Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tankte bara meddela att jag ar Landskrona BoIS supporter sedan barnsben, bor sedan fyra ars tid tillbaka i Madrid. Kommer till Oslo for att hylla tva idoler, och givetvis njuta av matceh mot Fc Lyn, Daniel Nannskog och Janne Jonsson, som tog oss tillbaka till Svensk Fotbolls Finrum, Allsvenskan. Hoppas pa vinst och foljer Stabeak via "natet" nerifran Spanien. Tankte ta med en BoIS flagga for autograf signering...Heja BoIS och Stabaek...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tankte bara meddela att jag ar Landskrona BoIS supporter sedan barnsben, bor sedan fyra ars tid tillbaka i Madrid. Kommer till Oslo for att hylla tva idoler, och givetvis njuta av matceh mot Fc Lyn, Daniel Nannskog och Janne Jonsson, som tog oss tillbaka till Svensk Fotbolls Finrum, Allsvenskan. Hoppas pa vinst och foljer Stabeak via "natet" nerifran Spanien. Tankte ta med en BoIS flagga for autograf signering...Heja BoIS och Stabaek...

Velkommen, BoIS Jens! Ikke glem å ta en tur innom Onkel Blaa før kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får komme å ta noen øl på Onkel Blaa i tillegg. :D Velkommen skal du være.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tackar for alla inbjudningar, min syster bor i Oslo och har lovat att ta med mej till Onkel Bla...om Fetter Clown ar for tuffingar, sa ar det nog inget for mej. Fick nog av tuffingar nar jag stotte pa La Barrabrava pa la Bombonera i Buenos Aires...ar Boca Juniors supporter men det struntade dom blankt i...Dale Boca..Heja BoIS..Kom igen Stabaek...ses nasta Sondag..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
En BoIsare kommer till stan...
  • Opprett ny...