Pedagogen 15 Del Skrevet 26. Juni 2003 Del Skrevet 26. Juni 2003 Jeg har noen dager nå fulgt debatten rundt mor Åge og Stabæk supports påståtte kjønnshets av denne. Må innrømme at jeg ikke kjente meg helt igjen i hans påstander om dette og hint, og finner det derfor underlig at saken tok så fullstendig av. Det kjennes greit at vi nå er "renvasket" i den grad at fire unggutter på Y er utpekt som synderne. Det som imimdlertid forundrer meg aller mest er når den karismatiske REKA stiller seg i køen av kritikere. Å gi hjemmelagets supportere den såkalte wanker gesten og i tillegg vrenge rompeballene sine i retning oss for så i ettertid å kritisere at man blir hetset rimer ikke helt i mitt hode. Hvis ikke REKA skjønner at dette vil provosere supporterne, og vil føre til mere hets, ja da er han faktisk dummere enn jeg trodde. Og når man så trekker tråden videre og mener at det å bli kalt for noe han faktisk viste frem kan sammenlignes med hooliganisme ja da henger ihvertfall ikke jeg med lenger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
minstemann risan 0 Del Skrevet 26. Juni 2003 Del Skrevet 26. Juni 2003 SITAT DAGBLADET Odd-keeper Erik Holtan er kanskje Norges mest utskjelte fotballspiller. Han mener Hareide og andre takler tilhengernes hetsing helt feil. - Du må ta det med et smil. Jeg synes ikke vi skal ta oss selv så høytidelig. Her må vi bruke humor, vi kan ikke være hårsåre, sier Holtan til Dagbladet.no. Når Holtan kan le av det, så kan alle le av det. Han har jo virkelig fått kjørt seg gjennom tidene, vet ikke om han har blitt kjørt av Åge, men nå har han vel ikke overnattet lenge i Molde heller..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg