Slum 12 843 Del Skrevet 6. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 6. Juli 2006 (endret) Arne Giving tar over den 7. August Kilde: Budstikka Endret 11. Januar 2012 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 http://www.stabak.no/content/view/1795/2/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Giving er en bra mann... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Giving er en bra mann... Mulig, men å komme etter Einar blir en meget vanskelig oppgave. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Giving er en bra mann... Mulig, men å komme etter Einar blir en meget vanskelig oppgave. Virker jo som en kompentent fyr, har jo hatt drøssevis av verv innenfor både Stabæk og andre steder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Mulig, men å komme etter Einar blir en meget vanskelig oppgave. Hvorfor? Er det skjær i sjøen eller mener du at Einar er dyktigere enn Arne? Personlig er jeg glad for at stadionbyggingen er i de beste hender og jeg tror Giving, med all sin erfaring, vil klare seg fint Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Når det kommer nye presidenter i f.eks Real Madrid hentes det jo alltid nye toppspillere.. Vi kan jo håpe at Giving gir oss noen nye:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Når det kommer nye presidenter i f.eks Real Madrid hentes det jo alltid nye toppspillere.. Vi kan jo håpe at Giving gir oss noen nye:=) Ho ho, vi får håpe han har noen valgløfter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Mulig, men å komme etter Einar blir en meget vanskelig oppgave. Hvorfor? Er det skjær i sjøen eller mener du at Einar er dyktigere enn Arne? Personlig er jeg glad for at stadionbyggingen er i de beste hender og jeg tror Giving, med all sin erfaring, vil klare seg fint Det er vel ikke det at Arne ike kan klare det, men Einar gjorde en svært god jobb Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Mulig, men å komme etter Einar blir en meget vanskelig oppgave. Hvorfor? Er det skjær i sjøen eller mener du at Einar er dyktigere enn Arne? Personlig er jeg glad for at stadionbyggingen er i de beste hender og jeg tror Giving, med all sin erfaring, vil klare seg fint Det er vel ikke det at Arne ike kan klare det, men Einar gjorde en svært god jobb Riktig tolket msp. Jeg tviler ikke på Arne, men Einar var en mann og stole på og en mann som har gjort en meget god jobb for Stabæk (og for Stabæk Support). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Mulig, men å komme etter Einar blir en meget vanskelig oppgave. Hvorfor? Er det skjær i sjøen eller mener du at Einar er dyktigere enn Arne? Personlig er jeg glad for at stadionbyggingen er i de beste hender og jeg tror Giving, med all sin erfaring, vil klare seg fint Det er vel ikke det at Arne ike kan klare det, men Einar gjorde en svært god jobb Riktig tolket msp. Jeg tviler ikke på Arne, men Einar var en mann og stole på og en mann som har gjort en meget god jobb for Stabæk (og for Stabæk Support). 24/7 mot Tromsø er siste hjemmekamp før Einar slutter. Får vi et Einar Schultz rop? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Mulig, men å komme etter Einar blir en meget vanskelig oppgave. Hvorfor? Er det skjær i sjøen eller mener du at Einar er dyktigere enn Arne? Personlig er jeg glad for at stadionbyggingen er i de beste hender og jeg tror Giving, med all sin erfaring, vil klare seg fint Det er vel ikke det at Arne ike kan klare det, men Einar gjorde en svært god jobb Riktig tolket msp. Jeg tviler ikke på Arne, men Einar var en mann og stole på og en mann som har gjort en meget god jobb for Stabæk (og for Stabæk Support). 24/7 mot Tromsø er siste hjemmekamp før Einar slutter. Får vi et Einar Schultz rop? "Vi vil se Einar hoppe" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Med Schultzinio bak spakene, er det nok ingen tvil om at NCC blir holdt i ørene når Blue Screen Arena blir oppført! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Med Schultzinio bak spakene, er det nok ingen tvil om at NCC blir holdt i ørene når Blue Screen Arena blir oppført! "Blue Screen" hihi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Med Schultzinio bak spakene, er det nok ingen tvil om at NCC blir holdt i ørene når Blue Screen Arena blir oppført! "Blue Screen" hihi Det bør ikke være windows versjonen det siktes til... Welkommen Arne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 6. Juli 2006 Del Skrevet 6. Juli 2006 Arne Giving er en meget bra mann. Han er tross alt bandyfan!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 11. Januar 2012 (endret) Del Skrevet 11. Januar 2012 (endret) Jon gir seg 1. juli. Tunold har gjort en kjempejobb for Stabæk, det blir nok ikke lett å finne en erstatter. Endret 11. Januar 2012 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå