pingo 0 Del Skrevet 16. Juli 2006 Del Skrevet 16. Juli 2006 Simaker sinnsykt digg med årets første hjemmeseier! Skål!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 16. Juli 2006 Del Skrevet 16. Juli 2006 WOOOHOOOOOO!!!!!!! genialt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 16. Juli 2006 Del Skrevet 16. Juli 2006 Fy f*** så deilig!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 16. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 16. Juli 2006 (endret) Deilig å se på topscorer-tabellen!!! 1. Gunnarsson, Veigar Páll Stabæk 9 2. Nannskog, Daniel Stabæk 7 3. Johnsen, Frode Rosenborg 6 Nå må Stenersen passe seg, Alan kommer etter assist-tittelen!!! Endret 16. Juli 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 16. Juli 2006 Del Skrevet 16. Juli 2006 Deilig å se på topscorer-tabellen!!! 1. Gunnarsson, Veigar Páll Stabæk 9 2. Nannskog, Daniel Stabæk 7 3. Johnsen, Frode Rosenborg 6 Artig aa lese oppsummeringen. Fjerde plass paa tabellen og vaare to spisser troner oeverst paa toppscorer listen. Hvem hadde trodd det for 6 mnd siden? Herlig!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joakkkim 647 Del Skrevet 16. Juli 2006 Del Skrevet 16. Juli 2006 Dette er rett og slett fantastisk! Med fare for å overdrive i lykkerus, er stabæks andreomgang det beste jeg har sett på en fotballbane noesinne(og jeg har sett mye fotball) Alan var rett og slett fantastisk:D Jeg fikk frysninger når han gang på gang dribbler av halve ham-kam.. åhhhhhhhhhhhhh.... ohohohvi skl vinne serien i år.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alexinho 0 Del Skrevet 16. Juli 2006 Del Skrevet 16. Juli 2006 fantastisk andre omgang, er det noen som har lastet ned målene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. Juli 2006 Del Skrevet 16. Juli 2006 fantastisk andre omgang, er det noen som har lastet ned målene? Har ikke lastet de ned, men har sett de gang på gang på gang på FXT.no.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 16. Juli 2006 Del Skrevet 16. Juli 2006 Herlig match! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alexinho 0 Del Skrevet 16. Juli 2006 Del Skrevet 16. Juli 2006 Har ikke lastet de ned, men har sett de gang på gang på gang på FXT.no.. Jeg bruker Linux så har ikke mulighet til å se på fxt.no da den bare støtter fuckings internet explorer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 16. Juli 2006 Del Skrevet 16. Juli 2006 Fyra är bättre än sex Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. Juli 2006 Del Skrevet 16. Juli 2006 Har ikke lastet de ned, men har sett de gang på gang på gang på FXT.no.. Jeg bruker Linux så har ikke mulighet til å se på fxt.no da den bare støtter fuckings internet explorer Straffen for å bruke sånne sære systemer (Selv om jeg er synes de skyter seg selv litt i foten ved å kun støtte IE). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 16. Juli 2006 Del Skrevet 16. Juli 2006 Stabæk har pt scoret flest mål av alle lagene i TL, har begge toppscorerne og assistkongen. Dette kan bli bra.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 16. Juli 2006 Del Skrevet 16. Juli 2006 Fett!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 16. Juli 2006 Del Skrevet 16. Juli 2006 TV2: Jon Knudsen (6) Morten M. Skjønsberg (6) Inge André Olsen (7) Mike Kjølø (6) Bjørnar Holmvik (6) Somen A Tchoyi (6) Jesper Jansson (7) Joakim Persson (5) Alanzinho BB (8) Veigar Páll Gunnarsson (8) Daniel Nannskog (8) Dagbladet: Jon Knudsen 6 Morten M. Skjønsberg 6 Inge André Olsen 6 Mike Kjølø 6 Bjørnar Holmvik 6 Somen A Tchoyi 5 Jesper Jansson 6 Joakim Persson 5 Alanzinho 7 Veigar Pall Gunnarsson 8 BB Daniel Nannskog 8 Aftenposten: Jon Knudsen 6 Morten Skjønsberg 6 Mike Kjølø 5 Inge André Olsen 5 Bjørnar Holmvik 4 Somen A Tchoyi 7 Jesper Jansson 5 Joakim Persson 4 Alanzinho 8 Daniel Nannskog 8 Veigar Pall Gunnarsson 8 Ikke ofte avisene deler ut åttere i Tippeliga-kamper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 16. Juli 2006 Del Skrevet 16. Juli 2006 Stem her for å få se kampen på ny! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 17. Juli 2006 Del Skrevet 17. Juli 2006 Siterer fra VGs referat fra kampen i går nå er det i hvert fall slik at Stabæk har scoret flest mål i årets eliteserie, og klubben har toppscoreren, samt spilleren som har lagt flest målgivende pasninger - Tommy Stenersen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 17. Juli 2006 Del Skrevet 17. Juli 2006 Siterer fra VGs referat fra kampen i gårnå er det i hvert fall slik at Stabæk har scoret flest mål i årets eliteserie, og klubben har toppscoreren, samt spilleren som har lagt flest målgivende pasninger - Tommy Stenersen. Poengligaen - VG Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 17. Juli 2006 Del Skrevet 17. Juli 2006 Siterer fra VGs referat fra kampen i går nå er det i hvert fall slik at Stabæk har scoret flest mål i årets eliteserie, og klubben har toppscoreren, samt spilleren som har lagt flest målgivende pasninger - Tommy Stenersen. Poengligaen - VG Tror det hadde gitt en relativt høy odds før sesongstart.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 17. Juli 2006 Del Skrevet 17. Juli 2006 Hepp, Det som skuffer meg er at INGEN i pressen har lagt merke til det taktiske grepet vi gjorde ved deres corener og som var direkte årsak til 2 av 4 mål... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 17. Juli 2006 Del Skrevet 17. Juli 2006 Hepp, Det som skuffer meg er at INGEN i pressen har lagt merke til det taktiske grepet vi gjorde ved deres corener og som var direkte årsak til 2 av 4 mål... @ringo Øøøø, for meg som ikke var på kampen og bare har lest nettavisene, kan du utdype dette mer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 17. Juli 2006 Del Skrevet 17. Juli 2006 Hepp, Det som skuffer meg er at INGEN i pressen har lagt merke til det taktiske grepet vi gjorde ved deres corener og som var direkte årsak til 2 av 4 mål... @ringo Nå ble jeg litt nysjerrig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 17. Juli 2006 Del Skrevet 17. Juli 2006 Hepp, Det som skuffer meg er at INGEN i pressen har lagt merke til det taktiske grepet vi gjorde ved deres corener og som var direkte årsak til 2 av 4 mål... @ringo La oss håpe ingen andre gjør det heller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 17. Juli 2006 Del Skrevet 17. Juli 2006 Stabæk lå igjen med Daniel, Veigar og Alan på topp ved hver HamKam-corner, slik at Ham Kam måtte ligge igjen med 4 spillere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 17. Juli 2006 Del Skrevet 17. Juli 2006 Hepp, Det som skuffer meg er at INGEN i pressen har lagt merke til det taktiske grepet vi gjorde ved deres corener og som var direkte årsak til 2 av 4 mål... @ringo Ditto. Jeg satt også med en H/K supporter på Hovis igår, - og klarte ikke unngå å kommentere det på hver corner (med et aldri så lite glis om munnen). Men som det ble nevnt over her, - så er det vel kanskje bra at ingen andre bet seg merke i dette taktiske glad-trekket Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 17. Juli 2006 Del Skrevet 17. Juli 2006 I tillegg var jo Somen en konge på å rense unna ved første stolpe. Var helt tydelig at vi hadde gjort hjemmeleksa svært godt før denne kampen. Vi kjørte over Ham-Kam på den STORE svakeheten deres - nemlig tempo. God variasjon gjennom å spille i bakrom, og å angripe de med stor fart sentralt. Var det jeg sa før kampen og, med Piroja, Haraldsen (som midstoppere), Michaelsen og Buer Johansen (midtbane) sentralt får de store problemer om vi utfordrer på fart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 17. Juli 2006 Del Skrevet 17. Juli 2006 Stabæk lå igjen med Daniel, Veigar og Alan på topp ved hver HamKam-corner, slik at Ham Kam måtte ligge igjen med 4 spillere... Som vi gjorde mot Lillestrøm, selv om det da var fire spillere til tider. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 17. Juli 2006 Del Skrevet 17. Juli 2006 Hepp, Taktikken kommer opprinnelig fra Skeid. Eller det vil si, det gjør den sikkert ikke, men etter at Rekdal kom frem og sa at det var 70% mindre sjanse for å slippe inn mål hvis man trakk ned alle spillerene på corner så har alle i TL/1. div gjort det... Unntatt Skeid under KSHW, og nå Stabæk. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 17. Juli 2006 Del Skrevet 17. Juli 2006 Hepp, Taktikken kommer opprinnelig fra Skeid. Eller det vil si, det gjør den sikkert ikke, men etter at Rekdal kom frem og sa at det var 70% mindre sjanse for å slippe inn mål hvis man trakk ned alle spillerene på corner så har alle i TL/1. div gjort det... Unntatt Skeid under KSHW, og nå Stabæk. @ringo Jeg blir mer og mer glad for at vi fikk tak i KSHW. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 17. Juli 2006 Del Skrevet 17. Juli 2006 Hepp, Taktikken kommer opprinnelig fra Skeid. Eller det vil si, det gjør den sikkert ikke, men etter at Rekdal kom frem og sa at det var 70% mindre sjanse for å slippe inn mål hvis man trakk ned alle spillerene på corner så har alle i TL/1. div gjort det... Unntatt Skeid under KSHW, og nå Stabæk. @ringo Ikke noe er bedre enn å gjøre motstanderen usikker når de har fordelen. Husker Trinidad og Tobago gjorde noe allà det samme mot Sverige da de i 3-6-1 formasjonen fikk en midtbanespiller utvist, da tok de ytterligere ut en midtbanespillere og slang innpå en spiss. Det gjorde at Sverige ikke kun pøse på med så mange som de ønsket, men holdt igjen 4 forsvarsspillere omtrent til enhver tid... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå