Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Yo!

En kollega fra Heggedal fortalte meg om en spiller som opprinnelig kom fra Asker, men som jeg er usikker på om noengang spilte for Stabæk. Han skulle visstnok vært en virkelig "lirare" og var en gang eller to tatt ut til landslagsspill. Navnet var muligens Antonsen.

Noen som husker han?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Puskas" Antonsen,

Ja, han har spilt i Stabæk.

Var en veldig fin feature om han i Budstikkas helgemagasin i fjor sommer, hvor blant andre Ingebrigt og Helge Lund (Statoil) hadde mange godord å fortelle. Han var vel å regne som et av de store talentene i norsk fotball en periode. Han har levt et tøft liv, og sitter i dag i rullestol.

I dag er han titt og ofte å se i Asker Sentrum, kjørende i elektrisk rullestolbil.

Han er forøvrig onkelen til Tommy Øren.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Puskas" Antonsen,

Ja, han har spilt i Stabæk.

Var en veldig fin feature om han i Budstikkas helgemagasin i fjor sommer, hvor blant andre Ingebrigt og Helge Lund (Statoil) hadde mange godord å fortelle. Han var vel å regne som et av de store talentene i norsk fotball en periode. Han har levt et tøft liv, og sitter i dag i rullestol.

I dag er han titt og ofte å se i Asker Sentrum, kjørende i elektrisk rullestolbil.

Han er forøvrig onkelen til Tommy Øren.

Forza Stabæk

- Ser man det, ja. :) Husker du fornavnet også? Og stemmer det at han var innom landslaget?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 år senere...

fikk beskjed av sønnen hans å skryte litt :P såå, jeg kjenner altså sønnen hans

så han flere ganger på aasker og stabæk. rask bakromsspiss. gikk rett på mål og scora mange ganger. Talent som slo til på det nivå han var på. Husker ikke om han var med i 2. divisjon i perioden 69-73. Tror ikke det. Han var også god fror Asker slutten på 70 tallet. Spilte vel en del inn på 80 tallet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk spillere fra 70-tallet
  • Opprett ny...