Morten817 0 Del Skrevet 30. Juli 2006 Del Skrevet 30. Juli 2006 Etter en veldig dårlig kamp mot sf, er det på tide å se framover.. 3 poeng i skien!!!!! mente selvfølgelig 2 august!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 30. Juli 2006 Del Skrevet 30. Juli 2006 Nå blir jeg litt forvirra her av at det står forskjellige datoer overalt jeg sjekker... Er det noen som kan bekrefte av at det er 2.august eller 6.august (beivs )så jeg ikke driter meg ut og drar feil dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Juli 2006 Del Skrevet 30. Juli 2006 Det er bare Stabak.no som operer med 2/8. Alle andre steder - inkluder fxt.no, Odds hjemmesider og NFF, er det på neste søndag. Så om noen har endret dato er det bare Stabæk som vet det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. Juli 2006 Del Skrevet 30. Juli 2006 Saklig at stabak.no tar feil... Har da alltid stått 06.08 der! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 30. Juli 2006 Del Skrevet 30. Juli 2006 Kampen spilles neste søndag, altså 6.august, se NFFs sider. Det samme sier sendeplanen til Canal Digital. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Juli 2006 Del Skrevet 30. Juli 2006 Saklig at stabak.no tar feil... Har da alltid stått 06.08 der! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 30. Juli 2006 Del Skrevet 30. Juli 2006 Depresiv statistikk i Skien. Stabæk har aldri vunnet der, så spørs det om dette vikelig er året da alt skjer som ikke pleier å skje eller om vi fortsetter der vi slapp i 2004.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 30. Juli 2006 Del Skrevet 30. Juli 2006 eller om vi fortsetter der vi slapp i 2004....Får håpe vi ikke lager for mange frispark fra 20 meter og inn.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 30. Juli 2006 (endret) Depresiv statistikk i Skien. Stabæk har aldri vunnet der, så spørs det om dette vikelig er året da alt skjer som ikke pleier å skje eller om vi fortsetter der vi slapp i 2004.... Aldri og aldri, fru Blom: Jeg overhørte noen snakke om kvartfinalekampen i 2004: 15.08.2004 NM / Kvartfinale B 4 - 3 Storstadion Mao - i 2004 slo vi Sandefjord i Sandefjord. Siden begrepet "aldri" er ganske "evig" - så kan jeg henvise videre til stabak.no's utmerkede statestikk - der hevdes det at vi vant i Bugårdsparken i ordinær seriekamp i mai 1993. 2 - 0 i 2. divisjon. Fredrik Gärdeman skoret begge målene. Endret 30. Juli 2006 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 31. Juli 2006 Del Skrevet 31. Juli 2006 Skien og Sandefjord er vel ikke samme by, Albert...eller..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 31. Juli 2006 Del Skrevet 31. Juli 2006 Glem historikk. Stabæk har et nesten helt nytt lag. Men bevares, det blir nok en tøff kamp. Håper Odd sin strategi er å hvile på laubærene pga fantastisk match sist lørdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 31. Juli 2006 Del Skrevet 31. Juli 2006 I denne sesongen er ikke god statestikk noen garanti for seier - snarere tvert i mot. Vi hadde aldri tapt i Fredrikstad da vi dro dit. Så det faktum at vi aldri har vunnet i Skien behover ikke bety noe... Totalt har vi møtt dem 14 ganger hjemme/borte og tapt halvparten, inkludert semifinalen i cupen i 2002. Vi har vunnet bare tre ganger - alle på Nadderud. I eliteserien i Skien har vi spilt seks ganger, to ganger uavgjort - resten tap. imponerende 4 mål til oss, 12 til dem. Uansett hvordan vi snur og vender på tallene mot Odd, så er det et lag vi vanligvis ikke slår, og aldri slår i Skien. Så her vi må vi gå for å endre en tradisjon. Våre målskorere i Skien: Peter Sand - 2003 (1-1) Tryggvi Gudmundsson - 2002 (på overtid til 1-1) Martin Andresen og Andre Flem - 1999 (tapte 3-2) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. August 2006 Del Skrevet 1. August 2006 Søndagskampen har sakte men sikkert begynt å forlate kroppen. Nå er det på tide å se fremover igjen, eller mer korrekt litt syd-vestover, mot Odd i Skien. Med hevet hode, klar røst og nerver av stål skal vi støtte gutta frem til verdenshistoriens første Stabækseier borte mot Odd. Det er satt opp 2 busser til årets viktigste kamp. Buss 1: Avreise Kl 1300 Buss 2: Avreise kl 1500 Gjør din plikt! Meld deg på NÅ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 2. August 2006 Del Skrevet 2. August 2006 Takk for en ny fantastisk forhåndsanalyse! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 2. August 2006 Del Skrevet 2. August 2006 Kan ikke fatte og begripe at noen i Odd leiren kan være så glade for den seieren mot vif. De hadde løpt vettet av seg i Praha bare noen dager tidligere i en del av Europa der folk DØR av heteslag og hadde en laaang reise i beina. Og de klarte å slå dette laget på hjemmebane. Wow. Godt jobba. Historisk. Er det mulig å stikke hodet lengre ned i sanden spør jeg meg. For all del, la dem tro at de er suverene. Denne kampen har jeg en god følelse for. Jeg hadde en forferdelig følelse foran Sandefjord kampen...Tror jeg får rett denne gangen også. Tipper IA kommer tilbake og scorer sammen med Veigar og Somen Det ligger i luften... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. August 2006 Del Skrevet 2. August 2006 Bare jeg omdefinerer litt mentalt, og tenker at jeg har ferie hver helg, så skal dette gå bra.... Og laget? Blir IA klar? I så fall er vel det eneste spørsmålstegnet hvem som skal spille på midten, av Tommy, Jesper og Jokke? Jeg vil foretrekke de 2 førstnevnte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 2. August 2006 Del Skrevet 2. August 2006 Kan ikke fatte og begripe at noen i Odd leiren kan være så glade for den seieren mot vif. De hadde løpt vettet av seg i Praha bare noen dager tidligere i en del av Europa der folk DØR av heteslag og hadde en laaang reise i beina. Og de klarte å slå dette laget på hjemmebane. Wow. Godt jobba. Historisk. Er det mulig å stikke hodet lengre ned i sanden spør jeg meg. For all del, la dem tro at de er suverene. Denne kampen har jeg en god følelse for. Jeg hadde en forferdelig følelse foran Sandefjord kampen...Tror jeg får rett denne gangen også. Tipper IA kommer tilbake og scorer sammen med Veigar og Somen Det ligger i luften... Måtte du få rett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 2. August 2006 Del Skrevet 2. August 2006 Hva med heller få et gjennsyn med Jeppe og Henning sentralt på midten med Alan og Somen på kantene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 2. August 2006 Del Skrevet 2. August 2006 Hva med heller få et gjennsyn med Jeppe og Henning sentralt på midten med Alan og Somen på kantene? Ikke noen dårlig ide. Alternativt Tommy og Henning. Tommy hadde en svak kamp mot Sandefjord, men det hadde jaggu Jeppe også (selv om man tar hensyn til at han ikke spilte på sin faste plass). Vi må også se framover, Jeppe gir seg etter denne sesongen, så det er bedre å ha Tommy i storform enn Jeppe - i den grad man drar det med seg over i neste sesong. Et annet moment som drar samme veien er at kontrakten til Tommy går ut nå (så vidt jeg vet), vi vi ha han med videre må han nok fortsatt få spilletid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 2. August 2006 Del Skrevet 2. August 2006 jaja, faen nå er jeg sur fordi jeg ikke fikk dratt til skien likevel, men det betyr nok stabækseier. Jeg har for vane og ikke være der når Stabæk vinner Synes jeppe og steners bør være på midten. Jeppe har vist at han klarer å score mål fortsatt. Håper på bjørnar isteden for markus på venstrebacken. Markus er meget god defansivt, men alt for dårlig offensivt. Der er bjørnar god, og jeg synes mangelen av han var stor mot sandefjord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 3. August 2006 Del Skrevet 3. August 2006 Hepp, Bjørnar går nok rett inn ja... Han gjorde vel sine saker bra på 2. laget denne uken også... IA blir vel neppe klar til kampen så da tipper jeg Markus går inn i midtforsvaret sammen med Mike. Spørsmålet er da bare om Jeppe blir benket eller tar en plass på midtbanen. Jeg mistenker at JJ ønsker å spille Jocke og Tommy sammen på midtbanen, selv om de ikke bestandig får spillet til å sitte. Hverken Allan eller Somen spilte seg vel ut av laget sist og på topp har vi bare to mann... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 3. August 2006 Del Skrevet 3. August 2006 Jeg har lyst til å se følgende lag på søndag mot Odd : Jon Morten - Markus (I.A hvis klar) - Mike - Bjørnar Somen - Henning - Jokke - Alanzinho Veigar - Nanne Synes dessverre at Stenez var altfor svak mot Sandefjord. Med denne 4'ern på midtbanen, har vi 4 gode enkeltspillere som klarer og holde på ballen slik at vi kan styre i Skien. Tror dette kan bli viktig, særlig hvis vi mangler I.A ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 3. August 2006 Del Skrevet 3. August 2006 Jeg har lyst til å se følgende lag på søndag mot Odd : Jon Morten - Markus (I.A hvis klar) - Mike - Bjørnar Somen - Henning - Jokke - Alanzinho Veigar - Nanne Synes dessverre at Stenez var altfor svak mot Sandefjord. Med denne 4'ern på midtbanen, har vi 4 gode enkeltspillere som klarer og holde på ballen slik at vi kan styre i Skien. Tror dette kan bli viktig, særlig hvis vi mangler I.A ! Er det noen som kan holde på ballen i laget så er det Steners. Han er bankers på laget mot Odd. -------------Jon---------------- Morten-Mike-IA(han blir klar)-Bjørnar Somen-Steners-Jeppe-Alan -----Veigar-Daniel-------------- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 3. August 2006 Del Skrevet 3. August 2006 Jeg har lyst til å se følgende lag på søndag mot Odd : Jon Morten - Markus (I.A hvis klar) - Mike - Bjørnar Somen - Henning - Jokke - Alanzinho Veigar - Nanne Synes dessverre at Stenez var altfor svak mot Sandefjord. Med denne 4'ern på midtbanen, har vi 4 gode enkeltspillere som klarer og holde på ballen slik at vi kan styre i Skien. Tror dette kan bli viktig, særlig hvis vi mangler I.A ! Er det noen som kan holde på ballen i laget så er det Steners. Han er bankers på laget mot Odd. -------------Jon---------------- Morten-Mike-IA(han blir klar)-Bjørnar Somen-Steners-Jeppe-Alan -----Veigar-Daniel-------------- Mot SF mistet Tommy ballen i farlig posisjon utallige ganger, men jeg tror også han starter mot Odd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 3. August 2006 Del Skrevet 3. August 2006 Jeg har lyst til å se følgende lag på søndag mot Odd : Jon Morten - Markus (I.A hvis klar) - Mike - Bjørnar Somen - Henning - Jokke - Alanzinho Veigar - Nanne Synes dessverre at Stenez var altfor svak mot Sandefjord. Med denne 4'ern på midtbanen, har vi 4 gode enkeltspillere som klarer og holde på ballen slik at vi kan styre i Skien. Tror dette kan bli viktig, særlig hvis vi mangler I.A ! Er det noen som kan holde på ballen i laget så er det Steners. Han er bankers på laget mot Odd. -------------Jon---------------- Morten-Mike-IA(han blir klar)-Bjørnar Somen-Steners-Jeppe-Alan -----Veigar-Daniel-------------- Mot SF mistet Tommy ballen i farlig posisjon utallige ganger, men jeg tror også han starter mot Odd. Det var èn kamp. Han har vært helt konge i hele denne sesongen. Setter ikke ut assistkongen etter en middels kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. August 2006 Del Skrevet 3. August 2006 Fin artikkel i dagbladet på nett om tommy'ene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 4. August 2006 Del Skrevet 4. August 2006 Gaute har fortsatt følelser for Stabæk ....og har strategien klar for hvordan Stabæk skal overvinnes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 4. August 2006 Del Skrevet 4. August 2006 Iflg Aftenposten: Stabæk: Inge André Olsen spiller trolig ikke på grunn av et strukket leddbånd i kneet. Jesper Jansson er usikker med en øm lyske. Hvis dette stemmer, blir vel dette laget?: Jon Morten - Mike - Markus - Bjørnar Somen - Jokke - Tommy - Alan Daniel - Veigar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 4. August 2006 Del Skrevet 4. August 2006 Iflg Aftenposten: Stabæk: Inge André Olsen spiller trolig ikke på grunn av et strukket leddbånd i kneet. Jesper Jansson er usikker med en øm lyske. Hvis dette stemmer, blir vel dette laget?: Jon Morten - Mike - Markus - Bjørnar Somen - Jokke - Tommy - Alan Daniel - Veigar Dette er nok heteste tipset ja, eneste alternativet jeg kan se for meg er Henning på midten i stedet for Jokke, men tror heller Henning blir byttet inn i løpet av kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 4. August 2006 Del Skrevet 4. August 2006 Kan ikke se at noen har gjort et poeng ut av at Gaute faktisk har blitt hovedtrener i Odd (sammen med Sandstø). Med virkning fra i dag. Se f.eks her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå