Gå til innhold

kamptråd:Odd-Stabæk 6 august

Morten817
 Del

Anbefalte innlegg

ja ja, det virker som om Odd hvertall har tenkt til å legge stort press på Daniel, veigar og Tommy for å ødelegge det "lette og tekniske" spillet vi spiller ifølge gaute...

Får håpe da at Alan Somen og IA lager litt show sånn at de neste gang må passe på "alle" stabæk spillerne... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan ikke se at noen har gjort et poeng ut av at Gaute faktisk har blitt hovedtrener i Odd (sammen med Sandstø). Med virkning fra i dag.

Se f.eks her

Jeg mener det er med virking fra neste år. (Hvis Gaute Larsen fornyer kontrakten sin med Odd.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke se at noen har gjort et poeng ut av at Gaute faktisk har blitt hovedtrener i Odd (sammen med Sandstø). Med virkning fra i dag.

Se f.eks her

Jeg mener det er med virking fra neste år. (Hvis Gaute Larsen fornyer kontrakten sin med Odd.)

Og der tror jeg din mening er like god som min... I min henvisning finner man i ingressen: Arne Sandstø og Gaute Larsen skal fra og med nå dele hovedtreneransvaret i Odd Grenland..

Om man leser henvisningen om at Gaute fortsatt har følelser for Stabæk står det: Fredag ble det kjent at Larsen blir sidestilt med Arne Sandstø som hovedtrener fra neste år, dersom Larsen blir enig med klubben om en ny kontrakt.

At begge henvisningene er fra fxt.no og at verken Varden eller Odd Grenlands hjemmesider har noe om saken gjør at vi får vente å se til i morgen. Kanskje vi får vite hva som er korrekt da...

Edit: Kom på at de har en avis til nede Grenlandstrakten. Og de har denne greie som toppnyhet. Der står det blant annet: Larsen oste autoritet og la på et par ekstra smil etter opprykket, som vel og merke først skjer etter nyttår - og hvis partene kommer til enighet om lønn og et par andre ting.

Så jeg gir meg - den store Atleten har rett. Igjen. ;)

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk kommer til å disse Odd! Har ett veddemål med en dust som tror Odd vinner! Lett-tjente penger! Tipper det blir 3-1 til gutta jeg! Eller hva tror folk?

At de pengene blir lett-tjente penger vet jeg nå ikke. Odd borte er en tøff kamp som kan vippe begge veier. Jeg tipper allikevel på 2-1 til oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns kanskje det er greit å legge en link til denne her. Sikkert flere enn meg som ikke titter på meldingene på forsiden flere ganger hver dag.

Løste et problem for meg, klarte ikke å bestemmer meg for hvilket avreisetidspunkt jeg ønsket.

Men selvfølgelig veldig dumt at det bare blir en buss pga få påmeldte. Håper det betyr at mange kommer i privatbil; på vei hjem fra Hankø og andre sommersteder...

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laget ifølge TV2:

Jon

Morten-Mike-Markus-Bjørnar

Somen-Tommy-Jokke-Alan

Veigar-Daniel

Rett nok viser fxt.no en 3-4-2 oppstilling for stabæk, men jeg regner med at Bjørnar dukker opp på venstrebacken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen rapporter på hvordan det ser ut i Skien? På live.vg.no ser det ut som det er jevnt..

Vi er slurvete med avleveringer, roter bort ballen stødt og stadig. Jeg er slett ikke overbevist om at dette her skal gå veien... Håper jeg blir positivt overraska i løpet av de siste 45 min.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er veldig jevnt, vi sliter litt med å få tatt Tommy Svindal Larsen ut av kampen. Så sliter Bjørnar skikkelig med mye feil passninger og henger litt etter hele veien. Vi ble frarøvet en stor sjanse da Daniel er helt alene med keeper, men blir feilaktig avblåst for offside

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk bytter: Tom Stenvoll kommer inn for Nannskog som har vært usynlig den siste tiden

Hmm.. Spent på hva intensjonen med det byttet er. Går vi for 0-0?

Edit: Aha.. Somen opp på topp ja.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

kamptråd:Odd-Stabæk 6 august
  • Opprett ny...