Tonje 0 Del Skrevet 2. Juni 2006 Del Skrevet 2. Juni 2006 Egne vakter vil kontrollere medlemskort på feltet vårt gjennom hele kampen. Dette gjør vi for å sikre at dere som betaler for medlemskapet får det dere betaler for. Sørg for at den eller de du har med deg på kamp den dagen også har kjøpt medlemskort, selv om han eller hun ikke har sesongkort. Husk at medlemmer av Stabæk Support ikke trenger billett, men kan gå rett i telleapparatet ved vår inngang og betale der. Prisen er 120 for voksne. Vi sees tirsdag, ha god kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 130 Del Skrevet 2. Juni 2006 Del Skrevet 2. Juni 2006 Legg gjerne ut denne informasjonen på forsiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 2. Juni 2006 Del Skrevet 2. Juni 2006 Legg gjerne ut denne informasjonen på forsiden. Skal gjøre det, men vil at alle skal få lest den andre saken som ligger der først (folk har en tendens til bare å lese den øverste nyheten) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 6. Juni 2006 Del Skrevet 6. Juni 2006 Egne vakter vil kontrollere medlemskort på feltet vårt gjennom hele kampen. Dette gjør vi for å sikre at dere som betaler for medlemskapet får det dere betaler for. Sørg for at den eller de du har med deg på kamp den dagen også har kjøpt medlemskort, selv om han eller hun ikke har sesongkort. Husk at medlemmer av Stabæk Support ikke trenger billett, men kan gå rett i telleapparatet ved vår inngang og betale der. Prisen er 120 for voksne. Vi sees tirsdag, ha god kamp Damen i disken insisterte på at det kostet meg 120 kr selvom jeg sa jeg var barn.. Hva er egentlig prisen for barn? Eller det var ikke meg, men en venn. Med medlemskort. 14 år.. Har damen i disken gjort noe feil, kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 7. Juni 2006 Del Skrevet 7. Juni 2006 Det er faktisk bare en pris for medlemmer av Stabæk Support. Beklager! Mulig at vi får gjort noe med det til neste år, men årsaken er at det skal gå enklere og raskere i porten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå