Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Thodesen er en tulling. I fjor mente han at Daniel var lat, usympatisk og dårlig. Thodesen prøver seg på noe som er ganske sjeldent i Norge - psykologiske triks. At han får VG og kanskje Budstikka til å slå dette opp, vil kunne medføre at vi drar til Sandefjord som gullkandidater i egne øyne, tar lett på "nedrykkskandidat" Sandefjord og får skikkelig bank. Thodesen er alt annet enn en tulling. Han er tulling som tror Daniel/Veigar og resten av laget vil falle for det trikset. er det noen som har mast mer enn daniel om at Stabæk ikke er noen gullkandidat? Tror det skal mer enn lovende ord fra en bergenser for å forandre på det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Noen som vet når bussen er tilbake til Bekkestua? Hvis jeg drar er det frem og tilbake på dagen, så jeg må rekke nattbussen til Bergen fra Bussterminalen kl. 23.30. Det går buss fra Sandefjord til Bergen. Avreise 22:55 Nor-way Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Espen Berntsen dømmer Sandefjord - Stabæk. Da bør vel 3 poeng være sikret? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Espen Berntsen dømmer Sandefjord - Stabæk. Da bør vel 3 poeng være sikret? Han har allerede gitt oss tilbake en del av de poengene han skylder oss. Tror ikke vi kan vente noe mer. Dette kan slå alle veier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Espen Berntsen dømmer Sandefjord - Stabæk. Da bør vel 3 poeng være sikret? Han har allerede gitt oss tilbake en del av de poengene han skylder oss. Tror ikke vi kan vente noe mer. Dette kan slå alle veier. Er det noen dommere som ikke skylder oss poeng Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Nok en ypperlig motstander- og kampanal yse. Takker og bukker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Ja, igjen et meget godt håndverk. Men rett skal være rett, Sandefjord var faktisk på delt 1. plass sammen med Lyn etter 3. serierunde. Ikke 2. plass som det står i artikkelen... Liten artig kuriositet; - Etter 6 spilte serierunder i år hadde vi hatt 7 forskjellige lag på førsteplass! - Stabæk har 3 ganger i år spilt mot daværende tabelltopp, og alle gangene har dette laget måttet gi fra seg denne tabelledelsen; Lyn (runde 4), Brann (runde 6) og LSK (runde 9). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Disse analysene er fantastiske. Tok meg den frihet å tipse Budstikka om å kjøpe rettighetene (selvfølgelig ikke eksklusivt). Hele Bærum burde få lese dem! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 28. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 28. Juli 2006 (endret) (d*u*b @ 28. Jul 2006, 11:16) 80219[/snapback]Liten artig kuriositet; - Etter 6 spilte serierunder i år hadde vi hatt 7 forskjellige lag på førsteplass! - Stabæk har 3 ganger i år spilt mot daværende tabelltopp, og alle gangene har dette laget måttet gi fra seg denne tabelledelsen; Lyn (runde 4), Brann (runde 6) og LSK (runde 9). Synd vi bare vant den første av de tre, særlig den siste skulle vi jo ha vunnet. Uansett er det slett ikke umulig at vi for gleden av å vippe både Brann og LSK ned fra førsteplass om igjen, det blir nok ikke noe mindre moro andre gang Vinner vi i dag begynner vi å puste dem hardt i nakken, da får de ekstra press i hengekampene sine Endret 28. Juli 2006 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 På førstesiden til Vg netts fotballside kan man nå finne denne artikkelen.. Er det er forsøk på å psyke ut Veigar og Daniel, eller er han seriøs når han sier dette? Håper for guds skyld at vi kommer til å følge statistikken som denne artikkelen viser... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 (d*u*b @ 28. Jul 2006, 11:16) 80219[/snapback]Liten artig kuriositet; - Etter 6 spilte serierunder i år hadde vi hatt 7 forskjellige lag på førsteplass! - Stabæk har 3 ganger i år spilt mot daværende tabelltopp, og alle gangene har dette laget måttet gi fra seg denne tabelledelsen; Lyn (runde 4), Brann (runde 6) og LSK (runde 9). Synd vi bare vant den første av de tre, særlig den siste skulle vi jo ha vunnet. Uansett er det slett ikke umulig at vi for gleden av å vippe både Brann og LSK ned fra førsteplass om igjen, det blir nok ikke noe mindre moro andre gang Vinner vi i dag begynner vi å puste dem hardt i nakken, da får de ekstra press i hengekampene sine i dag????????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 idag????? Jeg håper virkelig du veit at det er idag vi spiller mot Sandefjord? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Disse analysene er fantastiske. Tok meg den frihet å tipse Budstikka om å kjøpe rettighetene (selvfølgelig ikke eksklusivt). Hele Bærum burde få lese dem! Til og med Sandefjord-supporterne kommer med ros Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 (d*u*b @ 28. Jul 2006, 11:16) 80219[/snapback]Liten artig kuriositet; - Etter 6 spilte serierunder i år hadde vi hatt 7 forskjellige lag på førsteplass! - Stabæk har 3 ganger i år spilt mot daværende tabelltopp, og alle gangene har dette laget måttet gi fra seg denne tabelledelsen; Lyn (runde 4), Brann (runde 6) og LSK (runde 9). Synd vi bare vant den første av de tre, særlig den siste skulle vi jo ha vunnet. Uansett er det slett ikke umulig at vi for gleden av å vippe både Brann og LSK ned fra førsteplass om igjen, det blir nok ikke noe mindre moro andre gang Vinner vi i dag begynner vi å puste dem hardt i nakken, da får de ekstra press i hengekampene sine i dag????????? Eh, har begynt å gire meg opp til kampen, men må visst pent vente to laange dager til. Med RBK(4)-LSK(3) og ODD(5)-VIF(6) har vi en gylden sjanse til virkelig å stikke fra midten av tabellen og lukte på medaljene. Gullet er et stykke unna enda, men sølvet er innen rekkevidde (vet vi ligger på 2, men jeg ser på det som 3 så lenge LSK har like mange poeng og to kamper mindre spilt). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Er det ikke søtt at de på sandefjordforumet bryr seg om å mislike Stabæk så volsomt? Har lenge synes det er litt småpinlig med alle blaa som på død og liv må hate Enga. Men nå har vi fått noen som er enda mindre etablerte enn oss En annen ting som skremmer meg litt, er det at en av debattantene på sandefjordforumet mener Sandefjord bør gå og småsparke på Daniel for å gjøre han sur og grinete. Håper selvfølgelig at det bare er en litt sjalu supporter, men vi må regne med at en del lag begynner med slike taktikker. Finnes det noen offisielle kanaler klubben kan bruke inn mot dommerstanden for å gjøre dommere oppmerksomme på slike ting. Dette med å straffe provokasjoner har jo blitt så populært nå. Og er Daniel bevisst på slike situasjoner. Egentlig burde det jo være litt som å bli pepet ut. Hjemmepublikum piper ofte på den beste spillern til motstandern og sånn sett burde det være en ære. Og om tilogmed motspillerne er opptatt av å psyke deg ut, burde det jo bare gi go'følelsen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Eh, har begynt å gire meg opp til kampen, men må visst pent vente to laange dager til. Med RBK(4)-LSK(3) og ODD(5)-VIF(6) har vi en gylden sjanse til virkelig å stikke fra midten av tabellen og lukte på medaljene. Gullet er et stykke unna enda, men sølvet er innen rekkevidde (vet vi ligger på 2, men jeg ser på det som 3 så lenge LSK har like mange poeng og to kamper mindre spilt). Mener du at hvis vi vinner, og resten taper eller spiller uavgjort i denne runden, så kan vi begynne å drømme om medalje? Jeg mener vi har litt lenger å gå enn det, men at spillet sålangt i år har vært oppsiktsvekkende bra, og vi har faktisk fortjent mer poeng enn det vi har. Vi har ennå ikke sluppet inn mer enn to mål i en kamp, og bare to tap er sykt bra. Dette vitner om noe solid, og jeg tror isåfall det er dét som vil gi oss medalje. Solid og gjevnt bra gjennom hele sesongen. Sålangt har vi vel vært det mest stabile laget i TL sammen Brann. LSK raknet men kan såklart komme tilbake. RBK har skuffet men kan komme tilbake. VIF startet katastrofalt dårlig, men har 4-5 seiere på de siste 6-7 kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Til og med Sandefjord-supporterne kommer med ros Og så lurer de på hvor vi har dette med lillebrorkomplekset fra? Samtidig er det jo litt morsomt at de kaller det mestscorende laget i Norge for Norges kjipeste. Mulig de legger noe annet i kjiipt enn det jeg gjør. Jaja, godt at de har god tro på laget sitt. Håper spillerne har det samme, for med et lag som står relativt høyt er jeg sikker på at det går veien (for oss) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 En annen ting som skremmer meg litt, er det at en av debattantene på sandefjordforumet mener Sandefjord bør gå og småsparke på Daniel for å gjøre han sur og grinete. Håper selvfølgelig at det bare er en litt sjalu supporter, men vi må regne med at en del lag begynner med slike taktikker. Finnes det noen offisielle kanaler klubben kan bruke inn mot dommerstanden for å gjøre dommere oppmerksomme på slike ting. Ingen fare Espen Berntsen dømmer - trenger jeg si mer.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 --> QUOTE(d*u*b @ 28. Jul 2006, 15:44) 80247[/snapback] Eh, har begynt å gire meg opp til kampen, men må visst pent vente to laange dager til. Med RBK(4)-LSK(3) og ODD(5)-VIF(6) har vi en gylden sjanse til virkelig å stikke fra midten av tabellen og lukte på medaljene. Gullet er et stykke unna enda, men sølvet er innen rekkevidde (vet vi ligger på 2, men jeg ser på det som 3 så lenge LSK har like mange poeng og to kamper mindre spilt). Mener du at hvis vi vinner, og resten taper eller spiller uavgjort i denne runden, så kan vi begynne å drømme om medalje? Jeg mener vi har litt lenger å gå enn det, men at spillet sålangt i år har vært oppsiktsvekkende bra, og vi har faktisk fortjent mer poeng enn det vi har. Vi har ennå ikke sluppet inn mer enn to mål i en kamp, og bare to tap er sykt bra. Dette vitner om noe solid, og jeg tror isåfall det er dét som vil gi oss medalje. Solid og gjevnt bra gjennom hele sesongen. Sålangt har vi vel vært det mest stabile laget i TL sammen Brann. LSK raknet men kan såklart komme tilbake. RBK har skuffet men kan komme tilbake. VIF startet katastrofalt dårlig, men har 4-5 seiere på de siste 6-7 kampene. JA, jeg mener vi kan drømme hvis vi vinner søndag(noe som er usikkert i seg selv). Det betyr ikke at medalje på noen som helst måte er sikret enda, men at vi ligger i god posisjon og kan avgjøre selv - inkludert et par glipp som "alle" får. Det er ikke tilfeldigheter som gjør at vi ligger på 2-3 plass nå, og med færre uavgjort vil vi plukke enda flere poend med tilsvarende spill. Tror noen at både Brann og LSK holder heler sesongen? LSK har kun 1 poeng på sine 3 siste TL-kamper, og forventningene til Brann er store i Bergen nå - takler de det? Neste spørsmål er om vi eventuelt takler å ligge høyt på TL-tabellen, men vi har i hvert fall god erfaring i høye tabell-plasseringer fra i fjor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 En annen ting som skremmer meg litt, er det at en av debattantene på sandefjordforumet mener Sandefjord bør gå og småsparke på Daniel for å gjøre han sur og grinete. Håper selvfølgelig at det bare er en litt sjalu supporter, men vi må regne med at en del lag begynner med slike taktikker. Finnes det noen offisielle kanaler klubben kan bruke inn mot dommerstanden for å gjøre dommere oppmerksomme på slike ting. Ingen fare Espen Berntsen dømmer - trenger jeg si mer.... Det har du sagt før og Rich... Før Odd-matchen borte for ett par år siden. Da han dømte straffe til Odd etter en tackling på 18-19 meter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 28. Juli 2006 (endret) --- Endret 28. Juli 2006 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 28. Juli 2006 (endret) Haha. Er det noe Thodesen kan, så er det psykologisk spill! Er det ingen som leser tidligere innlegg?? Dette er 3. gang (!) det lenkes til denne artikkelen i dag! Det postes dobbelt opp en flere andre tråder i dag også. Tydelig at folk er litt i ferie-modus Endret 28. Juli 2006 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Sorry.. jobber nattevakt om dagen, så jeg har nettopp stått opp. Vi får skylde på det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Haha. Er det noe Thodesen kan, så er det psykologisk spill! Er det ingen som leser tidligere innlegg?? Dette er 3. gang (!) det lenkes til denne artikkelen i dag! Det postes dobbelt opp en flere andre tråder i dag også. Tydelig at folk er litt i ferie-modus Kan jo ha noe med at denne artikkelen er adekvat under flere tråder. Det er nok godt ment av de som poster den, men litt sløvt å ikke legge den i riktig tråd med en gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Sorry.. jobber nattevakt om dagen, så jeg har nettopp stått opp. Vi får skylde på det. Når jeg jobber nattevakt, er det vanligvis om natten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Haha, ja der ser du. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 idag????? Jeg håper virkelig du veit at det er idag vi spiller mot Sandefjord? søndag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 28. Juli 2006 (endret) Sandefjords egen forhåndsvideo finner du her. Litt avsløring av de nye profilene et stykke ut i videoen, baderockens inntog på Storstadion (eller var det motsatt) og ikke minst nyheten om at Ingebrigt Steen Jensen skal i kirke. Endret 28. Juli 2006 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 28. Juli 2006 Del Skrevet 28. Juli 2006 Sandefjords egen forhåndsvideo finner du her. Litt avsløring av de nye profilene et stykke ut i videoen, baderockens inntog på Storstadion (eller var det motsatt) og ikke minst nyheten om at Ingebrigt Steen Jensen skal i kirke. Er det mulig å si så lite om kampen på ni minutter?? Takke meg til TV:Budstikkas program! Men de er vel ikke tilbake etter ferien ennå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 29. Juli 2006 Del Skrevet 29. Juli 2006 Sandefjords egen forhåndsvideo finner du her. Litt avsløring av de nye profilene et stykke ut i videoen, baderockens inntog på Storstadion (eller var det motsatt) og ikke minst nyheten om at Ingebrigt Steen Jensen skal i kirke. Er det mulig å si så lite om kampen på ni minutter?? Takke meg til TV:Budstikkas program! Men de er vel ikke tilbake etter ferien ennå... Litt mer her: Thodesen sier de skal spille soneforsvar som vanlig. Ifølge denne er det sannsynnlig Haapala (ny finne i laget) spiller - blant annet fordi Knarvik er skadet. Agnar Førsund (på tredjeplass på toppskorerlista i Norge etter en haug med Stabækspillere) kan bli benket fra start. Ser ut som de har noe problemer med å få en klar første-11. Men la oss ikke lure av det; Sandefjord hjemme er skumle greier; de er så langt i år Norges tredje beste lag på hjemmebane (Stabæk er på sjette plass på den lista - men en kamp mere spilt!) Stabæk er Norges fjerde beste bortelag. Og det kan bedres vesentlig i morgen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå