nln 0 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Mye diskusjon på vgs forum angående usportslig oppførsel ser jeg. IA er generelt lite populær, men det er ikke så nøye. I dag ble det diskutert scoringsgester. Å løpe bort til motsanderenes supportere ved mål for å provosere, er det nødvendig? Det er ikke ulovlig her slik det er i England, men likevel? Er dette noe vi burde luke bort i egen klubb, eller prøver vi å få mer medieomtale ved å bli litt upopulære? (jeg har egentlig alltid omtalt Stabæk som "vi", selv om jeg ikke er eller kommer til å være i troppen.. gammel vane.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Ser ikke at Veigar gjør noe galt. Alltid moro når spillerne våre fyrer opp motstanderfansen. Håper de fortsetter med det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Alltid moro når spillerne våre fyrer opp motstanderfansen. Og ditto provosernde når andre gjør det samme mot oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Alltid moro når spillerne våre fyrer opp motstanderfansen. Og ditto provosernde når andre gjør det samme mot oss. Helt riktig. Dette er en del av fotballen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Jeg vil heller at andre skal provosere oss og vi kan provosere dem framfor at man bukker og marsjerer som en gjeng konfirmanter tilbake til egen banehalvdel etter å ha gratulert keeper med godt forsøk og ønsket ham lykke til med resten av kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 hehe. Ingen hater Stabæk, ingen bryr seg om oss. Da kan vi være litt harry. Scoringsfeiringen til Veigar var syyykt frekk. Inges fortjente de etter tidligere års episoder. Men selvsagt er jeg enig. Feiring av mål skal skje foran egne fans. Men LSK provoserte noe jævli med sin usportslige uthaling av tid, så min medlidenhet er liten. Dog - KFL har jo ingen skyld i at laget spiller dritt i 10 minutter. Men sånn sett vil jeg overfor KFL beklage scoringsgesten til Veigar, med mindre de pepra løs på ham under matchen. Og det gjorde de vel ikke? BOM BOM BOM fort BOM satt BOM trua BOM BOM ole BOM ole BOM ole BOM BOM BOM BOM BOM BOM BOM BOM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 391 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Mye diskusjon på vgs forum angående usportslig oppførsel ser jeg. IA er generelt lite populær, men det er ikke så nøye. I dag ble det diskutert scoringsgester. Å løpe bort til motsanderenes supportere ved mål for å provosere, er det nødvendig? Det er ikke ulovlig her slik det er i England, men likevel? Er dette noe vi burde luke bort i egen klubb, eller prøver vi å få mer medieomtale ved å bli litt upopulære? (jeg har egentlig alltid omtalt Stabæk som "vi", selv om jeg ikke er eller kommer til å være i troppen.. gammel vane.) Tror det er andre klubber som har et større behov for å luke bort usportsligheter. Lillestrøm sto for mye usportslig igår. Vålerenga kan godt luke bort hele klubben sin. Henning Berg kan godt luke bort sutringa si. Men er tilbøyelig til å være enig i at det er unødvendig at veigar feirer foran lillestrømsupporterne, men ser ikke på det som noen big deal i denne sammenheng Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Henning Berg: "Jeg trenger ikke en gang se den på reprisen" sier Berg til Dagbladet.no. Jeg ler så jeg griner Han er jo så morsom! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Henning Berg:"Jeg trenger ikke en gang se den på reprisen" sier Berg til Dagbladet.no. Jeg ler så jeg griner Han er jo så morsom! Ikke glem Stang Ut fra Nettavisen. «Men når det er sagt, så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett.» Henning Berg er usedvanlig klarsynt (VG) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Henning Berg er en klovn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nln 0 Del Skrevet 22. Mai 2006 Del Skrevet 22. Mai 2006 Men er tilbøyelig til å være enig i at det er unødvendig at veigar feirer foran lillestrømsupporterne, men ser ikke på det som noen big deal i denne sammenheng Nannskog i Bergen? Det er ikke så farlig for meg egentlig, jeg har bare aldri hatt sansen for å provosere bare for å provosere. Men så er jeg konfliktsky også Det verste som finnes er dårlige vinnere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 185 Del Skrevet 22. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 22. Mai 2006 (endret) Mye diskusjon på vgs forum angående usportslig oppførsel ser jeg. IA er generelt lite populær, men det er ikke så nøye. I dag ble det diskutert scoringsgester. Å løpe bort til motsanderenes supportere ved mål for å provosere, er det nødvendig? Det er ikke ulovlig her slik det er i England, men likevel? Er dette noe vi burde luke bort i egen klubb, eller prøver vi å få mer medieomtale ved å bli litt upopulære? (jeg har egentlig alltid omtalt Stabæk som "vi", selv om jeg ikke er eller kommer til å være i troppen.. gammel vane.) Hepp, Nei, det er igrunn ikke nødvendig. Men det er en reaksjon fremprovosert av LSK sin oppførsel under hele kampen. Nå kan man mene at spillerne våre kanskje burde heve seg over dette, men de er tross alt bare mennesker de også! Så objektivt sett er jeg enig med deg at det bør være unødvendig, men samtidig har jeg stor forståelse for at det skjer. Når det gjelder reaksjonene på divers fora rundt omkring så er det et resultat av at den gemene hop av LSK supportere innerst inne ikke trodde vi kunne ta poeng fra dem. Når det så skjer likevel så må man finne noen syndebukker å henge skylden på. Det bruker som oftest å gå utover dommeren og/eller motstanderens spillere. Ingenting svir mer en såret hovmod og derfor er det også slik kraft i utbruddene. @ringo Endret 22. Mai 2006 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå