjanser, og det gjør dere òg) - Vi gjør en del usportslig i form av drøying og forstyrrer Veigar i forkant av straffesituasjonen - Dere gjør en del usportslig i form av situsjonen med skalling av spiller, samt feiring foran Kanarifansen Det jeg prøver å si er at vi er like gode, og jeg tror verken Stabæk eller Lillestrømspillerne er spesielt usportslige, men kampen i går ble litt "heit" for enkelte og dette bør man lære av. For vår egen del er jeg spesielt flau over vår egen keeper Müllers opptreden, noe vi også får betale for i rikt mon i og med at vi nå står uten keeper. -Men at dere ikke reagerer mer over at de jubles foran vår fans på 2-2 synes jeg er merkelig, jeg hadde personlig følt meg snytt for en kjempefeiring sammen med egne spillere som sto på helt til slutt. I tillegg vil jeg kommentere utspillet om at vi fra Kanarifansen kun er ute etter å lage bråk. nilsms: Ta deg en tur (gjerne med Stabæk-drakt) på Martin`s før returoppgjøret til høsten og du skal som alle andre bortesupportere bli tatt godt i mot- og er du ute etter en god fotballdiskusjon i forkant av oppgjøret lover jeg at du er kommet på rett plass. Se det som et kompliment når deres pub oversvømmes av våre supportere før kampen- det er kun et tegn på at vi begge har sunne supportermiljøer! Lykke til videre! Vel talt. Støtter denne. Ser ikke heeeelt poenget med å gjøre oss så jævlig upopulære...Matchen er ferdig, begge lag bør være happy med 1 poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Litt generelt om turopplegg så er det vel vanlig at Oslo og omegn klubbene ikke besøker hverandres pub. Ikke fordi vi ikke kan omgås, men fordi det fort blir fryktelig mange mennesker og fordi turen er så kort at mange heller sitter på "egen" pub før turen går til Åråsen eller Ullevaal (for vårt vedkommende). Det er på en måte bare mer praktisk slik. Det var hyggelig da en haug med fugler kom hoppende, syngende og støyene til Blaa. Dessverre var det umulig å fortsette en hyggelig samtale - jeg hørte ikke hva jeg selv sa. Utrolig nok hørte en av de overstadig berusa gutta "På Nadderud på søndag". Måtte forklare hvorfor vi spiller "supportersanger" for Lyn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 335 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Noe som slår meg etter denne kampen er at vi nok en gang gjør det litt lettere for Sandefjord. De fikk servert Lyn på sølvfat. Nå møter de fugla uten keeper i neste kamp. Velvel, det jevner seg vel ut etterhvert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 tja...og HamKam fiksa avrevne ledd i skulderen til Derek så det blir litt enklere å møte Enga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 629 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Noe som slår meg etter denne kampen er at vi nok en gang gjør det litt lettere for Sandefjord. De fikk servert Lyn på sølvfat. Nå møter de fugla uten keeper i neste kamp. Velvel, det jevner seg vel ut etterhvert. Takknemlig kollegaen min fra Sandefjord. Han begynner nesten å like Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 enda en uavgjort... jaja!!! Vi er gode i år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå