Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 6. August 2006 (endret) Del Skrevet 6. August 2006 (endret) Seier! Så f*** delig Gratulerer alle guttta! Så lenge det gir 3 poeng så gir jeg F**! Endret 6. August 2006 av Mr.Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Ikke verdens beste kamp av gutta, men så lenge vi får tre poeng og Odd forbannelsen er brutt, så gir jeg faen!!! ALLE GUTTA!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Så ufattelig deilig!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 ja..ja....JAA!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dagger 35 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Nydelig!!! Hadde vært fornøyd med 1 poeng tilogmed sånn som denne kampen utvikla seg, så 3 poeng er helt rått! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Viktig seier. Kanskje noe heldig, men Odd hadde ikke mange store sjanser til tross for en rekke skuddforsøk. Merkelig at Alan tar straffen. Skulle han få skyte på seg selvtillitt? Synes det er et merkelig bytte med Nanne/Stenvoll. Greit at Nanne går ut, men hvorfor ikke Strand inn? Vil dette si at Somen er rangert som vårt 3. spissvalg? Tabellen er hyggelig lesing. Vi holder 4. plassen etter neste runde også, med mindre vi går på et braktap mot Lyn. Vinner Start i dag, tør jeg påstå at vi har meldt oss på i gullkampen (jada, det er lov å være optimist) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Dette er sinnsykt bra!! Vinne i Skien på en dårlig dag er imponerende.. Men se til å få skrevet under ny kontrakt med Veigar NÅ!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.pernillo 1 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 herlig av Veigar!!! digg med seier i skien!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Svever i skyene! Herrrrrrlig! Takk Veigar. Skuddtrening for Alan og ris på rompa til Nanne for ikke å ha tatt straffen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 6. August 2006 (endret) Del Skrevet 6. August 2006 (endret) Ingen overbevisende seier, men idag orker jeg ikke bry meg om det. Viktige poeng i toppstriden. Og samtidig 6p foran Enga.. Perfekt! Endret 6. August 2006 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Nå ligger vi 8 p unna kvalikplassen! Tror vi klarte å ro oss unna nedrykksstriden med denne seieren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Faen for et slurvete spill og dårlige pasninger, men til helvete med det, TRE POENG!!!!!!!!!!!!!! Vi vet gutta kan spille bedre så dette kan bare gå oppover og oppover! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 takk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 En viktig seier som vil gi guttene en god dose selvtillit! Ikke minst når man reiser seg fra en straffemiss og scorer 5 min før slutt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Jon er helt klart Stabæks beste i dag!! HEIA JON SUPER JON! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Så jævlig DIGG!!!! Hater å måtte følge kampen på radioen i bilen.... ekstra deilig derfor med seier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Spennende å se hvordan spillerbørsene rangerer Jokke i dag: Aftenposten: Banens beste Nettavisen: En av 7 spillere med 5 (Veigar får 6, Jon + 5xOdd får 5) Dagbladet: En av fem stabækspillere med laveste karakter (4) (Her får forøvrig Ali Gerba, som 95% her mente var en stjernespiss av dimensjoner karakteren 2) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Spennende å se hvordan spillerbørsene rangerer Jokke i dag: Aftenposten: Banens beste Nettavisen: En av 7 spillere med 5 (Veigar får 6, Jon + 5xOdd får 5) Dagbladet: En av fem stabækspillere med laveste karakter (4) (Her får forøvrig Ali Gerba, som 95% her mente var en stjernespiss av dimensjoner karakteren 2) Han ga virkelig alt utpå der, men noe storspill var det ikke for å si det sånn...(ble redd en liten stund han kom til å få rødt kort ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Digg med seier i dag! Veigar fikk gult er ikke det hans 3.? Tid for Andreas Strand? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Digg med seier i dag! Veigar fikk gult er ikke det hans 3.? Tid for Andreas Strand? Veigar fikk vel ikke gult. Tror det bare var Jokke som fikk gult i denne kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Digg med seier i dag! Veigar fikk gult er ikke det hans 3.? Tid for Andreas Strand? Veigar fikk vel ikke gult. Tror det bare var Jokke som fikk gult i denne kampen. Lest på Nettavisen? Der er vel spillerne som er i fare for karantene markert med gult. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Digg med seier i dag! Veigar fikk gult er ikke det hans 3.? Tid for Andreas Strand? Veigar fikk vel ikke gult. Tror det bare var Jokke som fikk gult i denne kampen. OK Ingenting er vell bedre enn det?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 6. August 2006 (endret) Del Skrevet 6. August 2006 (endret) quote name='I A Hagen' post='80876' date='6. Aug 2006, 22:04'] Digg med seier i dag! Veigar fikk gult er ikke det hans 3.? Tid for Andreas Strand? Det ble ikke gult til Veigar i denne kampen. edit: fjernet ? oops, så ikke at det var en side til Endret 6. August 2006 av pingo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Digg med seier i dag! Veigar fikk gult er ikke det hans 3.? Tid for Andreas Strand? Veigar fikk vel ikke gult. Tror det bare var Jokke som fikk gult i denne kampen. OK Ingenting er vell bedre enn det?! Mener bestemt at Veigar fikk gult, men la oss håpe at jeg tar feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Mener bestemt at Veigar fikk gult, men la oss håpe at jeg tar feil. I hht VG.no, Nettavisen.no og Dagbladet.no fikk ikke Veigar gult kort. 3 kilder tar vel ikke feil! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 542 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Var det ikke bare to gule kort i kampen da? Hansén for taklinga på Alan og Joakim Persson sitt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 6. August 2006 (endret) Del Skrevet 6. August 2006 (endret) Mener bestemt at Veigar fikk gult, men la oss håpe at jeg tar feil. I hht VG.no, Nettavisen.no og Dagbladet.no fikk ikke Veigar gult kort. 3 kilder tar vel ikke feil! Jeg håper inderlig at jeg tar feil og nevnte aviser har rett. Da tror jeg vi konkluderer med det siste. Det var for øvrig NRK Radio som hevdet at Veigar fikk gult. Endret 6. August 2006 av Tom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 hehe, noe annet rart var at det står ikke et eneste sted eller ble vist på tv at Jesper Jansson ble bytta inn på slutten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Alan bommer på straffe... Hvorfor bytta vi straffeskyter? Belsvik blir nå intervjuet og lurer på det samme. Alan har vel tatt noen straffer før, og har så vidt jeg vet ikke bommet. Jeg husker ikke i farta om det var for 1 eller 2 laget (eller begge). Jeg er ganske sikker på at Veigar ville ta den, han stå og pekte på seg selv ved 11metern før straffen ble tatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå