Andreas 3 516 Del Skrevet 12. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 12. Juli 2006 (endret) er det bare meg eller så funket det ikke i det hele tatt på kantene da henning og alan byttet side? begge ville jo bruke godfoten til å legge inn med, som resulterte i at de havnet oppi vanskelige situasjoner, pluss dårlige inlegg. Meningen med denne taktiske forandringen var vel at begge to skulle prøve å skjære inn i banen og fyre av på mål, men ingen av de gjorde det. dårlig kommunikasjon? Endret 12. Juli 2006 av Andreas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 Par ting som jeg stusset på etter å ha sett kampen på fxt- Hvorfor fikk IA hjelp til å strekke ut kramper av Sogndal-spillere og ikke medspillere? - Hva var det med Nanne etter 2-1 (som tidligere nevnt) - Hvorfor tar Markus og Mike straffer? Stabæk har både Nanne, Jeppe og Jokke på banen, som jeg skulle tro er bedre på straffer enn de to som bommet. Jeg ser poenget med erfaring, men det har da alle nevnte - Hvorfor kommer ikke Strand inn mot slutten når det blir flere langpasninger? Gutta skal ha ros for at de stod på mot slutten av 2. omg samt i ekstraomgangene. Så ut som om de ønsket å avgjøre uten straffespark og lite redde for å gå fremover. Forøvrig skuffet over målene imot. Begge ser relativt billige ut Veldig fair av Sogndal spillerne å hjelpe IA Når det gjelder hvem som tok straffer. Det er vel ganske naturlig at kapteinen må ta ansvar og ta straffe og takker høyere makter for at ikke Daniel tok noen. Mannen med selvtillitt på minus siden hadde bommet og det hele hadde bare blitt enda tristere. Tror kanskje IA hadde tatt straffe dersom han hadde vært på banen da kampen var over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 13. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 13. Juli 2006 (endret) STABÆK SPILTE BEST. SOGNDAL VILLE MEST (forsøker meg som overskriftskomponist...) Det var ikke Mike og Markus som tapte kampen i går. Det var et kollektivt tap, og var egentlig å forvente. Vi spilte på samme måte mot Asker og Kolstad. Vi demonstrerer at vi er best. Lager mål for så å slutte å spille. Laget slipper seg ned på motstanderens tempo. Likevel må enkelte spillere framheves. Veigard var suveren i går, og er utvilsomt lagets viktigste spiller for tiden. Det var også morro å se Alan lykkes. Jeg er likevel redd for at han lykkedes fordi tempoet i kampen var veldig lavt; jeg tror fremdeles Alan egentlig er for lett. Også Bjørnar jobbet som en helt. Men tre mann gjør ikke et lag. A Tchoyi debuterte og får dårlig karakter av meg. Jeg tror hans middelmåddige innsats skyldes nettopp at han er ny i laget og må spille seg på plass. Han visste glimt av storhet - men også glimt av treghet. Ellers var Jesper et gjesp, Tom var feilpasningenes mester. og Daniel... Han er i så dårlig form og så dårlig humør, at han ikke lenger er et naturlig førstevalg. INGEN skal ha automatisk plass på første-11. Jeg forventer at Daniel presterer på trening og ikke minst humørmessig om han skal være med fra start på søndag. (Æsj - nå må jeg endre signaturen min...) Endret 13. Juli 2006 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 A Tchoyi debuterte og får dårlig karakter av meg. Jeg tror hans middelmåddige innsats skyldes nettopp at han er ny i laget og må spille seg på plass. Han visste glimt av storhet - men også glimt av treghet. Spilte ikke han mot både Molde og Helsingborg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 STABÆK SPILTE BEST. SOGNDAL VILLE MEST (forsøker meg som overskriftskomponist...) Det var ikke Mike og Markus som tapte kampen i går. Det var et kollektivt tap, og var egentlig å forvente. Vi spilte på samme måte mot Asker og Kolstad. Vi demonstrerer at vi er best. Lager mål for så å slutte å spille. Laget slipper seg ned på motstanderens tempo. Likevel må enkelte spillere framheves. Veigard var suveren i går, og er utvilsomt lagets viktigste spiller for tiden. Det var også morro å se Alan lykkes. Jeg er likevel redd for at han lykkedes fordi tempoet i kampen var veldig lavt; jeg tror fremdeles Alan egentlig er for lett. Også Bjørnar jobbet som en helt. Men tre mann gjør ikke et lag. A Tchoyi debuterte og får dårlig karakter av meg. Jeg tror hans middelmåddige innsats skyldes nettopp at han er ny i laget og må spille seg på plass. Han visste glimt av storhet - men også glimt av treghet. Ellers var Jesper et gjesp, Tom var feilpasningenes mester. og Daniel... Han er i så dårlig form og så dårlig humør, at han ikke lenger er et naturlig førstevalg. INGEN skal ha automatisk plass på første-11. Jeg forventer at Daniel presterer på trening og ikke minst humørmessig om han skal være med fra start på søndag. (Æsj - nå må jeg endre signaturen min...) Har ikke sett noen kommentere innsatsen til Jon på de to målene. Jeg syns de så ut som tabber begge to. Tar jeg feil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 STABÆK SPILTE BEST. SOGNDAL VILLE MEST (forsøker meg som overskriftskomponist...) Det var ikke Mike og Markus som tapte kampen i går. Det var et kollektivt tap, og var egentlig å forvente. Vi spilte på samme måte mot Asker og Kolstad. Vi demonstrerer at vi er best. Lager mål for så å slutte å spille. Laget slipper seg ned på motstanderens tempo. Likevel må enkelte spillere framheves. Veigard var suveren i går, og er utvilsomt lagets viktigste spiller for tiden. Det var også morro å se Alan lykkes. Jeg er likevel redd for at han lykkedes fordi tempoet i kampen var veldig lavt; jeg tror fremdeles Alan egentlig er for lett. Også Bjørnar jobbet som en helt. Men tre mann gjør ikke et lag. A Tchoyi debuterte og får dårlig karakter av meg. Jeg tror hans middelmåddige innsats skyldes nettopp at han er ny i laget og må spille seg på plass. Han visste glimt av storhet - men også glimt av treghet. Ellers var Jesper et gjesp, Tom var feilpasningenes mester. og Daniel... Han er i så dårlig form og så dårlig humør, at han ikke lenger er et naturlig førstevalg. INGEN skal ha automatisk plass på første-11. Jeg forventer at Daniel presterer på trening og ikke minst humørmessig om han skal være med fra start på søndag. (Æsj - nå må jeg endre signaturen min...) Har ikke sett noen kommentere innsatsen til Jon på de to målene. Jeg syns de så ut som tabber begge to. Tar jeg feil? Første er en soleklar tabbe. Andre målet synes jeg heller forsvaret må ta ansvar for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 A Tchoyi debuterte og får dårlig karakter av meg. Jeg tror hans middelmåddige innsats skyldes nettopp at han er ny i laget og må spille seg på plass. Han visste glimt av storhet - men også glimt av treghet. Spilte ikke han mot både Molde og Helsingborg? Glemte å skrive "hjemme". Sorry. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ruudster 0 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 Daniel er inne i en tung periode, og i dag kommer han ikke engang til de obligatoriske to 100% sjansene han har stort sett hver kamp. Det virker absurd at Daniel småkjefter på Alan etter pasningen til 2-1 målet, men det viser vel egentlig bare hva slags type Daniel er. Daniel var nok klar over sin offside posisjon, men fortalte kanskje Alan at han skulle sluppet ballen før. At Daniel dog ikke viser gleder over målet, er ikke noen god egenskap. Da bikker det over mot et for stort ego. Jeg håpet Daniel skulle få en goal i dag, for å lette litt av presset fra seg selv, og de rundt. Mot Kamma må Stabæk Support kline på, og støtte Daniel fra kampstart. Masse "Daniel Nannskog - klappklappklapp". La mannen få vite at han har tillit fra tribunen, og at han settes pris på. Uten han hadde Stabæk spilt i Adecco ligaen. Forza Stabæk Når han går ut i media med sitarer som " skal vi være et topplag eller et pisslag" så blir fallhøyden veldig stor. Når han putta så var det mange som mente at, utblåsningene var på sin plass, kult at noen sier i fra,Stabæk trenger en sånn personlighet, osv osv. Når han ikke putter så blir disse utblåsningene hans på grensen til patetisk. Men, glem ALDRI hva den mannen har gjort for oss. At det bor noe spesielt i den mannen er det ingen tvil om. Jeg får derimot en dårlig smak i munnen når jeg ser en spiss ikke jubler når laget putter. Sett ALDRI deg selv over laget. Håper situasjonen var annerledes en det det så ut som fra tribunen. Håper det kommer en grusom hevn mot kamma FORZA STABÆK OG DANIEL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 Flaut! Hvor mange målsjanser skaper vi? 3-4? Mot ett svakt Sogndal...FLAUT! Hvor mange feilpasninger har vi? Haugevis! FLAUT! Hvor sutrete går dat an å bli Daniel? Når Veigar får ballen og scorer? Daniel var i offside og løper vekk fra målet mens Veigar løper rett mot målet..Primadonnanykker BIG TIME! FLAUT! Det virket faktisk ikke som om gutta gadd å vinne! FLAUT Da hjelper det lite at vi fikk en feilaktig annulering... .........Drittmatch! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 Så lenge vi slår Kamma på søndag, så gir jeg blanke i cupen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 Synes ikke dette var en flau foestilling. Ikke årets beste kamp, men heller ikke den verste. Vi møtte et brukbart lag i godt slag og med stor innsats, når vi gjør noen grove forsvarstabber så blir resultatet jevnt. Ble imponert over Sogndals jypling Henrik Furebotn som stadig utfordret vår venstrekant med suksess. Han goala også på en dårlig straffe. Man kan si hva man vil om dette laget, men at de stadig får frem unge spillere fra distriktet skal de ha honnør for. Og snart er det en ny stk Flo på gang også. De er vel tilbake i tippeligaen igjen snart, tenker jeg. Irriterende at Håvard Flo fortsatt er istand til å lage litt trøbbel... Forskjellen mellom de gode 1ste divisjonslagene og tippeligalagene er ikke stor, det er bare å innse det. Men det er jo egentlig bare å gi blaffen i et tap i køppen. HamKam kampen er mye viktigere, men gutta hadde kanskje hatt godt av å føle på hjemmeseier for en gangs skyld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 Så lenge vi slår Kamma på søndag, så gir jeg blanke i cupen! Helt enig, selv om det er en fattig manns trøst, ser jeg ingen grunn ved å dvele ved denne kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 Nå fikk ikke jeg sett kampen. Men det er bedre å ryke ut av cupen tidlig enn sent. Og Kamma lager vi kamaksel av før vi jager dem tilbake til hedemarken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 Nå fikk ikke jeg sett kampen. Men det er bedre å ryke ut av cupen tidlig enn sent. Og Kamma lager vi kamaksel av før vi jager dem tilbake til hedemarken. Økonomisk er dette helt feil... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 Nå fikk ikke jeg sett kampen. Men det er bedre å ryke ut av cupen tidlig enn sent. Og Kamma lager vi kamaksel av før vi jager dem tilbake til hedemarken. Økonomisk er dette helt feil... Med mindre man vinner finalen så er det vel "kun" snakk om et par hundre tusen kroner pr runde, inkl billettinntekter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 Nå fikk ikke jeg sett kampen. Men det er bedre å ryke ut av cupen tidlig enn sent. Og Kamma lager vi kamaksel av før vi jager dem tilbake til hedemarken. Økonomisk er dette helt feil... Økonomisk er det nok feil. Går nok glipp av noen hundretusen ++ av å ikke gå til f.eks. semifinalen. Sportslig er det nok en stor fordel å ryke ut nå, fremfor i semifinalen. Noen som ville byttet bort seminfinaleplassen i 2004 mot å beholde plassen? Er selvfølgelig ikke en fordel å tape kamper, men hovedfokus i år er å beholde plassen. Personlig liker jeg cupen og skulle gjerne sett at vi kom oss til finalen, men, men.... Jeg skal ihvertfall slutte å forskuttere seire. Hadde begynt å se fram mot kvartfinalen allerede, jeg. Og jeg jeg som normalt er så pessemistisk på Stabæks vegne. Nå slipper vi ihvertfall unna med et litt mindre tett kampprogram. Bare så synd at Tromsø også er slått ut av cupen, for da får de også hvile til uka. Men, da er jeg på ferie igjen, så om vi ikke vinner til søndag, så føler jeg meg sikker (til tross for det jeg skrev i forrige avsnitt) på at årets første hjemmeseier kommer mot Tromsø. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 jajja Vi har fortsatt ligaen, og der ligger i bra an VI må legge denne kampen bak oss, SELVOM DET ER SINNSYKT VANSKELIG! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 Hvorfor tok ikke daniel straffe, Skjer a karlsson langt over!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 13. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 13. Juli 2006 (endret) Hvorfor tok ikke daniel straffe, Skjer a karlsson langt over!!!!!!! Daniel hadde nok ikke dagen, var sint og frustrert, og uten selvtillit. tror nok dessverre han hadde bommet! Men synes det var litt rart at markus av alle man skulle kunne bomme så inderlig! når man er så gammel og erfaren og har nok merket større press enn en straffekonk 3 runde i cupen, mot sogndal og 800 tilskuere. Hvis han får såpass nerver da, åssen vil det da gå i enda viktigere kamper utover høsten lurer nå jeg på... Endret 13. Juli 2006 av Andreas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sta 40 Del Skrevet 13. Juli 2006 Del Skrevet 13. Juli 2006 Hvorfor tok ikke daniel straffe, Skjer a karlsson langt over!!!!!!! Jeg synes det så ut som Daniel fikk problemer med krampe etter at andre ekstraomgang var ferdig. I alle fall skar han fryktelige grimaser og måtte få hjelp av to personer for å få lagt seg ned og bli tøyd ut. Det kan jo hende at dette er grunnen til at han ikke tok noen straffe. Man kan jo også mistenke ham for å psyke ut og "fake" kramper for å få "gyldig grunn" til ikke å ta den straffen han normalt skulle tatt. Han var jo en skygge av seg selv mot Sogndal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå