Blaatter 5 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 For ett "pottitjorde" Start tilbyr gjestene sine! Er ikke lett å spille glad-fotball her... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Så er det heller ikke så mye glad-fotball å se. Tror at det blir Stabæk scoring i dag. Men det tor jeg riktignok alltid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Så er det heller ikke så mye glad-fotball å se. Tror at det blir Stabæk scoring i dag. Men det tor jeg riktignok alltid Ser vel mer ut som det blir Start-mål. Men vi får krysse fingrene for Daniel sånn som vi pleier. Spennende at Sund får litt spilletid. Unni A** på radion er veldig opptatt av at Daniel kjefter på medspillere. "Så mye at det blir helt demotiverende" Selv synes jeg det er strålende at vi har en spiller som tør å si fra. Var de egenskapene og innstillingen som gjorde at Ferguson mener Keane er den beste spilleren han har hatt. Selv om han selv sier at Giggs og mange andre var mer talentfulle, men ingen hadde innstillingen. Heia Daniel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Så er det heller ikke så mye glad-fotball å se. Tror at det blir Stabæk scoring i dag. Men det tor jeg riktignok alltid Ser vel mer ut som det blir Start-mål. Men vi får krysse fingrene for Daniel sånn som vi pleier. Spennende at Sund får litt spilletid. Dessverre enig i det. Jeg synes savnet av IA er tydelig. Den autoriteten han innehar savner vi i dag i midtforsvaret. Det blir mye armer og bein, noe som skaper usikkerhet også i de andre lagdelene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 28. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 28. Mai 2006 (endret) Ja, nå er vi pressa... Pokker 1-0.. Endret 28. Mai 2006 av Blaatter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Blir så forbanna irritert.. Hadde 9 rette før Start scoret og ventet bare på Brannkampen Har til og med rett på SF! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tommy_Bob 0 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Så er det heller ikke så mye glad-fotball å se. Tror at det blir Stabæk scoring i dag. Men det tor jeg riktignok alltid Ser vel mer ut som det blir Start-mål. Men vi får krysse fingrene for Daniel sånn som vi pleier. Spennende at Sund får litt spilletid. Unni A** på radion er veldig opptatt av at Daniel kjefter på medspillere. "Så mye at det blir helt demotiverende" Selv synes jeg det er strålende at vi har en spiller som tør å si fra. Var de egenskapene og innstillingen som gjorde at Ferguson mener Keane er den beste spilleren han har hatt. Selv om han selv sier at Giggs og mange andre var mer talentfulle, men ingen hadde innstillingen. Heia Daniel! Det er vel en ganske stor forskjell på Keane som faktisk jobber selv i tillegg til at han kjefter på de andre spillerne. Daniel står stille på topp og er den som jobber minst på laget vårt. Skal han kjefte på de andre må han faktisk se litt på seg selv først. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 I dag spiller vi som et bunnlag, faen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Fikk ikke sett kampen. Hvordan klarte Ulrik Arneberg seg. Kjipt at vi begynner å vise tegn på å være et bunnlag, men jeg har egentlig ventet på det helt siden kampen mot Odd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 håpløs kamp. nå er det bare å åpne lommeboka å kjøpe spillere. Men: NFF som er så utrolig strenge på at stabæk måtte ha flomlys. Hvordan kan man la det være lov at lag har så dårlige baner? Arneberg spilte ikke godt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Fy faen! Dette var ynkelig! Skammelig dårlig innsats samt pasningskvalitet som ikke er verdig en plass i 2.divisjon. Og det er synd å måtte være så stygg med en debutant, men Arneberg spilte virkelig ikke bra i dag. Får håpe dette bare var et "arbeidsuhell", men her kan vi verken skylde på marginer eller at motstanderen var for gode; vi skaper null mot et veldig dårlig Start-lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 28. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 28. Mai 2006 (endret) Fikk ikke sett kampen. Hvordan klarte Ulrik Arneberg seg. Kjipt at vi begynner å vise tegn på å være et bunnlag, men jeg har egentlig ventet på det helt siden kampen mot Odd. Ulrik virket litt usikker. har sett han bedre mange ganger, men han ble bedre utover i 2.omg. Så ut som han var jævlig nærvøs, men dette var en møkkakamp på en møkkabane.... Vi må ha innsats !!! Endret 28. Mai 2006 av Andersblaa<3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Hvordan kom Start-målet?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Helt enig.. dette var direkte pinlig.. og nannskog, fy faen for en skrikebøtte.. med en gang ting går imot!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 28. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 28. Mai 2006 (endret) Det var så dårlig kamp at jeg skulle hatt betaling for å se den i reprise!! Nannskogs stolpe var nærmeste, resten var begredlig.. Endret 28. Mai 2006 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Synes det er drøyt å si at Ulrik ikke var så heldig! han spilte seg stort opp etterhvert men det er fader meg ikke lett når resten av gjengen spiller så elendig! dette er det dårligste jeg har sett av stabæk siden bortekampen mot kongsvinger i fjor! Vi sliter veldig på dårlige baner (ffk), så merkelig hvordan det er lov å spille fotball på den banen der! denne kampen viser nok en gang at vi rett og slett ikke har gode nok kantspillere! men men! vi får ta det igjen mot vif neste runde! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 28. Mai 2006 (endret) Start-målet kom etter corner og en dårlig klarering av Daniel, rett i beina på Aarsheim. Det er lov å spille en dårlig kamp i ny og ne, men ærlig talt. Dette var skandaløst dårlig. Endret 28. Mai 2006 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Huff og huff.. Dette liker jeg dårlig. Nå er det skremmende jevnt. 4 poeng fra kvalik til pallen. Vi ligger midt på og møter et Vålerengen med fornyet selvtillit. Virkelig på tide med 3 poeng igjen. Så ikke kampen, men rapporter på nett og radio ga inntrykk av at vi klarte å skape så mye. Hva dette skyldes håper jeg noen kan kommentere. Var det banen, innsats eller hva? Kan det være at vi er for redd for å tape? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Er det ikke merkelig at vi skal vente til motstanderen scorer før vi setter inn Strand?? Ikke akkurat lett for han å score når han kun spiller de siste 5 når vi "må" score!! Slipp Strand innpå før, han er ekspert å score når vi blir presset, bra oppspillspunkt og en annen type enn Nanne og Veigar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 28. Mai 2006 (endret) Slipp Strand innpå før, han er ekspert å score når vi blir presset, bra oppspillspunkt og en annen type enn Nanne og Veigar Enig, pinglete av Jönsson. Men å kalle Strand en ekspert på å score når vi blir pressa er vel litt å ta i, når han står bokført med 0 i protokollen. Endret 28. Mai 2006 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Strand scoret jo i bøtter å lass i fjor for Follo når de ble presset bakover.. Er klar over at det er forskjell på Tl og Adecco men jammen ikke lett å score når han kun spiller 3-5 minutter pr kamp heller!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Dette var en kamp hvor det mest positive man kan si er at vi IKKE tapte fordi laget sov i begynnelsen. Vi imponerte stort det første kvarteret, og Daniel får en pasning fra Veigar som han setter i innersida av stolpen. Hadde den gått inn ville selvfølgelig kampen sett anderledes ut. Vi surrer fælt utover i annen omgang, og da skoringen kommer har jeg lenge savnet et grep fra treneren. Når sant skal sies var Sund kommet på, likeså Jesper Janson uten at noen av de byttene endret kampens karakter. Ulrik spilte seg opp etterhvert, men skulle nok vært tatt ut tidligere - om det hadde vært noen å til å erstatte ham... Strand skulle vært satt inn tidligere. 0-0 i Kristiansand er bare bittelitte grann bedre enn å tape. (Sånn som Start har spilt i år). Jeg tror vi går i oppløsning og taper denne kampen pga IA. Mangelen på ham er smeretefull, sammen med Veigar er han vår viktigsgte spiller nå. Daniel? Han brenner kampens største sjanse, og er mannen bak innlegget til kampens eneste skoring. Han kjefter på medspillere (iflg NRK Radio - så ikke det på TV) og er i perioder veldig stillestående. La oss håpe han bare hadde en dårlig dag på jobben. Om dette er slik Daniel er i motgang... Nå MÅ vi ta enga! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Nå MÅ vi ta enga! Veldig enig i det. Nå må vi bevise at vi hører hjemme i tippeligaen. Og det skal gå ut over Enga!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Dette var en kamp hvor det mest positive man kan si er at vi IKKE tapte fordi laget sov i begynnelsen. Vi imponerte stort det første kvarteret, og Daniel får en pasning fra Veigar som han setter i innersida av stolpen. Hadde den gått inn ville selvfølgelig kampen sett anderledes ut. Vi surrer fælt utover i annen omgang, og da skoringen kommer har jeg lenge savnet et grep fra treneren. Når sant skal sies var Sund kommet på, likeså Jesper Janson uten at noen av de byttene endret kampens karakter. Ulrik spilte seg opp etterhvert, men skulle nok vært tatt ut tidligere - om det hadde vært noen å til å erstatte ham... Strand skulle vært satt inn tidligere. 0-0 i Kristiansand er bare bittelitte grann bedre enn å tape. (Sånn som Start har spilt i år). Jeg tror vi går i oppløsning og taper denne kampen pga IA. Mangelen på ham er smeretefull, sammen med Veigar er han vår viktigsgte spiller nå. Daniel? Han brenner kampens største sjanse, og er mannen bak innlegget til kampens eneste skoring. Han kjefter på medspillere (iflg NRK Radio - så ikke det på TV) og er i perioder veldig stillestående. La oss håpe han bare hadde en dårlig dag på jobben. Om dette er slik Daniel er i motgang... Nå MÅ vi ta enga! Enig i at Ulrik spilte seg opp, ikke rart han hadde never i første TL-kamp (har vel aldri spilt i første div en gang, i hvert fall ikke fra start). Både Sund og Jansson spilte dårlig, men det har vi sett fra stor sett alle hos oss med liten erfaring fra førstelags-kamper. Det er klart vanskelig å komme på når man ligger under og/eller er hard presset, så det blir tunge minutter for Sund, Alan, Strand og Ulrik som alle har fått lite spilletid i år. Dette gjelder for denne, kampen mot Fredrikstad, LSK etc. Daniel klarte ikke løpe fra forsvaret i dag, men holdt på å benytte sin ene sjanse godt. Når vi sliter så mye i en kamp hadde det kanskje vært bedre men en spiss som kan ta et løp og score, men vi har ikke flust av dem. Alan kunne i første div, men ikke her. Sum: Vi mangler IA og bedre midtbanefirer, taper derfor fortjente. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dagger 35 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Rævva match og fortjent tap. De aller fleste spilte under pari, og jeg ville gjerne sett Strand inne tidligere!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Nannskog: - Pinlig dårlig av oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Nannskog: - Pinlig dårlig av oss Jeg håper dette er utslag av en viss selvkritikk og ikke bare kritikk av medspillere. Daniel har helt rett - men det inkluderer absolutt ham selv. - Dette er én av de dårligste kampene jeg har spilt med Stabæk, og i hvert fall den verste kampen av oss i år. Det var rett og slett pinlig, og vi bør være flaue, sier Nannskog til fvn.no. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 takk for sammenfattningen, albert. haaper guttene begynner aa score og vinne snartest mulig. det kan ikke vaere at et lag som vaart taper bare fordi en spiller (dvs. iao) mangler eller fordi en av vaare to spisser ikke klarer aa score! hva gaar galt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 28. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 28. Mai 2006 (endret) Dette var en kamp hvor det mest positive man kan si er at vi IKKE tapte fordi laget sov i begynnelsen. Vi imponerte stort det første kvarteret, og Daniel får en pasning fra Veigar som han setter i innersida av stolpen. Hadde den gått inn ville selvfølgelig kampen sett anderledes ut. Vi surrer fælt utover i annen omgang, og da skoringen kommer har jeg lenge savnet et grep fra treneren. Når sant skal sies var Sund kommet på, likeså Jesper Janson uten at noen av de byttene endret kampens karakter. Ulrik spilte seg opp etterhvert, men skulle nok vært tatt ut tidligere - om det hadde vært noen å til å erstatte ham... Strand skulle vært satt inn tidligere. 0-0 i Kristiansand er bare bittelitte grann bedre enn å tape. (Sånn som Start har spilt i år). Jeg tror vi går i oppløsning og taper denne kampen pga IA. Mangelen på ham er smeretefull, sammen med Veigar er han vår viktigsgte spiller nå. Daniel? Han brenner kampens største sjanse, og er mannen bak innlegget til kampens eneste skoring. Han kjefter på medspillere (iflg NRK Radio - så ikke det på TV) og er i perioder veldig stillestående. La oss håpe han bare hadde en dårlig dag på jobben. Om dette er slik Daniel er i motgang... Nå MÅ vi ta enga! Hello! At daniel "kjefter" på medspillere bør ikke være en stor nyhet, det er noe han gjør i hver kamp uten at det er ment som en negativ gest. Han vil 100%, og forlanger vel at andre gjør det samme. NRK Radio er vel like tabloid som andre. Når det er sagt vil jeg ikke si at Daniel er i motgang, det er for meg en litt tidlig å si. Greit nok at det var en dårlig kamp, men ikke legg dette på en enklet spiller. Endret 28. Mai 2006 av overlord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. Mai 2006 Del Skrevet 28. Mai 2006 Dagbladet er tydeligvis ikke veldig imponert over oss. Mike får 6 poeng som vår beste, HH, Morten og Jon får 5 poeng, Tommy og Bjørnar fire - resten får tre. Noe som betyr at Veigar blir forbigått av Miller på listen over årets spiller pga at gjennomsnittet til Veigar går ned. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå