minstemann risan 0 Del Skrevet 23. Juni 2003 Del Skrevet 23. Juni 2003 Etter mange år i utlendighet (les q-feltet) var jeg i går en visitt på ståtribunen. Det var kjempekuult, men det var et par ting jeg stusset på. Poging, og diving... , hmm meget utbredt på rockekonserter og sikkert kjempegøy. Men ikke spesiellt kult når du hverken er forbredt eller sterk nok til å stå i mot. Det kan veldig enkelt gå en rygg, en arm eller et ben under denne seansen. Ikke særlig å ha med barn på slikt. En annen ting som Bendixen fikk oppleve er hvor varm kaffen på Nadderud virkelig er.... Et tilbakevendene problem (les utfordring) er fokuseringen på dommer , linjemenn, motstandere og deres trener. Jeg syns ikke synd på Hareide, men det er litt mye ikke fotballrelatert pisspreik som kommer fra enkelte. Alt i alt, jeg syns det var gøy jeg, jeg har sikkert blitt pinglete og meget seriøs på mine eldre dager... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 23. Juni 2003 Del Skrevet 23. Juni 2003 Hva som ble sagt fra ståtribunen i går aner jeg virkelig ikke. Men jeg vet hva som står på supportersiden i dag. "The return of the motherfucker". Et imbesilt smørjeinnlegg som beviser for alle hvor ubetydelig små Stabæks supportere må være. Dere virker ufattelig tafatte når uavgjort feires som seier i Champions League og motstanderen og deres trener beskrives med ord og vendinger som minner om noe skrevet av en tredjeklassing. Det er nesten litt rørende og fremkaller kun latter i Trøndelag. Det går ikke an å bli sint på dette røret. Det er greit å hate RBK, men det går an å hate med mer klasse enn som så. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 23. Juni 2003 Del Skrevet 23. Juni 2003 Hva gjør dere da? Kaster do-ruller på banen? Å ja , man må da få feire litt når man tar poeng mot de """ubeslåelige Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 23. Juni 2003 Del Skrevet 23. Juni 2003 Herlig "Trønder"! Du angriper et innlegg for å komme med usaklig argumentasjon med enda mindre saklige argumenter. Hele Norge ler av RBK-"fans". En kjøpeklubb fullstendig blottet for sjel. Fansen lar seg diktere av By Rise og fjerner "støtende" bannere. Patetiske nikkedukker. Og deretter skal Hareide stå fram med årets mest tøvete uttalelser som "10.000 kjønnsord i hver linje" Du skriver jo om ting du ikke aner noe om. Stabækfansen forlot Nadderud snytt for 2 poeng. Mulig dere feirer CL-seire med 2 øl etter kampen, men ingen av oss var fornøyd med resultatet, og det hadde du visst om du var på kampen. Men sånt interesserer vel ikke deg. Nei, stapp skinnvesten din langt opp der sola aldri skinner og boltre dere fritt på Kjernens forum i stedet. For en latterlig gjeng dårlige tapere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 835 Del Skrevet 23. Juni 2003 Del Skrevet 23. Juni 2003 Helt enig, Alz! For en patetisk gjeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 23. Juni 2003 Del Skrevet 23. Juni 2003 Da er det klar ikke bare bare opptaken til NRK, men også Stabæk egen vakt på taket bak oss frikjenner Stabæk Support for de påstandene Hareide kommer med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. Juni 2003 Del Skrevet 25. Juni 2003 Olav Risan kvad: Poging, og diving... , hmm meget utbredt på rockekonserter og sikkert kjempegøy. Men ikke spesiellt kult når du hverken er forbredt eller sterk nok til å stå i mot. Det kan veldig enkelt gå en rygg, en arm eller et ben under denne seansen. Ikke særlig å ha med barn på slikt. Uff! Jeg ser at du omsider er blitt eldre enn meg, Olav. Kondolerer! Ellers synes jeg alle under 16 bør stå på de to øverste radene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 25. Juni 2003 Del Skrevet 25. Juni 2003 Det går ikke an å bli sint på dette røret. Umulig å bli sint på oss allez... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TOS 0 Del Skrevet 25. Juni 2003 Del Skrevet 25. Juni 2003 Etter mange år i utlendighet (les q-feltet) var jeg i går en visitt på ståtribunen. Det var kjempekuult, men det var et par ting jeg stusset på. Du får komme deg tilbake til oss på Q-feltet, da vettu... Der får kaffen stå i fred også Hilsen eks-kollega Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg