Gjest Del Skrevet 21. Juni 2003 Del Skrevet 21. Juni 2003 Ser at dere forsøker å være morsomme på Teiturs bekostning. Slutt med det. Det er nemlig ikke bare bare å reise langt pokker ut i havet for å ta med seg en seier hjem til Norge. Dere kan jo forsøke. Klarte ikke dere bare 1-1 mot et publag fra Irland ifjor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 21. Juni 2003 Del Skrevet 21. Juni 2003 Vi slo Anderlecht borte 0-1 hvis det er det du sikter til. Bortekampen mot Linfield ledet vi allerede 6-0 og gutta ga ikke akkurat alt kan jeg tenke meg (bortsett fra Flem og Martin som ble utvist, og Muri som nesten ble blind)... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 21. Juni 2003 Del Skrevet 21. Juni 2003 Ikke disse Teitur!???!!! mannen har jo faenmeg 'DISS MEG' tatovert i panna! For det første er han i sterk konkurranse med Rekdal den minst karismatiske trenerpersonligheten som har 'prydet' tippeligaen siden Ivar Hoff...Makan til gretten og sur urinbøtte skal man lete lenge etter! For det andre...Hans evne til å bortforklare tap/svake prestasjoner og å fraskrive seg ansvar ville få selv O.J. Simpson til å rødme...(det finnes vel ingen trener i tippeligaen som er raskere til å henge ut spillerne sine i pressen enn nettopp Teitur...Takke meg til å være seg lederansvaret bevisst!) For det tredje...Mannen kan jo faen ikke sykle en gang!! (Ærlig talt, sykle kan jo til og med Mons Ivar Mjelde!) Hadde jeg vært Lyn supporter, og takk allmektige Allah for at jeg ikke er det! Hadde jeg sett å fått Teitur på hue og ræva ut av klubben min før det er for sent. Dere har jo årets trener 2002 i stallen allerede. Wake up and smell the leather! Jeg lovpriser daglig den store Allah for at hans sendte hans ene profet Gaute Larsen til de Blå og ikke til Ski og Smartklubben din...Hvem vet hvor dere kunne vært i dag med deres spillermateriale, økonomiske ressurser og en slik 'mann blandt menn' ved roret... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 21. Juni 2003 Del Skrevet 21. Juni 2003 Hvem er du Hostesaft. På stabaek.no disser vi de det måtte passe oss å disse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg