Morten 22 Del Skrevet 28. Juni 2003 Del Skrevet 28. Juni 2003 Gleda meg til å ta med unga og se Stabæk -Aalesund i morgen, men Onkel sender Rbk- Bryne? Hva er det for en supporter bar som ikke sender Laget sitt når de er på tur? JEG ER SKUFFA OG FORBANNA. Selvfølgelig vet jeg at det beste er å støtte laget på stadion , men for noen er det desverre vannskelig å følge laget på lange bortekamper. Blir det pils på Onkel før neste kamp? Det tviler jeg sterkt på finnes vel en annen pøbb der også :twisted: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 28. Juni 2003 Del Skrevet 28. Juni 2003 jeg var innom onkel for ti minutter siden og spurte om de skulle vise Stabæk i morra og det sa dem de skulle! Så jeg vet ikke hvem du har snakket med, men jeg drar til blaa for aa see de blaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 28. Juni 2003 Del Skrevet 28. Juni 2003 det var vel to av de som var på Onkel det, sender de kampen lysner jeg opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mats 23 Del Skrevet 29. Juni 2003 Del Skrevet 29. Juni 2003 Matchen går ikke på noen kanaler, heller ikke på web-tv så det blir nok litt vanskelig å få sett matchen. Onkel blaa viser en eller annen rbk-kamp isteden hvor det er oppdateringer fra de andre kampene i tippeligaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 29. Juni 2003 Del Skrevet 29. Juni 2003 Jeg måtte innom for å se om de sendte kampen, men som du sier ingen sendte kampen. Det blir jo vansklig å sende den da Jeg blir dårlig når jeg ikke får sett stabæk kampene, derfor det sure innlegget på toppen :wink: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 29. Juni 2003 Del Skrevet 29. Juni 2003 Glemte selvfølgelig å logge inn over :roll: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 29. Juni 2003 Del Skrevet 29. Juni 2003 jeg tok visst feil....dvs jeg fikk dårlig info...Svært skuffet, både over ikke å ha fått sett kampen, og over resultatet...1-1 mot ålesund kommer till å svi når sesongen nærmer seg slutten... men når det er sagt er vel dette en kamp stabæk hadde tapt i fjor. tre uavgjort på rad er ikke bra, men, men... Forza de blå, og måtte de bak web tv brenne i helvete for lidelsen de påfører oss når vi blir hensatt til å følge kamper på fotballxtra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg