gufa 550 Del Skrevet 25. Juli 2006 Del Skrevet 25. Juli 2006 jævlig synd at ikke Henning kan brukes mer på høyrekant, Somen var elendig i går Var vel ikke noe særlig, nei. Men han har jo vært bra i de forrige kampene. Selvfølgelig skulle vi hatt plass til Henning. Skulle gjerne hatt Jesper også på midtbanen, jeg. Men seks midtbanespeillere og to spisesr blir vel litt mye? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 25. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 25. Juli 2006 (endret) Somen fikk vel 2 i VG og 5 i Dagbladet. Det gir han vel et snitt på drit-middels eller forferdelig-helt-ok. Endret 25. Juli 2006 av atleten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 421 Del Skrevet 25. Juli 2006 Del Skrevet 25. Juli 2006 Somen fikk vel 2 i VG og 5 i Dagbladet. Det gir han vel et snitt på drit-middels eller forferdelig-helt-ok. Syns Somen stort sett har vært veldig bra, jeg. Alle kan ha en dårlig dag. Han er sikkert tilbake mot Sandefjord! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 839 Del Skrevet 25. Juli 2006 Del Skrevet 25. Juli 2006 Somen fikk vel 2 i VG og 5 i Dagbladet. Det gir han vel et snitt på drit-middels eller forferdelig-helt-ok. Syns Somen stort sett har vært veldig bra, jeg. Alle kan ha en dårlig dag. Han er sikkert tilbake mot Sandefjord! Enig. Somen er en bra spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå