kegen 0 Del Skrevet 8. August 2006 Del Skrevet 8. August 2006 Til Pedro: Gjennomsnittlig Tilskuertall Ellers gleder jeg meg til en spennende kamp og mange mål (til oss).... Tid for å vise hvem som er best 11 mot 11! Heia Lyn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 8. August 2006 Del Skrevet 8. August 2006 Tid for å vise hvem som er best 11 mot 11! he he, men hvor mange kamper har Lyn avsluttet med færre mann enn 11? Stabæk har 1 kamp og Lyn har 1 kamp såvidt jeg vet - ergo, tabellen taler for seg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kegen 0 Del Skrevet 8. August 2006 Del Skrevet 8. August 2006 Tid for å vise hvem som er best 11 mot 11! he he, men hvor mange kamper har Lyn avsluttet med færre mann enn 11? Stabæk har 1 kamp og Lyn har 1 kamp såvidt jeg vet - ergo, tabellen taler for seg... Godt poeng! Skal på ingen måte rakke ned på den innsatsen Stabæk har lagt ned i år. Rett og slett imponerende og jeg håper dere ikke ramler sammen, bare litt på søndag. Men jeg tenkte mere på at dere spilte med en ekstra kar kledd i svart mot oss på Ullevål... Vi var jo fortsatt best da det var 10 mot 12. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 8. August 2006 Del Skrevet 8. August 2006 Jada. Point taken. Legg merke til at jeg ikke disser gjennomsnittet, kun oppslutningen i siste hjemmekamp. Det er jo sjokkerende lavmål for et lag med uttalte ambisjoner om å være Oslos største publikumslag og som attpåtil gir bort billetter til mange av sine kamper! Nesten ubegripelig rett og slett. Dessuten trekkes snittet deres opp av de to derbyene, noe Stabæk hverken har fasilitetene eller den geografiske beliggenheten til å kunne oppnå. Uansett. Stabæk har spillt på seg en god del rytme og selvtillit siden kampen på Ullevål og da vant vi 1-4 på en dårlig dag. Skal nok klare Lyn 11 mot 11 hjemme ja. Overbevist om at det blir 2-1 til Stabæk. Har ikke tapt hjemme i år og nå har vi endelig en så godt som friskmeldt stall med en tilnærmet innspillt første 11er. Hadde dog ikke falt av stolen om vi hadde spillt uavgjort hjemme... Allikevel. Håper spisskompetansen vår avgjør denne kampen i vår favør. Gleder meg til en kamp med to lag som vil angripe, og ett Blaatt lag som faktisk evner å sette avslutningene i mål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 8. August 2006 (endret) Del Skrevet 8. August 2006 (endret) Lynsupporterne er klare for revansj. Mye useriøst vissvass der. Noe som imidlertid bør bekymre den jevne Bastionmedlem noe mer er at de har elementer som Blitz i sine rekker! Les avslutningskommentaren skrevet 8.04 pm i går. Endret 8. August 2006 av Pedagogen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 8. August 2006 Del Skrevet 8. August 2006 http://www.fxt.no/tippeligaen/lyn/article704884.ece to nye stoppere til lyn, kan ikke si at de skremmer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 8. August 2006 (endret) Del Skrevet 8. August 2006 (endret) Noe sånnt ja.. Vi bør komme opp mot 10.000 i snitt før vi kan begynne å klage på andre.. 10 000 i snitt er det nok noen år til frykter jeg.. Men hvem vet hva en ny stadion vil gjøre med oppsluttningen... det er jo håpløst for stabæk og trekke mer en 5000 på en kamp hvis det ikke finnes bortesupportere (klanen feks) som gidder å fylle opp en sving der man så vidt ser banen. sdette har kanskje ikke noe med lynkampen å gjøre men med nye bra tribuner vil tilskuertallet vårt stige drastisk. husk at det ca. er 4000 brukbare sitteplasser på nadderud. det må være kjedelig for de som ikke har sesongkort og sitte på en elelr annen møkkaplass nedre del skeivt på fornebulandet. men nok om det! jeg vil som mange andre her ha henning inn i startelveren: Jon morten-ia-kjølø-bjørnar somen-henning-tommy-alan daniel-veigar Endret 8. August 2006 av the bluesbrothers Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 965 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 http://www.fxt.no/tippeligaen/lyn/article704884.ece to nye stoppere til lyn, kan ikke si at de skremmer Hepp, Sigurdson har vel dratt land og strand rundt for å vise seg frem og har blitt avvist flere steder. Ser ut som om Bjarmann forsøker å samle det som kan krype å gå av LSK vrakgodts til Lyn. Husker tilbake på tidlig 90 tallet når LSK fansen omtalte Lyn som LSK3. Kan det skje igjen? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 For en gjeng. Ikke overrasket, men likevel: http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.ph...sc&start=30 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 For en gjeng. Ikke overrasket, men likevel: http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.ph...sc&start=30 He he, mye sterke ord fra elevene på Oslo Handelsgym og Wang her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Omtrent som det "helvetes bråket" de lagde da stripene ble innført i 1995, eller? Den gangen himmelblå drakter raskt ble kastet på båten og erstattet med noen stripete drakter som ikke lignet noe klubben hadde brukt før. Takke meg til for historieløshet. Jeg har en 2.div drakt.. den har hvertfall striper.. Infidels...! This means war.. Sunday bloody sunday... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 965 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Hepp, Det var vel en liten periode med lyseblå drakter i 1. div var det ikke??? Jeg mener å ha fått en lang opplæring i Stabæk og stripete drakter fra Rich en gang. Har noe med Djurgården å gjøre opprinnelig hvis jeg ikke tar helt feil... Men jeg er jo ganske ny i folden og kan ikke min Stabækkhistorikk til fingerspissene! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Omtrent som det "helvetes bråket" de lagde da stripene ble innført i 1995, eller? Den gangen himmelblå drakter raskt ble kastet på båten og erstattet med noen stripete drakter som ikke lignet noe klubben hadde brukt før. Takke meg til for historieløshet. Jeg har en 2.div drakt.. den har hvertfall striper.. Infidels...! This means war.. Sunday bloody sunday... Stripene har kommet og gått opp gjennom årene. De ble introdusert for første gang i 1914 eller noe slikt: Jeg minnes min barndoms fotballkarriere, så spilte vi først med noen lyseblaa Admiral-drakter (1980-82) før vi fikk stripete drakter omtrent som dem vi har nå, i -83. Da A-laget spilte i 1. div. i -93 så hadde vi av en eller annen grunn ikke striper. Samma det, egentlig. Så lenge ikke stripene forsvinner én gang til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 9. August 2006 (endret) Del Skrevet 9. August 2006 (endret) så spilte vi først med noen lyseblaa Admiral-drakter (1980-82) før vi fikk stripete drakter omtrent som dem vi har nå, i -83. Var det de strech-aktige draktene som var übervarme... De var utrolig kule hvis jeg ikke husker feil.. Keen på en sånn jeg.. Djurgården? dette vil jeg høre mer om... Rich? Endret 9. August 2006 av ErikErik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Djurgården? dette vil jeg høre mer om... Rich? Var vel i Dagbladet eller VG for noen år siden hvor klovnen Oddleiv hadde en gjennomgang av draktenes historie. Da kom det fram til at vi hadde fått tilsendt noen gamle draktsett av Djurgården om jeg ikke tar helt feil. Noen må høre med Kajan, han levde på den tiden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. August 2006 (endret) Del Skrevet 9. August 2006 (endret) så spilte vi først med noen lyseblaa Admiral-drakter (1980-82) før vi fikk stripete drakter omtrent som dem vi har nå, i -83. Var det de strech-aktige draktene som var übervarme... De var utrolig kule hvis jeg ikke husker feil.. Keen på en sånn jeg.. Ja, riktig. De var ganske fete, selvom de ikke hadde striper. I 100% polyester og hvit krage. Men de hadde ikke så mye strech. Vi kan jo fortsette denne diskusjonen her Endret 9. August 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Samma faen om vi har striper eller ei. Back to business! Nå har Lyn fått to kvaliteter (antagligvis, kjenner ikke til finnen fra før) inn i back-rekka. De håper å få disse klare til kampen på søndag. Spørsmålet er da om dette vil styrke forsvaret deres umiddelbart, eller om det kan skape noe usikkerhet i startfasen... Disse spillerne kjenner jo ikke til vårt spill eller spillere fra før, og kan umulig være totalt innkjørt i Lyns spillestil fra første kamp. Et dårlig kordinert forsvar kan få uante store problemer med Nannskogs gjennombruddsløp og fart vil jeg tro. Hva er Lyn best tjent med? Theorin/spirrevippen eller noen av de nye?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 965 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 --> QUOTE(d*u*b @ 9. Aug 2006, 08:28) 81193[/snapback] Samma faen om vi har striper eller ei. Back to business! Nå har Lyn fått to kvaliteter (antagligvis, kjenner ikke til finnen fra før) inn i back-rekka. De håper å få disse klare til kampen på søndag. Spørsmålet er da om dette vil styrke forsvaret deres umiddelbart, eller om det kan skape noe usikkerhet i startfasen... Disse spillerne kjenner jo ikke til vårt spill eller spillere fra før, og kan umulig være totalt innkjørt i Lyns spillestil fra første kamp. Et dårlig kordinert forsvar kan få uante store problemer med Nannskogs gjennombruddsløp og fart vil jeg tro. Hva er Lyn best tjent med? Theorin/spirrevippen eller noen av de nye?? Hepp, Det kommer an på kvaliteten på de spillerene som kommer inn. Theorin og Madsen var vistnok veldig solide mot Molde, men MFK har vel kanskje ikke sin styrke i angrepet? Lyn hadde ikke hentet inn to mann med mindre de mente det var absolutt nødvendig. Bjarmann kjenner dessuten sigurdsson godt fra før av og vet hva han står for. Han er ung, har bra meritter, men har sannsynligvis vært inne i en negativ utvikling. Han fikk etter hva jeg forstår ikke fornyet kontrakten i Belgia. Jeg er temmelig sikker på at han går rett inn på laget. Enten som stopper eller som venstreback. Finnens kvaliteter kjenner jeg ikke til, men generelt så bør man vel ikke rokere om for mye på en forsvarsfirer fra en kamp til en annen. Ref Sandefjordkampen vår. På kort sikt tror jeg ikke disse forsterkningene gjør noe med kvaliteten på Lyn laget. På litt lengre sikt så er de sikkert en verdifull tilvekst til stallen. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 indridi sigurdsson til lyn etter at han forlot genk i slutten av mai gikk han tilbake til sin gammel klubb KR, var så på prøvespill i lyn og fikk nå en 2-års kontrakt. kanskje han allerede spiller mot stabæk. dermed har lyn 2 islendinger, stefan gislason og indridi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 For en gjeng. Ikke overrasket, men likevel: http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.ph...sc&start=30 Mye frustrer ungdom i holmenkollen for tiden. Uansett, det gjør bare seiern søtere, og vi synger de jo ut uansett, som vi gjorde på bortekampen. Og som supportere er det det som teller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Ikke bare er de frustert; de har også enorme komplekser ser det ut til etter at vi regelrett pissa på dem på Ullevål. Stakkars små, må være kjipt å være supporter for et lag som så kjønnsløst? Eneste "stjernen" de hadde solgte de til Chelsea, riktignok for mye penger, men alt som gjenstår nå er en danske på syretripp med dårlig rygg, og en godt over gjennomsnittet feminin Skiensharry med flippskjegg og kottiser på høyrekanten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 965 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 For en gjeng. Ikke overrasket, men likevel: http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.ph...sc&start=30 Mye frustrer ungdom i holmenkollen for tiden. Uansett, det gjør bare seiern søtere, og vi synger de jo ut uansett, som vi gjorde på bortekampen. Og som supportere er det det som teller. Hepp, Tror det er mange unge mennesker ja! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 for en gjeng...kjedelig... har du ikke nok å gjøre med din egen klubb slenger du drit mot motstandernes klubb, eller hva? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 For en gjeng. Ikke overrasket, men likevel: http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.ph...sc&start=30 Mye frustrer ungdom i holmenkollen for tiden. Uansett, det gjør bare seiern søtere, og vi synger de jo ut uansett, som vi gjorde på bortekampen. Og som supportere er det det som teller. Hepp, Tror det er mange unge mennesker ja! @ringo Det var mer fokus på oss enn på Lyn. Bastionen har vel en snittalder på 14,2 år da : "Teite Stabæk". Godt å lese at de er piss redde for Pall og Nanne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Og her er det nå mer fokus på tenåringer fra Oslo Vest enn det er på Stabæk. Det var jo dette med glasshuset da Tror det blir en bra kamp! Litt redd for Bala/Edu, fart er ikke det forsvaret vårt er mest kjent for. Bakover burde imidlertid Lyn være en passende motstander for oss. Spissparet vårt har to gode egenskaper; de scorer masse mål og de er veldig samspilte. Kombiner et spisspar som finner hverandre i blinde og et midtstopperpar som ikke vet hvor de har hverandre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Og her er det nå mer fokus på tenåringer fra Oslo Vest enn det er på Stabæk. Det var jo dette med glasshuset da Jeg vil påstå det er litt forskjell på 3-4 innlegg en hel haug med sider som Lyn fansen produserer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O.V. 0 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 For en gjeng. Ikke overrasket, men likevel: http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.ph...sc&start=30 Mye frustrer ungdom i holmenkollen for tiden. Uansett, det gjør bare seiern søtere, og vi synger de jo ut uansett, som vi gjorde på bortekampen. Og som supportere er det det som teller. Hepp, Tror det er mange unge mennesker ja! @ringo Det var mer fokus på oss enn på Lyn. Bastionen har vel en snittalder på 14,2 år da : "Teite Stabæk". Godt å lese at de er piss redde for Pall og Nanne. Hmmm... så var det det med fliser og bjelker i øyet. Denne kamptråden er vel ikke akkurat noe bevis på ensidig fokus på eget lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 så spilte vi først med noen lyseblaa Admiral-drakter (1980-82) før vi fikk stripete drakter omtrent som dem vi har nå, i -83. Var det de strech-aktige draktene som var übervarme... De var utrolig kule hvis jeg ikke husker feil.. Keen på en sånn jeg.. Djurgården? dette vil jeg høre mer om... Rich? Stabæks første draktsett var blå og blåstripete slik vi har i dag etter at det første draktsettet vårt var arvet av Djurdgården. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Det lyner njaa skeptisk..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 9. August 2006 (endret) Del Skrevet 9. August 2006 (endret) så det var 2500 tilskuere på lyn-molde. det er faktisk ganske så mye verre enn stabæk, selv i 2004. wow uansett, morsomt å lese bastionen-forumet..ganske ufattelig hvor langt de synker (slik som etter kampen sist), feks: "Spår 0-4 og brukne ben på begge stabæk-spissene"..og mer av det. jaja, dem om det. =) Endret 9. August 2006 av lyckegutten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå