superblaa 1 465 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Han har vel tatt en tre, fire stykker tror jeg. Alle samme sted og likt slått; ikke altfor hard markkryper nede til venstre for keeper. Scoret såvidt mot Sogndal på tilsvarende måte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Jeg mener at vi bør skyte straffene våre knallhardt helt oppe i et av hjørnene. Kan ikke skjønne at spillerne våre ikke er enig i det. Uansett digg med 3 nye vakre poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. August 2006 Del Skrevet 6. August 2006 Utrolig heldig seier. Årsverste av Bjørnar og Alan på venstrekant i første omgang. Odd fikk vel 15 presise innlegg fra sin høyrekant før Somen og Alan bytta side? Vi får takke utrolig svake avslutninger av Odd for at vi vinner kampen. At Alan rapper en straffe i en viktig kamp i eliteserien og presterer en skudd på svakt G9-nivå er en skandale. Jeg vil slippe å se ham gjenta "bragden". Herlig med 25 poeng. Plassen er så godt som sikra. Vi kan senke skuldra og le av rektal og de andre. Deilig. Vår beste spiller: Jon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. August 2006 Del Skrevet 7. August 2006 At Alan rapper en straffe i en viktig kamp i eliteserien Hvilke av våre kamper i eliteserien er det som ikke er viktige? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 7. August 2006 Del Skrevet 7. August 2006 Hvilke av våre kamper i eliteserien er det som ikke er viktige? Den siste borte mot HamKam, når vi leder serien med 4 poeng... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 7. August 2006 (endret) Del Skrevet 7. August 2006 (endret) Utrolig heldig seier. Årsverste av Bjørnar og Alan på venstrekant i første omgang. Odd fikk vel 15 presise innlegg fra sin høyrekant før Somen og Alan bytta side? Vi får takke utrolig svake avslutninger av Odd for at vi vinner kampen. At Alan rapper en straffe i en viktig kamp i eliteserien og presterer en skudd på svakt G9-nivå er en skandale. Jeg vil slippe å se ham gjenta "bragden". Herlig med 25 poeng. Plassen er så godt som sikra. Vi kan senke skuldra og le av rektal og de andre. Deilig. Vår beste spiller: Jon. Jeg så ikke kampen. Jon stod der han skulle på det som de viste på TV2 kl 22.15 i går. To bra redninger, resten var vel langskudd som gikk max en meter fra der han stod. Odd hadde sikkert ballen mye, men de skapte da fint lite, gjorde de ikke? Vi har vel ikke rare greiene vi heller, men vi har da en straffe og Veigars sjanse i 2. omgang i tillegg til målet. Større sjanse enn straffe er vanskelig å få, så at vi var utrolig heldige er ikke inntrykket jeg sitter inne med. Uansett; vi vant og det er det eneste som teller! Endret 7. August 2006 av Øyvind Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 7. August 2006 Del Skrevet 7. August 2006 Utrolig heldig seier. Årsverste av Bjørnar og Alan på venstrekant i første omgang. Odd fikk vel 15 presise innlegg fra sin høyrekant før Somen og Alan bytta side? Vi får takke utrolig svake avslutninger av Odd for at vi vinner kampen. At Alan rapper en straffe i en viktig kamp i eliteserien og presterer en skudd på svakt G9-nivå er en skandale. Jeg vil slippe å se ham gjenta "bragden". Herlig med 25 poeng. Plassen er så godt som sikra. Vi kan senke skuldra og le av rektal og de andre. Deilig. Vår beste spiller: Jon. Jeg så ikke kampen. Jon stod der han skulle på det som de viste på TV2 kl 22.15 i går. To bra redninger, resten var vel langskudd som gikk max en meter fra der han stod. Odd hadde sikkert ballen mye, men de skapte da fint lite, gjorde de ikke? Vi har vel ikke rare greiene vi heller, men vi har da en straffe og Veigars sjanse i 2. omgang i tillegg til målet. Større sjanse enn straffe er vanskelig å få, så at vi var utrolig heldige er ikke inntrykket jeg sitter inne med. Uansett; vi vant og det er det eneste som teller! Jeg så hele kampen, og JON var BEST. Uten tvil. Plasserte seg riktig hele kampen, og var konge i feltet. Trygg og solid. Ny kontrakt NÅ. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 7. August 2006 Del Skrevet 7. August 2006 Utrolig heldig seier. Årsverste av Bjørnar og Alan på venstrekant i første omgang. Odd fikk vel 15 presise innlegg fra sin høyrekant før Somen og Alan bytta side? Vi får takke utrolig svake avslutninger av Odd for at vi vinner kampen. At Alan rapper en straffe i en viktig kamp i eliteserien og presterer en skudd på svakt G9-nivå er en skandale. Jeg vil slippe å se ham gjenta "bragden". Herlig med 25 poeng. Plassen er så godt som sikra. Vi kan senke skuldra og le av rektal og de andre. Deilig. Vår beste spiller: Jon. Jeg så ikke kampen. Jon stod der han skulle på det som de viste på TV2 kl 22.15 i går. To bra redninger, resten var vel langskudd som gikk max en meter fra der han stod. Odd hadde sikkert ballen mye, men de skapte da fint lite, gjorde de ikke? Vi har vel ikke rare greiene vi heller, men vi har da en straffe og Veigars sjanse i 2. omgang i tillegg til målet. Større sjanse enn straffe er vanskelig å få, så at vi var utrolig heldige er ikke inntrykket jeg sitter inne med. Uansett; vi vant og det er det eneste som teller! Jeg så hele kampen, og JON var BEST. Uten tvil. Plasserte seg riktig hele kampen, og var konge i feltet. Trygg og solid. Ny kontrakt NÅ. At Jon stod bra er det vel ingen tvil om. Man kan vel knapt forlange mer av en keeper enn at han holder nullen. Jeg sier bare at Odd vel ikke hadde mange sjansene. 2 farlige resten langskudd som Jon hadde full kontroll på, bl. a pga av meget bra plasseringsevne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 7. August 2006 Del Skrevet 7. August 2006 Enig i at Jon var banens beste. Av utespillerene synes jeg Somen gjør mye bra. Han har fart og ferdigheter til å avansere 2/3 av banens lengde, men synes han gir fra seg ballen for sent i flere situasjoner. Bla burde han ha forsøkt å finne Veigar eller Nanne på skuddet etter få min, men det er vel naturlig at han har lyst å vise seg for gamle lagkamerater. Når det er sagt, var det Tom eller Henning som la innlegget Veigar scoret på? Har hørt begge navn nevnt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 7. August 2006 Del Skrevet 7. August 2006 Når det er sagt, var det Tom eller Henning som la innlegget Veigar scoret på? Har hørt begge navn nevnt. Det var nok unge Hauger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 7. August 2006 Del Skrevet 7. August 2006 Når det er sagt, var det Tom eller Henning som la innlegget Veigar scoret på? Har hørt begge navn nevnt. Det var nok unge Hauger... Det var det jeg tenkte. Hørte kommentatoren sa Tom, men når jeg så kvaliteten på innlegget... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 7. August 2006 Del Skrevet 7. August 2006 Om det ikke er nevnt før... Det går inflasjon i å hylle før-kampenanalysene til @ringo. Så også denne gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. August 2006 Del Skrevet 7. August 2006 Ja-ja. Da var det kanskje Nannskog som vant kampen for oss like vel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Tenkte det kanskje var noen som ville se kampen igjen før neste kamp... Odd Grenland - Stabæk mms://80.202.4.3/2006-08-06/Odd_Grenland___Stabek!72482,W4H!.wmv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Tenkte det kanskje var noen som ville se kampen igjen før neste kamp... Odd Grenland - Stabæk mms://80.202.4.3/2006-08-06/Odd_Grenland___Stabek!72482,W4H!.wmv Konge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 12. August 2006 Del Skrevet 12. August 2006 Mer av det! Du har ikke Lyn-Stabæk og? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 12. August 2006 Del Skrevet 12. August 2006 Mer av det! Du har ikke Lyn-Stabæk og? Hvis linkene som ble gitt ut før funker så tror jeg den står i "Kamper i sin helhet (for oss uten penger til webtv)"-tråden. Jeg har den i alle fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå