Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 14. Juli 2006 Del Skrevet 14. Juli 2006 Fant ikke "de andre lagene"-tråden, men dette får duge. Tom Nordlie har fått sparken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. Juli 2006 Del Skrevet 14. Juli 2006 Fant ikke "de andre lagene"-tråden, men dette får duge. Tom Nordlie har fått sparken Her er den. Som du vil se slo StabækLars deg med noe sånt som en og en halv time. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 15. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 15. Juli 2006 (endret) Hehe! oops! Gratulerer til deg Lars! Endret 15. Juli 2006 av Kaizer Alphonse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 15. Juli 2006 Del Skrevet 15. Juli 2006 Nå som Tom Nordlie har blitt sparket og laget er i uballlanse tror jeg at vi knuser Start Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 15. Juli 2006 Del Skrevet 15. Juli 2006 Nå som Tom Nordlie har blitt sparket og laget er i uballlanse tror jeg at vi knuser Start Det er jeg uenig i, ofte får det en motsatt effekt. Se Tromsø når de sparket sin trener og ansatte Steinar Nilsen etter ønske fra spillerne. Ryktene sier at flere av Start spillerne ville forlate laget dersom Tom Nordlie fortsatte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå