Håvard 3 327 Del Skrevet 8. Juni 2006 Del Skrevet 8. Juni 2006 Litt tidlig ute, men jeg vil lufte min bekymring. Molde er et av lagene vi kan og bør slå, både hjemme og borte (selv om Molde har klart seg OK på hjemmebane). Min bekymring ligger i at Stabæk sjelden spiller godt første kampen etter pauser. For å se det fra en litt lysere side, burde gressmatten være i god forfatning etter sommerpausen, hvilket skulle tilsi at det går an å spille fotball på Aker Arena (det samme kan vel ikke sies om banene i Fredrikstad og Kristiandsand). Det er sannsynligvis lettere for skadde spillere å retunere etter en ferie enn midt i hardkjøret i mai, da lagene ofte er litt rustne i starten etter en pause. Er ganske sikker på at laget kommer til å gå ut på banen i Molde for å vinne (hvilket jeg var noe usikker på mot FFK og Start). Jeg håper at skadde spillere har kommet tilbake i form og at vi kan se et par nye spillere utpå banen i Stabæk-drakt (det er lov med våte drømmer) Laget: Jon Ny spiller/MMS-IA-MK-Markus HH-Jesper-Jokke-Ny ving/BP Nanne-Veigar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 8. Juni 2006 Del Skrevet 8. Juni 2006 Litt tidlig ute, men jeg vil lufte min bekymring. Molde er et av lagene vi kan og bør slå, både hjemme og borte (selv om Molde har klart seg OK på hjemmebane). Min bekymring ligger i at Stabæk sjelden spiller godt første kampen etter pauser. For å se det fra en litt lysere side, burde gressmatten være i god forfatning etter sommerpausen, hvilket skulle tilsi at det går an å spille fotball på Aker Arena (det samme kan vel ikke sies om banene i Fredrikstad og Kristiandsand). Det er sannsynligvis lettere for skadde spillere å retunere etter en ferie enn midt i hardkjøret i mai, da lagene ofte er litt rustne i starten etter en pause. Er ganske sikker på at laget kommer til å gå ut på banen i Molde for å vinne (hvilket jeg var noe usikker på mot FFK og Start). Jeg håper at skadde spillere har kommet tilbake i form og at vi kan se et par nye spillere utpå banen i Stabæk-drakt (det er lov med våte drømmer) Laget: Jon Ny spiller/MMS-IA-MK-Markus HH-Jesper-Jokke-Ny ving/BP Nanne-Veigar Jeg mener du ikke skal bekymre deg for mye, for det første Finner Nannskog formen tilbake(han hadde en liten måltørke på denne tiden i fjor også) Jokke er igang igjen samt tipper jeg det kommer 2 nye spillere til klubben. Jeg tipper Stabæk vil slå Molde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 24. Juni 2006 (endret) Del Skrevet 24. Juni 2006 (endret) Litt tidlig ute, men jeg vil lufte min bekymring. Molde er et av lagene vi kan og bør slå, både hjemme og borte (selv om Molde har klart seg OK på hjemmebane). Min bekymring ligger i at Stabæk sjelden spiller godt første kampen etter pauser. For å se det fra en litt lysere side, burde gressmatten være i god forfatning etter sommerpausen, hvilket skulle tilsi at det går an å spille fotball på Aker Arena (det samme kan vel ikke sies om banene i Fredrikstad og Kristiandsand). Det er sannsynligvis lettere for skadde spillere å retunere etter en ferie enn midt i hardkjøret i mai, da lagene ofte er litt rustne i starten etter en pause. Er ganske sikker på at laget kommer til å gå ut på banen i Molde for å vinne (hvilket jeg var noe usikker på mot FFK og Start). Jeg håper at skadde spillere har kommet tilbake i form og at vi kan se et par nye spillere utpå banen i Stabæk-drakt (det er lov med våte drømmer) Laget: Jon Ny spiller/MMS-IA-MK-Markus HH-Jesper-Jokke-Ny ving/BP Nanne-Veigar Jeg mener du ikke skal bekymre deg for mye, for det første Finner Nannskog formen tilbake(han hadde en liten måltørke på denne tiden i fjor også) Jokke er igang igjen samt tipper jeg det kommer 2 nye spillere til klubben. Jeg tipper Stabæk vil slå Molde. Mitt lag: Jon MMS-IA-MK-MK SAT-JJ-JP-HH DN-VPG Endret 24. Juni 2006 av joogs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Juni 2006 Del Skrevet 24. Juni 2006 Vi har en ganske jevn statestikk mot Molde, et av de lagene vi har møtt alle våre år i eliteserien. Vi har aldri møtt dem i cupen. Vi har vunnet seks ganger. Spilt seks ganger uavgjort og tapt åtte. Tapene har fordelt seg jevn på borte- og hjemmebane. Målforskjellen er såvidt i vår favør: 32-31. Det var i 2004 statestikken helte over i Moldes favør, da tapte vi begge kampene. Selv om det var i den siste kampen mot vålerenga vi rykket ned, våger jeg å påstå at det var den elendige innsatsen mot Molde som var årsaken til at vi endte i Adecco-ligaen i 2005. De endte som nummer 11, fire poeng foran oss. Skal vi se over skulderen, må det bli til 2000. Da vant vi 6-1 hjemme og 4-2 borte. Chippen skorte to ganger i begge oppgjørene. Vi har møtt Molde hele fire ganger tidligere i 12. serierunde: 15/6-97 tapte vi 0-1 hjemme, 5/7-00 vant vi 6-1 hjemme, 16/6-02 tapte vi 1-0 borte og 20/6-04 tapte vi 3-0 borte. Det er litt vanskelig å konkludere med at statestikken mot Molde taler til vår fordel. Men, som vi oppdaget mot Fredrikstad som vi aldri hadde tapt mot, statestikk er statestikk. Kamp er noe ganske annet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 25. Juni 2006 Del Skrevet 25. Juni 2006 Ser ut som oppfyringsmatchen mot Helsingborg begynner kl. 1500 imorgen. Gleder meg til å høre rapporter om Somen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 29. Juni 2006 Del Skrevet 29. Juni 2006 Merkelig at denne tråden ikke har flere innlegg. Hvem ønsker vi skal starte? Mitt lag: ---------------- Jon -------------------- - Morten -- Mike -- IAO -- Markus -- Somen - Tommy - Jesper - Henning ---------Nannskog - Strand ---------- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 29. Juni 2006 Del Skrevet 29. Juni 2006 Merkelig at denne tråden ikke har flere innlegg. Hvem ønsker vi skal starte? Mitt lag: ---------------- Jon -------------------- - Morten -- Mike -- IAO -- Markus -- Somen - Tommy - Jesper - Henning ---------Nannskog - Strand ---------- Hva mener du? Veigar på benken?? Han har vel ikke karantene eller?? --------------Jon----------------- -Morten - Mike - IA - Markus Somen - Tommy - Jesper - Henning --------Daniel - Veigar------------- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 29. Juni 2006 Del Skrevet 29. Juni 2006 Greit med Strand. Har savnet en sterk hodespiller på topp som kan stusse videre til Daniel. Ja, jeg vet at Veigar er god på hode (i forhold til høyden hans), men han er ikke altfor god hvis han er presset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magulfblaa 3 Del Skrevet 29. Juni 2006 Del Skrevet 29. Juni 2006 Jeg håper på dette laget: Jon Morten--------IA-----------Mike--------Bjørnar Somen--------Tommy--------Jesper---------Henning Nannskog--------Veigar Syntes vi trenger en hurtig Bjørnar som kan ta seg av grinebittern (H)Ohr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 29. Juni 2006 Del Skrevet 29. Juni 2006 Jon MMS - IA - MK - MK SAT - JP - TS - HH DN - VPG Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 29. Juni 2006 (endret) Del Skrevet 29. Juni 2006 (endret) Jeg håper på dette laget: Jon Morten--------IA-----------Mike--------Bjørnar Somen--------Tommy--------Jesper---------Henning Nannskog--------Veigar Syntes vi trenger en hurtig Bjørnar som kan ta seg av grinebittern (H)Ohr Markus med alle triksa er vel rette mann på (H)ohrungen. Tipper det blir mye sutring Ikke så mye som skal til forå få (H)ohr ut av balanse, verre motgangspiller skal en lete lenge etter! Blir kvalm bare av å teke på han :angry: Endret 29. Juni 2006 av sveinjhag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 29. Juni 2006 Del Skrevet 29. Juni 2006 Merkelig at denne tråden ikke har flere innlegg. Hvem ønsker vi skal starte? Mitt lag: ---------------- Jon -------------------- - Morten -- Mike -- IAO -- Markus -- Somen - Tommy - Jesper - Henning ---------Nannskog - Strand ---------- Hva mener du? Veigar på benken?? Han har vel ikke karantene eller?? --------------Jon----------------- -Morten - Mike - IA - Markus Somen - Tommy - Jesper - Henning --------Daniel - Veigar------------- Om jeg ikke husker helt feil har Slum allerede solgt (til gi-bort-pris) Veigar. I en annen tråd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 29. Juni 2006 Del Skrevet 29. Juni 2006 Mitt lag : ---------------Jon-------------- Morten--Inge---Mike--Markus Somen-Tommy-Henning-Alan --------Daniel----Veigar--------- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guldberg 0 Del Skrevet 30. Juni 2006 Del Skrevet 30. Juni 2006 Mitt lag :---------------Jon-------------- Morten--Inge---Mike--Markus Somen-Tommy-Henning-Alan --------Daniel----Veigar--------- Er ganske enig den oppstillingen der, ville bare bytta ut Tommy med Persson. Hadde vært interessant å se Persson, Hauger sentralt. Vil se et offensivt Stabæk mot Molde derfor vil jeg ha Alanzinho på kant. Syntes han fortjener en ny sjanse, i og med at ingen andre har imponert på venstrekanten i år. Han har jo også gjort det bra på 2 laget. Derfor blir mitt lag: ------------Jon------------- Morten-- Inge--Mike--Markus Somen-- Jokke--Henning--Alan --------Daniel----Veigar-------- Gleder meg veldig til å se Somen også, hørt jævlig mye bra om han! Håper han kan være med å hjelpe Stabæk til 3 poeng mot Molde, det trenger vi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 30. Juni 2006 Del Skrevet 30. Juni 2006 Stavrum planlegger noe skikkelige skumle og mystifistiske greier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 30. Juni 2006 Del Skrevet 30. Juni 2006 Stavrum planlegger noe skikkelige skumle og mystifistiske greier Dette er bare et bevis på at han frykter Stabæk før denne kampen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. Juni 2006 Del Skrevet 30. Juni 2006 Stavrum har ikke peiling uansett, så hva han nå enn finner på er jeg ikke det minste nervøs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 1. Juli 2006 Del Skrevet 1. Juli 2006 Interessant trening idag, men frammøtet da gitt!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 1. Juli 2006 Del Skrevet 1. Juli 2006 Interessant trening idag, men frammøtet da gitt!? fikk du en anelse om hvem som skal starte?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 2. Juli 2006 Del Skrevet 2. Juli 2006 Var på treningen i går jeg også, bra tempo. Somen virker god! Blir kult å se han spille.. Jeg mener at jeg ikke så Henning, men han skal vell spille idag? Jeg drar til Molde 12.25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 2. Juli 2006 Del Skrevet 2. Juli 2006 Vises kampen på OB? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 2. Juli 2006 Del Skrevet 2. Juli 2006 Vises kampen på OB? Vises ikke alle Stabæks kamper der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 2. Juli 2006 Del Skrevet 2. Juli 2006 Ifolge en artikkel paa fxt er markus karlsson uaktuell og Persson usikker. Vil da tippe at Janne setter opp denne startoppstillingen: ---------Jon--------------- Morten-Inge--Mike---Bjornar Somen/Tom?-Jesper-Tommy-Hennning -------Daniel----Veigar------ Somen er relativt ny og ble vist litt smaaskadet under sverige oppholdet og har ikke faatt saa mye treningstid med laget. Men Janne satt jo innpaa Andreas Strand fra start mot Tromso bare noen uker etter han kom til klubben og har nok ikke mye imot aa gi nye spillere sjansen fra start. Somen har forhaapentligvis ikke noen problemer med tempoet og den norske spillestilen, men har kjent gutta omtrent ikke mer enn en uke. Naa nevnte Daniel at han synes Somen var uskolert i artikkelen, og jeg har ikke hort dette utrykket for saa jeg haaper noen her kan forklare det for meg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 2. Juli 2006 Del Skrevet 2. Juli 2006 Naa nevnte Daniel at han synes Somen var uskolert i artikkelen, og jeg har ikke hort dette utrykket for saa jeg haaper noen her kan forklare det for meg? Nå er ikke jeg noen ekspert på hvordan odd spiller, men kan tenke meg at det har noe med bevegelsesmønsteret hans når vi har ballen. Stabæk har jo hittil i år hatt kantspillere som har trukket mye inn i banen. Det er mulig at Somen er vant til å holde mer bredde i spillet. Hvis så er tilfelle syns jeg det høres positivt ut. Kan også ha noe med det defensive spillet hans å gjøre, selvom jeg tviler på at Daniel er den som er mest opptatt av det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 2. Juli 2006 Del Skrevet 2. Juli 2006 Interessant trening idag, men frammøtet da gitt!? fikk du en anelse om hvem som skal starte?? Savnt Henning, Somen så bra ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 2. Juli 2006 Del Skrevet 2. Juli 2006 Naa nevnte Daniel at han synes Somen var uskolert i artikkelen, og jeg har ikke hort dette utrykket for saa jeg haaper noen her kan forklare det for meg? Nå er ikke jeg noen ekspert på hvordan odd spiller, men kan tenke meg at det har noe med bevegelsesmønsteret hans når vi har ballen. Stabæk har jo hittil i år hatt kantspillere som har trukket mye inn i banen. Det er mulig at Somen er vant til å holde mer bredde i spillet. Hvis så er tilfelle syns jeg det høres positivt ut. Kan også ha noe med det defensive spillet hans å gjøre, selvom jeg tviler på at Daniel er den som er mest opptatt av det. Somen var vel på mange måter Odds Alanzinho. God individuelt, men ikke en del av den kollektive planen. Og klarte han ikke å tilpasse seg å spille hos Odd på et par år, klarer han det neppe på et par dager hos oss- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magulfblaa 3 Del Skrevet 2. Juli 2006 Del Skrevet 2. Juli 2006 Ser at Rudi kanskje skal spille midtstopper i denne kampen. Det er i så fall DRIT bra for oss. Rudi er dødstreig og det betyr mye bakrom for Nannskog siden Rudi er vant til å være lenger opp på banen.... Gleder meg til kampen ass...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magulfblaa 3 Del Skrevet 2. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 2. Juli 2006 (endret) ]http://www.budstikka.no/sec_sport/article92147.ece] Somen og Alan fra start! Endret 2. Juli 2006 av magulfblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 2. Juli 2006 Del Skrevet 2. Juli 2006 Hmm, Spenstig og offensivt laguttak... Vi får håpe det lykkes! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 2. Juli 2006 Del Skrevet 2. Juli 2006 Noen som har en link til direkte? ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå