Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vil bare benytte anledningen til å takke for noen herlige måneder, med en jævlig hyggelig gjeng. Sånn det ligger ann nå må jeg inn i militæret for hjemmekampen mot Viking. Det betyr at søndagens kamp mot Rosenborg blir min siste hjemmekamp i år. Skal prøve å få perm som passer med kampene. Blir borte et par år. Og tilslutt.. Når Stabæk er klare for Cupfinalen så hold av en bilett til meg!!!

Will Be Back

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn det ligger ann nå må jeg inn i militæret for hjemmekampen mot Viking.

Pingle. Drit i militæret da. Bortkastet tid. Vi trenger deg på alle kampene framover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller gjør som meg, søk om siviltjeneste. fikk innvilget innen to uker, noe som må være norsk rekord. Jeg sende kun inn skjemaet som man får fra vernepliktsverket. Måtte ikke skrive lange brev for å legge ut om mine 'overbevisninger' og ble ikke innkallt til noe politi intervju.

Om det er 2 måneder lengre å gjennomføre siviltjeneste, så er du i det minste garantert jobb i nærmiljøet og kan dra på Stabæk kamper, være sammen med venner og kjæreste (om du har noen) og få sponset hybel...takke meg til siviltjeneste!

Som om det ikke skulle være nok kunne du kanskje søke om å avtjene verneplikten hos Stabæk fotball. Der i gården tar man nok imot gratis arbeidskraft med åpne armer, takk og amen! Det er bare en myte at man havner rett på et gamlehjem eller i en barnehage selv om Allah vet at det er samfunnsnyttig nok å jobbe i slike institusjoner.

THE BOTTOM LINE IS....Ikke gjør noe du ikke vil, når du ikke MÅ!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Takk for alt
  • Opprett ny...