Stuart 1 832 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Funker det å kjøpe billett på nadderud ikveld?kom hjem fra Tønsberg nå, så hadde vært greit.. No problem. 11 måneder siden tap. http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article691869.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Funker det å kjøpe billett på nadderud ikveld? kom hjem fra Tønsberg nå, så hadde vært greit.. No problem. 11 måneder siden tap. http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article691869.ece Det er fint at de bare regner med Adecco- og Tippeligaen. Jeg har også totalt fortrengt saftkokerne fra vest. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Ser på vg.no/live at laget blir Knudsen - Morisbak Skjønsberg, Olsen, Kjølø, Holmvik - Tchoyi, Stenersen, Persson, Alanzinho - Pall Gunnarsson, Nannskog. Er Jeppe skadet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Er pa ferie i USA, men folger kampen selvfolgelig pa nettet. NANNSKOG!!!!!!! 1-0 Sinnsykt digg og viktig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 2-1 Nannskog igjen! Kjølø ut med hjerteklapp? IAO skadet etter takling av Rushfelt. Knottene først, i følge TV2/Nettavisen? Jaaaa 3-1 Veigar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 JADA!! CHAMPIONS LEEAAAAGUE!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 4-1 i morgen. Nanne x2, Veigar x1, Alan x1 Og jeg som trodde at Alan skulle gå fra egen 16m og score i siste minutt... så bare blir de stående og rote bort kontringsmuligheten.. God 1. omgang. Aggresivt og fint. Alan reserverer seg noe utover kampen (blir sliten?) I andreomgang mer passivt, og det blir mer strekk i midtbanen, samtidig som Jokke/Tommy til tider blir liggende svært dypt. Tromsø kommer godt inn i kampen og scorer det målet som ligger i lufta. Jeg hadde forventet Jeppe inn på midtbanen, men gutta tar seg sammen på slutten og drar det i land. Taklingen av IA ble vist flere ganger i reprise uten at jeg så hva som så ut til å være skadet. Han ble etterhvert bandasjert kneet, så jeg lurer på om det kan være en vridning av kneet og evt skade på strukturer der. Håper på snarlig rapport, så vi slipper å bekymre oss om det ikke er grunn til det. Mike gikk ut med høy hjertefrekvens, og er nok klar til neste kamp. Det blir ikke Holmvik, som fikk gult kort for uthaling av tid og må stå over mot Sandefjord. Karlson går vel rett inn på backplass? Kommentatoren var forøvrig imponert over bredden i Stabæk sin stall (!?) La vekt på at innbytterene var HH, en av Norges mest lovende unge spillere, samt to rutinerte svensker med fartstid i bedre ligaer enn den norske. Jeg bekymrer meg litt for at backup på stopperplass er en venstreback og en midtbanespiller. Skulle gjerne hatt en rendyrket stopper som pustet IA/Mike i nakken mtp førsteelveren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Lurer på om speiderne fra Charlton, Everton og Southampton fikk vann i munnen av det de så av Alanzinho i dag... annet enn hans 1.omgang, var det vel ikke så mange enkeltspillere som utpekte spesielt. Endret 24. Juli 2006 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Alan viser mere teknikk på 5 minutter enn Ronaldiniho gjorde i hele VM Veldig flott førsteomgang av han! Bare å ta av seg hatten.. Somen synes jeg var god mot Ham-Kam, men den første halvtimen la jeg nesten ikke merke til at han var på banen engang.. Daniel og Veigar.. say no more ! .. og Morten Langli sier fortsatt "Bærget det Blaa" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Nydelig kamp! Deilig! Men vi får håpe IA ikke er ute lenge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Jeg har sterk tro på at vi vinner denne kampen, Tromsø kommer til å kjempe hardt, men Alan, Veigar og Daniel kommer til å terrorisere forsvaret deres og jeg ser for meg at det blir stort mellomrom mellom lagdelene deres og at de ikke kommer til slite med å skape noe.Jeg vil også ha Bjørnar på backen - dette er vår hjemmebane, vi er det beste laget og da skal de spille på våre premisser - ikke omvendt! SAY NO MORE!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Jeg har sterk tro på at vi vinner denne kampen, Tromsø kommer til å kjempe hardt, men Alan, Veigar og Daniel kommer til å terrorisere forsvaret deres og jeg ser for meg at det blir stort mellomrom mellom lagdelene deres og at de ikke kommer til slite med å skape noe. Jeg vil også ha Bjørnar på backen - dette er vår hjemmebane, vi er det beste laget og da skal de spille på våre premisser - ikke omvendt! SAY NO MORE!!! Jeg ble imponert av kompisen jeg hadde med meg på kamp i dag, hans første kamp. Før kampen sier han rolig at dette blir 3-1. Endret 24. Juli 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Alan var stor i dag.. Irriterer meg litt at vi lar Tromsø komme tilbake i kampen i 2.omgang, men det var betryggende å se at vi tar tilbake kommandoen og banker inn 2-1 og 3-1. Alt i alt en bra kamp av gutta. Måtte dessverre se den fra pub i Bergen, og da jeg var ute for å ta en røyk i pausen hørte jeg et russisk balalaika-band på Torvalmenningen fremføre melodien bak "StabækLars - Det sjarmløse laget fra Bærum", artig! Edit: Det var nok ikke tilfeldig. Endret 24. Juli 2006 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alexinho 0 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Noen som vet om skaden til IA er alvorlig? Og hva med Mike sin? Bjørnar fikk sitt 3 gule og må stå over neste kamp, sliter litt om både Bjørnar, Mike og IA er ute mot Sandefjord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Mike måtte ut fordi han ikke fikk ned hjertefrekvensen, som har skjedd flere ganger tidligere. IA fikk en vridning i kneet så det ut som.. satser på at han er tilbake til SF-matchen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Inge Andre skal til undersøkelse på Stabækklinikken i morgen så får vi se om skaden han pådro seg er langvarig. Det er snakk om leddbåndet i høyre kne. :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Funker det å kjøpe billett på nadderud ikveld? kom hjem fra Tønsberg nå, så hadde vært greit.. No problem. 11 måneder siden tap. http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article691869.ece Det er fint at de bare regner med Adecco- og Tippeligaen. Jeg har også totalt fortrengt saftkokerne fra vest. Kampen endte jo uavgjort, og etter ekstra-omgangene som også endte uavgjort tror jeg ikke det skjedde noe mer å skrive hjem om.... Hepp, Hva med Morten, Mike, Jeppe, Markus Somen, Tommy, Jokke, Alan Veigar, Nanne ????? @ringo Veldig bra tippet - til runde 14 (neste runde!). Du ble nok lurt av at det er runde 15 som ble spilt nå Endret 24. Juli 2006 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Når vi altså har fortrengt TOTALT den der cupgreia, kan jeg bekrefte at vi to ganger tidligere har tatt alle poengene fra Tromsø. 1997 og 1998, begge årene uten å slippe in Tromsømål i det hele tatt. Når det gjelder de cupgreiene, så har vi to ganger blitt sendt hjem fra 4. runde etter å spilt på Alfheim (1999 og 2001) - likevel har vi aldri tapt mer enn to kamper i løpet av en sesong for Tromsø (1996, 2000, 2001 og 2004). Følgende år vant vi ikke en eneste kamp mot Tromsø: 1995, 1996, 1999, 2000 og 2004. I 2005 møtte vi dem ikke. Med andre ord: Vi gjorde en skikkelig bra jobb i kveld, kombinert med kampen i Tromsø har vi bestått prøven mot Tromsø i 2006. Det skulle ikke forundre meg om vi ikke møter dem i 2007. Dette var runde 14. 15 runde går til helga - se denne tråden: her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Inge Andre skal til undersøkelse på Stabækklinikken i morgen så får vi se om skaden han pådro seg er langvarig. Det er snakk om leddbåndet i høyre kne. Mike starter nok neste kamp, men mitt tips er at IA i hvertfall er ute i kampen mot Sandefjord. Om han ikke kan yte 100% bør han stå over. Knær er skumle ting og det tar ofte lang tid før de blir 100% etter en smell Jeg tenkte på det hele tiden Veigar ble satt ut i første omg da han fikk vite at det satt engelske speidere på tribunen. (Han innser at slikt skal han ikke få vite ved senere anledninger). Håper han skriver kontrakt snart slik at han fokuserer på det han skal. Endret 24. Juli 2006 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) "Jeg er stolt av Stabæk i dag" -Daniel Endret 24. Juli 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Dritbra resultat. Rett og slett utrolig deilig! Ekstremt kjipt med IA da. Håper virkelig han kommer tilbake fort! Når dette er sakt må jeg bare ta av meg hatten for den innsatsen og entusiasmen som blir lagt ned i spillet i år. Bare moralen alene har gitt oss sikkert 6-7 poeng. Jeg tenker på opphenting av ledelser for RBK, Lyn og LSK, og det at de fortsetter med samme innsats selv etter baklengs i tette kamper, som mot Molde og TIL i dag. Vi har to fantastiske spisser, som gjør text-tv til mitt soleklare favoritt-program. Jeg klarer ikke tro at det er sant at vi endelig har spisser som scorer på bestilling. Forsvaret oser trygghet, og Knutsen gjør en utrolig bra jobb bakerst. Sammen har de ennå ikke sluppet inn mer enn 2 mål i noen kamp i år, og det er stabilt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Stjålet fra Dagbladet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 En skam at det er ledige seter i bakgrunnen. Kom dere på kamp, bæringer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Toppscorern 2006 10mål: Veigar Pall Gunnarsson, Stabæk 9mål: Daniel Nannskog, Stabæk 6mål: Frode Johnsen, Andreas Tegström, Sandefjord (og Frode Johnsen er solgt til Japan...) Jeg innrømmer at dette overgår mine villeste og våteste fantasier. Jeg trodde at de kom til å gjøre det bra i toppserien, og jeg påstår hardnakket at jeg så Veigars fantastiske suksess komme allerede i fjor. Men jeg klarer ikke å juge på meg at jeg trodde før sesongen at vi skulle ha dobbelt ledelse på toppskorerlista - et lysår foran treerne. Fotball er herlig!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Bra kamp bortsett fra 20 minutter av 2. omgang da vi overlot initiativet til polkagrisene. Faen ta Svingurd Rushfelt. Gjentatte ganger og uten kondom. Leve Normark! Årsverste av Veigar. Banens beste utvilsomt AC(G)DC. (Jepp. Det er det jeg som skriver. Bare hovér dere.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Hvem var kaptein etter IA? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Jesper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 25. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 25. Juli 2006 (endret) Inge Andre skal til undersøkelse på Stabækklinikken i morgen så får vi se om skaden han pådro seg er langvarig. Det er snakk om leddbåndet i høyre kne. :angry: - Han har fått en smell på sidebåndet i høyre kne. Jeg tror ikke det er alvorlig, for kneet er ganske stabilt. Vi får sjekke det grundigere på Stabæk-klinikken tirsdag, men jeg er optimist og tror Inge André rekker neste kamp, sier Stabæks fysioterapeut Tor østhagen til TV 2 Nettavisen. Får håpe Tor har rett... Nettavisen Endret 25. Juli 2006 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alexinho 0 Del Skrevet 25. Juli 2006 Del Skrevet 25. Juli 2006 jævlig synd at ikke Henning kan brukes mer på høyrekant, Somen var elendig i går Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå