Perfect 7 3 815 Del Skrevet 23. Juli 2006 Del Skrevet 23. Juli 2006 Håper på Tommy fra start. Han har ikke spilt seg ut av laget og Jokke har ikke spilt seg inn, mener jeg. Sånn jeg ser det har Jokke et godt stykke igjen før han kan være et førstevalg på bekostning av Tommy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 23. Juli 2006 Del Skrevet 23. Juli 2006 Hva med å drepe Tromsø med en femmer på midten? Tviler på at de regner med det. Har ikke forresten Til enkelte midtbanespillere ute denne kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 23. Juli 2006 Del Skrevet 23. Juli 2006 Kan ikke sette ut steners! han har gjort det glimrende så langt iår! men for all del! utrolig deilig med luksusproblemer! jeg tror vi starter med dette laget: jon morten-kjølø-ia-bjørnar somen-jeppe-steners-alan danial-veigar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 23. Juli 2006 Del Skrevet 23. Juli 2006 Kan ikke sette ut steners! han har gjort det glimrende så langt iår! men for all del! utrolig deilig med luksusproblemer! jeg tror vi starter med dette laget: jon morten-kjølø-ia-bjørnar somen-jeppe-steners-alan danial-veigar Mot sterke og rutinerte tromsøspisser vil jeg ha Markus, ikke Bjørnar (er Markus klar?) Og så forstår jeg fortsatt ikke dem som vil ha flere midtbanespillere. For se på disse andrevalgene! Branimir - Henning - Jokke - Bjørnar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Hepp, Hva med Morten, Mike, Jeppe, Markus Somen, Tommy, Jokke, Alan Veigar, Nanne ????? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Hepp, Hva med Morten, Mike, Jeppe, Markus Somen, Tommy, Jokke, Alan Veigar, Nanne ????? @ringo Er ia ute? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Hepp, Hva med Morten, Mike, Jeppe, Markus Somen, Tommy, Jokke, Alan Veigar, Nanne ????? @ringo Er ia ute? Ikke som jeg vet, og i så fall vil jeg (selvfølgelig) heller har IA som stopper. Tror nok i så fall at Jokke ryker ut til fordel for Jeppe, men jeg er ikke helt sikker på den. Det er enda vanskeligere å si hvem som skal spille forsvar hvis Markus er ute, Jeppe er unektelig stor og sterk, og kan gjøre en god jobb bak, men skal Jeppe eller Mike da spille stopper? Endret 24. Juli 2006 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Ikke som jeg vet, og i så fall vil jeg (selvfølgelig) heller har IA som stopper. Tror nok i så fall at Jokke ryker ut til fordel for Jeppe, men jeg er ikke helt sikker på den. Helt uenig. Hvis jeg måtte velge kun en person som helt sikkert skulle spille, så må det være kong Jeppe. Vi trenger hans muskler, i tillegg til den roen han tilfører hele Stabæklaget. Særlig mot et Drillosk Tromsø i panisk poengnød. Måtte Jeppe starte på sentralt midtbane idag! Amen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 HALLO - man kan ikke sette ut IA når man møter så sterke spillere som Årst og Rusfelt! Selv om ikke IA er det hurtigste spilleren i Eliteserien, så er han ihvertfall raskere enn Jeppe og det trenger Stabæk mot Årst som er ganske rask. Jeg har sterk tro på at vi vinner denne kampen, Tromsø kommer til å kjempe hardt, men Alan, Veigar og Daniel kommer til å terrorisere forsvaret deres og jeg ser for meg at det blir stort mellomrom mellom lagdelene deres og at de ikke kommer til slite med å skape noe. Jeg vil også ha Bjørnar på backen - dette er vår hjemmebane, vi er det beste laget og da skal de spille på våre premisser - ikke omvendt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 HALLO - man kan ikke sette ut IA når man møter så sterke spillere som Årst og Rusfelt! Selv om ikke IA er det hurtigste spilleren i Eliteserien, så er han ihvertfall raskere enn Jeppe og det trenger Stabæk mot Årst som er ganske rask. Jeg har sterk tro på at vi vinner denne kampen, Tromsø kommer til å kjempe hardt, men Alan, Veigar og Daniel kommer til å terrorisere forsvaret deres og jeg ser for meg at det blir stort mellomrom mellom lagdelene deres og at de ikke kommer til slite med å skape noe. Jeg vil også ha Bjørnar på backen - dette er vår hjemmebane, vi er det beste laget og da skal de spille på våre premisser - ikke omvendt! Fint om du kan ringe å si at presset skal starte på ca 5 meter inne på vår halvdel og at vi vil at de skal spille 4-3-3 til vi leder to null. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 HALLO - man kan ikke sette ut IA når man møter så sterke spillere som Årst og Rusfelt! Selv om ikke IA er det hurtigste spilleren i Eliteserien, så er han ihvertfall raskere enn Jeppe og det trenger Stabæk mot Årst som er ganske rask. Jeg har sterk tro på at vi vinner denne kampen, Tromsø kommer til å kjempe hardt, men Alan, Veigar og Daniel kommer til å terrorisere forsvaret deres og jeg ser for meg at det blir stort mellomrom mellom lagdelene deres og at de ikke kommer til slite med å skape noe. Jeg vil også ha Bjørnar på backen - dette er vår hjemmebane, vi er det beste laget og da skal de spille på våre premisser - ikke omvendt! Fint om du kan ringe å si at presset skal starte på ca 5 meter inne på vår halvdel og at vi vil at de skal spille 4-3-3 til vi leder to null. Ringe? Turtelefonen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Ser ut som solen glitrer med sin tilstedeværelse i dag; Sambavær? Kan ikke skjønne noe annet enn at det vil bli for varmt for gutta fra nord i dag, og at Somen og Alan kommer til å kose seg stort ute på matta. Vi får få opp optimismen og troen på eget lag, så skal dette gå veien. Vi har enda ikke tapt hjemme, og har heller aldri vært det dårligste laget på eget gress. Tror også gutta er tente på nye trepoeng, og en virkelig stadfestelse av at dette laget er på gang. Daniel nevnte vel noe sånt som at spillerne virkelig er keen på satsning, noe som tyder på at etter en vårsesong med gode resultater og opplevelser, vet gutta hvilket nivå de ligger på. Samtidig er de sikkert klar over at de ikke har fått vist sitt fulle potensiale enda.... Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Har ikke Jokke prøvd seg på venstrebacken tidligere? Tror nok at Jeppe/Tommy foretrekkes på midten. Jeg tror nok at mangel på kantspillere i de første 6 kampene og Alan/Somen inn på kantene var viktigere for uttellingen sist enn at Jokke spilte på midten. Jon MMS-MK-IA-BH/JK? ST-JJ-TS-Alan Nanne-Veigar Med seier inntar gutta sølvplassen (ja, jeg vet at LSK har to kamper til gode) og setter press på LSK og Brann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Gruer meg virkelig til matchen idag. Når vi endelig har sjansen til å kapre 2. plassen går det som det pleier å gå når vi er høyt oppe mentalt... Kommer til å glede meg stort om vi greier uavgjort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Ikke som jeg vet, og i så fall vil jeg (selvfølgelig) heller har IA som stopper. Tror nok i så fall at Jokke ryker ut til fordel for Jeppe, men jeg er ikke helt sikker på den. Helt uenig. Hvis jeg måtte velge kun en person som helt sikkert skulle spille, så må det være kong Jeppe. Vi trenger hans muskler, i tillegg til den roen han tilfører hele Stabæklaget. Særlig mot et Drillosk Tromsø i panisk poengnød. Måtte Jeppe starte på sentralt midtbane idag! Amen! Eh, helt uenig er du vel ikke? Det er som midtstopper IA skal spille. Jeppe er flink og har erfaring, men å spille både sentral midtbane og stopper er mye forlangt Tommy er også rolig med ballen, så med ham og Jeppe får vi i hvert fall nok spillere med ro, da gjenstår bare noen offensive vinger (Alan og Somen) så blir dette helt topp. Endret 24. Juli 2006 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Tipper Tromsø kommer til å gå ut hardt, og prøve å stresse våre på midten. Jeg har en anelse om at Jokke er bedre i slike situasjoner, enn hva Tommy er. Derfor foretrekker jeg Jokke fremfor Tommy i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Eh, helt uenig er du vel ikke? Det er som midtstopper IA skal spille. Jeppe er flink og har erfaring, men å spille både sentral midtbane og stopper er mye forlangt Ja selvsagt må IA spille. @ringo har nok fått solstikk, stakker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Vi får lytte til nøytrale eksperter: 2006-07-24 Norwegian Tippeligaen Stabaek v Tromso 2,23 0:3/4 1,74 AWAY Stabaek is on the forth position in the Tippeligaen thanks to their good performance away where they manaage to collect 10 points so far. At home they failed to impress though they are invincible on Fornebu arena, but they drawed an incredible 6 out of 7 games and won just once in the last round. Their last victory was convincing, they thrashed Ham Kam by 4-0 and they closed the gap to the podium by only 2 points. Today they will start with the first chance against Tromso a team struggling on the bottom of the table, after they played in the Uefa Cup last season. With just four points won away and with no less then 13 goals conceded, Tromso has little chances to win this game but a draw will not be a big surprise. An interesting fact is that in the direct matches, Stabaek didn't manage to win even once when playing at home, loosing three times in four games played. Things are not the same at the moment, Stabaek is a better team while Tromso is just a shadow of what they were a few years ago. I will still follow the tradition, take the chance and go for a 0:3/4 handicap because I belive that the most likely result is a draw and the chance for a clear victory for the hosts are slim Likte særlig den med At home they failed to impress though they are invincible on Fornebu arena, Satser på at vi fortsetter å være uovervinnelige når vi faktisk begynner å spille der... Kilde? http://www.asianhandicap.com Endret 24. Juli 2006 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Eh, helt uenig er du vel ikke? Det er som midtstopper IA skal spille. Jeppe er flink og har erfaring, men å spille både sentral midtbane og stopper er mye forlangt Ja selvsagt må IA spille. @ringo har nok fått solstikk, stakker Humre, Det ble nå ihvertfall litt fart på debatten! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 drømte at det ble 0-0 og en veldig kjedelig kamp inatt. håper jeg ikke er sanndrømt. Jeg ville også foretrukket samme start 11ér som sist. det ligger noe i never change a winning team. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Må si meg enig med Slum her. Har ikke noen god følelse, og tror jeg blir fornøyd med uavgjort (kommer selvfølgelig an hvordan kanpen arter seg). Når det er sagt, hadde jeg en pyton følelse før HamKam matchen også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Jeg har fått en ganske god magefølelse. Litt vanskelig å beskrive den, men det føles litt ut som at jeg ikke har spist kebab på flere dager. Beroliget mage med andre ord. Jeg tror vi vinner 3-1, og at Ivar Morten Nordmark sier på tv etter kampen at han er bare utrolig begeistret for IAO som kom til skade for å skade Årst og Rushfelt. Trolig for resten av sesongen. Dessuten tror jeg det blir mindre enn 3000 tilskuere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Dessuten tror jeg det blir mindre enn 3000 tilskuere. Kommer an på hvordan de teller... Kjøpte billett til min sønn i går (på ferie fra Nord-Norge) i Stabæk-butikken, og de insisterte på å gi meg en ekstra billett. Vi forsøker å finne en person til å bruke den billetten. Men dersom man teller med alle sesongkort og dessuten teller to for hver solgte billett, er jeg overbevist om at det offisielle tallet blir bortimot 3000 og vel så det. At det i virkeligheten vil være mindre enn 3000 personer på Nadderud i kveld er jeg helt sikker på. For selve kampen har jeg en nervøs følelse; er vi så bevisst på at dette blir vanskelig som vi burde være kan det bli riktig gøy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Ser at mange er redde for den "vanlige" sprekken når vi nærmer oss toppen. La oss håpe spillerne ikke er det! For hva er vel værre enn å løpe ut på der og være redde for den? Blir det snakket om den, blir de redde for den. Prøv bare selv å ikke tenke på elefanter mens du leser resten av tråden :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 HALLO - man kan ikke sette ut IA når man møter så sterke spillere som Årst og Rusfelt! Selv om ikke IA er det hurtigste spilleren i Eliteserien, så er han ihvertfall raskere enn Jeppe og det trenger Stabæk mot Årst som er ganske rask. Jeg har sterk tro på at vi vinner denne kampen, Tromsø kommer til å kjempe hardt, men Alan, Veigar og Daniel kommer til å terrorisere forsvaret deres og jeg ser for meg at det blir stort mellomrom mellom lagdelene deres og at de ikke kommer til slite med å skape noe. Jeg vil også ha Bjørnar på backen - dette er vår hjemmebane, vi er det beste laget og da skal de spille på våre premisser - ikke omvendt! Rushfeldt/Årst har ikke sjangs på daniel, Bjørnar eller alan sin fart!! så IA Må vi ha med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 http://www.fotballmagasinet.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Hvorfor spilles egentlig denne kampen idag? Vises jo ikke på tv (tror jeg). Mandagskamper som spilles på mandager er no' skitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Hvorfor spilles egentlig denne kampen idag? Vises jo ikke på tv (tror jeg). Mandagskamper som spilles på mandager er no' skitt. Lurer på det samme. Du har rett i at kampen ikke vises på ÅPEN tv, den går på en av TL-kanalene. Tror det er første gang det skjer, tidligere i år har alltid enslige mandagskamper vært vist på TV2 eller Zebra. Endret 24. Juli 2006 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Hvorfor tror alle det kommer så få idag? hvorfor skal det komme færre folk idag etter den oppvisningen forrige gang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Funker det å kjøpe billett på nadderud ikveld? kom hjem fra Tønsberg nå, så hadde vært greit.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå