msp 810 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Ny bortetur, nye sjanser. Hvalskjenderene fra Sandefjord har imponert sålangt, og vi tapte (3-1?) der forrige gang. Hvordan går det denne gang? Kjør debatt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Ny bortetur, nye sjanser. Hvalskjenderene fra Sandefjord har imponert sålangt, og vi tapte (3-1?) der forrige gang. Hvordan går det denne gang? Kjør debatt! Hva skjedde med en kamp om gangen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 2-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 22. Juli 2006 Del Skrevet 22. Juli 2006 2-1 Tror du Sandefjord vinner? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 22. Juli 2006 Del Skrevet 22. Juli 2006 Ikke denne gangen, men det var slik det gikk i fjor. Heldigvis var det bra gjennomtrekk i bussen på vei hjem så vi fikk kjølt ned skallene våre.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Mikael Andersson er ute med karantene etter fem gule kort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 på tide å få lov til å melde seg på busstur?????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Sandefjord har skaffet seg ny spiss! Mest sansynlig spiller han mot oss... http://www.fxt.no/tippeligaen/sandefjord/article691345.ece Endret 24. Juli 2006 av I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 2-3 uker til han spiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Jeg tror at Stabæk rett og slett er et bedre lag enn Sandefjord for øyeblikket. Det blir en ny 3-poenger, vi vinner 1-3. Laget: Jon MMS-Jeppe-Mike-Markus Somen-Jokke-Tommy-Alan Nanne-Veigar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Første gang vi møtte Sandefjord i nyere tid, var i 2004 da vi slo dem 4-3 på Storstadion. Men vi kjente dem litt fra før, i 1993 spilte sammen i 2. divisjon. Vi slo dem i begge kampene - og Andre Flem fikk gult kort i begge kampene... Vi ble for alvor kjent med Sandefjord i fjor da vi sloss om seiren i 1. divisjon, en kamp vi vant etter å ha slått dem hjemme på Nadderud 3-1 16. oktober i fjor. Foran nesten 6 000 elleville bæringer. Men vi tapte vårkampen mot dem i fjor, og vårkampen i år - hjemme på Nadderud endte målløs. Så om vi ser bort fra møtene i 1993 er det statesitiske styrkeforholdet mellom oss og Sandefjord temmelig jevnt, med en knapp seier til oss. Men heldigvis ikke nok til å gjøre oss til favoritter, ettersom vi aldri har slått dem på Storstadion i en seriekamp (heller ikke i 1993 da vi spilte i Bugårdsparken). Heldigvis - fordi vi har en tendens til ikke å vinne når vi er statistiske favoritter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 Er det ett lag jeg ser fram til å knuse nå er det sandefjord!! Av en eller annen grunn har jeg klart å bygge opp et hat mot dette møkkalaget siden ifjord. Det ble ikke bedre av at de spilte møkkafotball på nadderud og fikk med seg ett poeng hjem. Vær så snill Stabæk--send laget ned der de hører hjemme. Sandefjord har forøvrig vært gode hjemme i år, men vis Enga kan slå de kan vi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 25. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 25. Juli 2006 (endret) Mike og mest sannssynelig IAO er tilbake til denne kampen, og godt er det, hadde blitt tynt i rekkene når Bjørnar må stå over. Syntes Jokke gjorde en god kamp mot Tromsø, så i mine øyne bør han få fornyet tillitt fremfor Jeppe. Bør Henning få spille fra start på bekostning av Somen? Endret 25. Juli 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magulfblaa 3 Del Skrevet 25. Juli 2006 Del Skrevet 25. Juli 2006 Mike og mest sannssynelig IAO er tilbake til denne kampen, og godt er det, hadde blitt tynt i rekkene når Bjørnar må stå over. Syntes Jokke gjorde en god kamp mot Tromsø, så i mine øyne bør han få fornyet tillitt fremfor Jeppe.Bør Henning få spille fra start på bekostning av Somen? JA! Somen var helt FORFERDELIG mot Tromsø. Virket treig( er kanskje treig), uintressert og sliten. Sett Alan på høyre og Henning på venstre. Hvis mike og I.A.O blir klare blir laget dette: -----------Jon--------- MMS----------Mike----------IA--------Markus Alan-----------Jokke---------Tommy--------Henning Daniel---------Veigar Husker med gru hvordan kampen på storstadion var i fjor. Husker Jeppe spilte en helt forferdelig kamp og husker at Nanne brant to gedigne muligheter. Håper vi BANKER dem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 25. Juli 2006 Del Skrevet 25. Juli 2006 Mike og mest sannssynelig IAO er tilbake til denne kampen, og godt er det, hadde blitt tynt i rekkene når Bjørnar må stå over. Syntes Jokke gjorde en god kamp mot Tromsø, så i mine øyne bør han få fornyet tillitt fremfor Jeppe. Bør Henning få spille fra start på bekostning av Somen? JA! Somen var helt FORFERDELIG mot Tromsø. Virket treig( er kanskje treig), uintressert og sliten. Sett Alan på høyre og Henning på venstre. Hvis mike og I.A.O blir klare blir laget dette: -----------Jon--------- MMS----------Mike----------IA--------Markus Alan-----------Jokke---------Tommy--------Henning Daniel---------Veigar Husker med gru hvordan kampen på storstadion var i fjor. Husker Jeppe spilte en helt forferdelig kamp og husker at Nanne brant to gedigne muligheter. Håper vi BANKER dem Hva med bjørnar? Han er i kjempeform!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 25. Juli 2006 Del Skrevet 25. Juli 2006 Hva med bjørnar? Han er i kjempeform!!! Suspendert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 25. Juli 2006 Del Skrevet 25. Juli 2006 Å benke Somen etter en dårlig kamp er idiotisk. Senest mot Ham-kam var han sterkt delaktig i to mål. Gutten trenger tillitt, og kamper for å bli skikkelig samspilt med resten av laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 25. Juli 2006 Del Skrevet 25. Juli 2006 Enig! Somen bør få enda litt tid på seg! Henning må først ovebevise om at han er i form. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 25. Juli 2006 Del Skrevet 25. Juli 2006 Synes absolutt somen bør få en sjanse til.. men det holder med en sånn kamp som mot tromsø.. Da var han direkte svak!.. Er det forresten bak i svingen vi stabæk supportere skal være i år å?? kjøper man billetter ved inngangen?? Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 25. Juli 2006 Del Skrevet 25. Juli 2006 Synes absolutt somen bør få en sjanse til.. men det holder med en sånn kamp som mot tromsø.. Da var han direkte svak!.. Er det forresten bak i svingen vi stabæk supportere skal være i år å?? kjøper man billetter ved inngangen?? Forza Stabæk Ja, vi skal stå i svingen, men nærmere garderobeanlegget, på felt I, J og K: Billetter til bortesupportere selges ikke over internett. Plassene deres er på felt I,J og K, etter hvor mange som kommer. Bortesupporter effekter kun tillatt på feltene I,J og K. Se kart over stadion her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 26. Juli 2006 Del Skrevet 26. Juli 2006 Jeg kan ikke fordra den svingen..! Dårligere enn kikkertsvingen på Nadderud jo.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 26. Juli 2006 Del Skrevet 26. Juli 2006 Jeg kan ikke fordra den svingen..! Dårligere enn kikkertsvingen på Nadderud jo.... Veeel... det er en drøy påstand, jeg må si meg uenig i Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. Juli 2006 Del Skrevet 26. Juli 2006 Ikke denne gangen, men det var slik det gikk i fjor. Heldigvis var det bra gjennomtrekk i bussen på vei hjem så vi fikk kjølt ned skallene våre.. Vi skal ralle hele veien det skal vi. Vi skal ralle hele veien det skal vi. Vi skal ralle hele veien, vi skal ralle hele veien, vi skal ralle hele veien det skal vi. I år skal jeg la være å smake på betongen i svingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. Juli 2006 Del Skrevet 27. Juli 2006 Giftig spisspar skal stoppes: http://www.sandefjordfotball.no/Default.as...151&id=2634 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 27. Juli 2006 Del Skrevet 27. Juli 2006 Første gang vi møtte Sandefjord i nyere tid, var i 2004 da vi slo dem 4-3 på Storstadion. Men vi kjente dem litt fra før, i 1993 spilte sammen i 2. divisjon. Vi slo dem i begge kampene - og Andre Flem fikk gult kort i begge kampene... Vi ble for alvor kjent med Sandefjord i fjor da vi sloss om seiren i 1. divisjon, en kamp vi vant etter å ha slått dem hjemme på Nadderud 3-1 16. oktober i fjor. Foran nesten 6 000 elleville bæringer. Men vi tapte vårkampen mot dem i fjor, og vårkampen i år - hjemme på Nadderud endte målløs. Så om vi ser bort fra møtene i 1993 er det statesitiske styrkeforholdet mellom oss og Sandefjord temmelig jevnt, med en knapp seier til oss. Men heldigvis ikke nok til å gjøre oss til favoritter, ettersom vi aldri har slått dem på Storstadion i en seriekamp (heller ikke i 1993 da vi spilte i Bugårdsparken). Heldigvis - fordi vi har en tendens til ikke å vinne når vi er statistiske favoritter... Atter en gang må jeg stille spørsmål ved egen research: Er ikke Bugårdsparken og Storstadion en og samme greie? I så fall har vi jo vunnet der i ordinær seriekamp, ikke bare i cupen. Det som i allefall er korrekt er at vi ikke har slått dem der i addeco eller tippeliga. Så vi satser på en første gang... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. Juli 2006 Del Skrevet 27. Juli 2006 Noen som vet når bussen er tilbake til Bekkestua? Hvis jeg drar er det frem og tilbake på dagen, så jeg må rekke nattbussen til Bergen fra Bussterminalen kl. 23.30. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 27. Juli 2006 Del Skrevet 27. Juli 2006 Noen som vet når bussen er tilbake til Bekkestua? Hvis jeg drar er det frem og tilbake på dagen, så jeg må rekke nattbussen til Bergen fra Bussterminalen kl. 23.30. Skulle til å berolige deg med at det neppe vil være noe problem, men med tanke på at det er slutt på fellesferien kan det være en HELVETES trafikk hjemover etter kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 28. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 28. Juli 2006 (endret) Noen som vet når bussen er tilbake til Bekkestua? Hvis jeg drar er det frem og tilbake på dagen, så jeg må rekke nattbussen til Bergen fra Bussterminalen kl. 23.30. Kjører ikke denne bussen innom "byene" i Vestfold på vei mot Bergen? Tror ikke du trenger å reise tilbake til Oslo etter denne kampen. Thodesen er en begavet mann! Endret 28. Juli 2006 av kjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Thodesen er en tulling. I fjor mente han at Daniel var lat, usympatisk og dårlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Thodesen er en tulling. I fjor mente han at Daniel var lat, usympatisk og dårlig. Thodesen prøver seg på noe som er ganske sjeldent i Norge - psykologiske triks. At han får VG og kanskje Budstikka til å slå dette opp, vil kunne medføre at vi drar til Sandefjord som gullkandidater i egne øyne, tar lett på "nedrykkskandidat" Sandefjord og får skikkelig bank. Thodesen er alt annet enn en tulling. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå