Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gleda meg til å ta med unga og se Stabæk -Aalesund i morgen, men Onkel sender Rbk- Bryne?

Hva er det for en supporter bar som ikke sender Laget sitt når de er på tur?

JEG ER SKUFFA OG FORBANNA.

Selvfølgelig vet jeg at det beste er å støtte laget på stadion , men for noen er det desverre vannskelig å følge laget på lange bortekamper.

Blir det pils på Onkel før neste kamp?

Det tviler jeg sterkt på finnes vel en annen pøbb der også :twisted:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg var innom onkel for ti minutter siden og spurte om de skulle vise Stabæk i morra og det sa dem de skulle! Så jeg vet ikke hvem du har snakket med, men jeg drar til blaa for aa see de blaa! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Matchen går ikke på noen kanaler, heller ikke på web-tv så det blir nok litt vanskelig å få sett matchen.

Onkel blaa viser en eller annen rbk-kamp isteden hvor det er oppdateringer fra de andre kampene i tippeligaen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måtte innom for å se om de sendte kampen, men som du sier ingen sendte kampen.

Det blir jo vansklig å sende den da :lol:

Jeg blir dårlig når jeg ikke får sett stabæk kampene, derfor det sure innlegget på toppen :wink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tok visst feil....dvs jeg fikk dårlig info...Svært skuffet, både over ikke å ha fått sett kampen, og over resultatet...1-1 mot ålesund kommer till å svi når sesongen nærmer seg slutten...

men når det er sagt er vel dette en kamp stabæk hadde tapt i fjor.

tre uavgjort på rad er ikke bra, men, men...

Forza de blå, og måtte de bak web tv brenne i helvete for lidelsen de påfører oss når vi blir hensatt til å følge kamper på fotballxtra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Skuffa over Onkel Blaa
  • Opprett ny...