Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei gamle nabo!

Ja, til helga gleder vi Sunnmøringer oss til å få besøk av Bæringene. Det skal bli litt av en kamp, tenker jeg! Vi er temmelig høyt oppe og fortsatt overgira etter seieren over Molde.

Synd at RBK utligna. Dere hadde fortjent å vinne, men på søndag blir det dessverre tap for dere :wink:

Hilsen fra ei som har bodd ved Nadderud stadion i mange år, men som har Aalesunds F.K i hjertet! Velkommen til Kråmyra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du vennligst slutte med å røpe resultatet?

3 poeng passer oss utmerket mtp tabellen. Tipper dere leder 4-0 etter 60 minutter og at vi vinner 4-7 meget fortjent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du vennligst slutte med å røpe resultatet?

3 poeng passer oss utmerket mtp tabellen. Tipper dere leder 4-0 etter 60 minutter og at vi vinner 4-7 meget fortjent.

Hehe, man kan aldri vite.

vet dere hvor mange som kommer oppover sånn ca.?

Håper dere kommer på Millers og ikke stikker på Toldboden (bortepuben, mange andre fans som har vært der har vært skuffa).

Men desverre, vi MÅ vinne en kamp til før ferien.

Vel møtt i Ålesund

noggen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp av alle wannabemoldensere! Er det et lag som virkelig er Robin Hood så er det oss. Vi er kanonfavoritter - har ikke tapt på lenge og ligger på sølvplass. I fjor hadde vi nesten samme situasjon og medaljer lå og venta på oss. Så hadde vi to bortekamper mot to av de svakeste lagene - Sogndal og Bryne. 0 poeng og det var den medaljestriden.

Så dere kan bare sprette sjampisen på forhånd og feire seieren i det tøffe oransje regntøyet til langt på natt helt fram til kampstart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dere kan bare sprette sjampisen på forhånd og feire seieren i det tøffe oransje regntøyet til langt på natt helt fram til kampstart.

E tror dåkke e fole misunnelig på dei fine fargane våres. Bærum e no blå, men det blir en smule kjedelig da... Akkurat som Mo**e...

Let's Tango!! 8)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke det er så lurt å danse med alle fiskerne i ålesund. her er gutta med nevene større enn ei stekepanne...

ps: dette var ikke noe forsøk på provosering, bare en liten advarsel...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp av folkens !

Her oppe er vi snille og fredelige alle mann.

Vi snakkes på Millers, men ta med dere en CD med egne sanger, slik at det kan spilles musikk fra begge lagene før kamp.

Da blir det litt bedre stemning ! 8)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:arrow: Er dere klare til kamp ?

Da kansje kommer årets første hjemmeseier på Kråmyra, og vi passerer Molde på tabellen hvis Viking gjør jobben mot Molde.

:lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Igjen fikk vi en "bakerste mann" situasjon. Muri løp opp en angriper og taklet rent. Stormen skrek på rødt kort. Vi ville ha frispark til Muri. Dommeren velger en mellomløsning - gir AaFK frispark og Muri gult. Trøsten får være at Stormen var neste like misfornøyd med dommeren som det vi var. "

Fra mitt ståsted så kniper Muri Aarøy fryktelig hardt i ballane. Og holder så det jomer etter. Dommern ser det ikke, dere ser det heller ikke. En veldig svak og feig dommer spør du meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noe må virkelig gjøres med dommerstanden her i norge. Ikke en bidig kamp har vi hatt en skikkelig dommer på myra. Ingen som dømmer 50-50. Er det en kompensasjon for at banen er så dårlig at dommerne dømmer stadig vekk i mot oss?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ra mitt ståsted så kniper Muri Aarøy fryktelig hardt i ballane. Og holder så det jomer etter.

Jøss har Muri vært på kurs hos Hoftun? Er dette sant så er jeg virkelig stolt av gutten.

Ellers synes jeg dommerne dømte vel mye i deres favør. Når dere mener det samme så kan vi vel være enige om at han var meget dårlig, men tross alt dårlig begge veier. Fattig trøst, men han avgjorde vel ikke kampen. I allefall ikke i vår favør

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
AaFK - Stabæk
  • Opprett ny...