@ringo 21 965 Del Skrevet 9. August 2006 (endret) Del Skrevet 9. August 2006 (endret) så det var 2500 tilskuere på lyn-molde. det er faktisk ganske så mye verre enn stabæk, selv i 2004. wow uansett, morsomt å lese bastionen-forumet..ganske ufattelig hvor langt de synker (slik som etter kampen sist), feks: "Spår 0-4 og brukne ben på begge stabæk-spissene"..og mer av det. jaja, dem om det. =) Hepp ja, Meninga var å røske litt liv i fortisgjengen der borte, det ser ut til å virke. Skulle nok bare droppet kommentaren om draktstripene. Det var nok ikke helt gjennomtenkt. Vel sånn går det når man skal skrive innimellom jobb og familieliv. Nok om det! De har veldig høye tanker om eget lags fortreffelighet... Det som overrasker meg er at de ikke kan stikke fingeren i jorda og innse at det ikke er vår eller dommerens feil at spillerene deres forbryter seg mot regelverket. Jeg blir helt matt... @ringo Endret 9. August 2006 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Blir spennende å følge de andre kampene denne runden. Det er ikke usannsynlig at gutta kan nærme seg toppen enda mere. RBK møter Molde på Aker Stadion. I utgangspunktet en klar B, men dette er årets kamp i Molde, og de har i utgangspunktet alt å vinne. Brann møter Engen på Ullevål. Det lukter vel egenlig uavgjort her, men for en gangs skyld må jeg nesten si at det hadde vært kult om Engen vant... Det er ikke mye som tyder på at Fugla avgir poeng hjemme mot FFK, men håper at Lyn slår til på hjemmebane i hengekampen. Med litt tur er vi kun 3 poeng bak serielederen ved neste runde (som er hjemme mot RBK) Jeg vet dette med å selge bjørnen før skinnet er skutt osv, men det er viktig å vinne denne kampen for å holde liv i gull-drømmen. Med poengtap er jeg redd vi må fortsette å drømme om medalje. Tror Lyn vil slite i forsvar uansett hvem de velger, men om jeg får velge tror jeg at jeg vil satse på de to nyankomne. De klarer ikke å bli kjørt inn sammen med resten av laget på så kort tid. De to andre ungguttene kjenner laget og spillestilen bedre, så om deres ferdigheter er litt dårligere, kommer de nok i sum ut som et bedre stopperpar pr søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 9. August 2006 (endret) Del Skrevet 9. August 2006 (endret) Med poengtap er jeg redd vi må fortsette å drømme om medalje. Jeg tror ikke vi skal være redd for å drømme om medalje..får vi det i år er det helt fantastisk . Jeg velger å være pessismistk som alltid og ta slikt som en bonus Endret 9. August 2006 av lyckegutten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. August 2006 (endret) Del Skrevet 10. August 2006 (endret) Bastionen er fortsatt ergelige på dommer Hauge og Stabæk etter 4-1 tapet i mai. By the way. Her er TV-bildene forteller at FC Lyn Oslo fikk som fortjent: Bevis 1: Korrekt idømt rødt kort til Steven Lustü Bevis 2: Korrekt idømt rødt kort til Kristian F. Onsdag Endret 10. August 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 hehe, moro det der. Jeg var, og er fortsatt, enig i at Tom faller lett, det er mulig at han kunne klart å stå på beina hvis han virkelig gadd å prøve. Poenget er at det ikke finnes èn eneste TL spiller (Mr Onsdag inkludert) som ikke faller lett når man blir knuffet i ryggen innenfor 5-meter'n. Jeg er da ikke interessert i at kun Stabæk skal gå i bresjen for å gjøre noe med denne trenden. Jeg er så drita lei spillere og trenere og ledere som syter pga dette når de vet at alle på sitt eget lag ville gjort akkurat det samme i en slik situasjon. Kan sammenlilgne det med den overdrevne klagingen fra Stabæk ledelsen ifjor mot lagene som spilte såkalt "destruktivt". Det er en del av spillet og noe en bare må regne med. Lyn kunne jo kanskje gjort noe med det ved at de fantastiske spissene deres klarte å score på noen av de titalls fantastiske målsjansene de mener å ha skapt i kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Det er nesten så jeg håper Tom starter mot Lyn. Det vil jo nærmest garantere flere røde kort til klovnene fra skiklubben Eller tenk følgende scenario. Det er 1-1 ti minutter før slutt og Janne setter inn Tom som avgjør det hele på overtid med en iskald lobb over Eddie 'the eagle' Gustavsson. Målet er vakkert, men måten han feirer overgår alt...Tom tar fart, løper mot lynfansen og kaster seg teatralt rett foran dem, 'som om han ble skutt'. Mens han ligger og vrir seg i smerte kommer IA og Mike og bærer ham på 'båre' til midtsirkelen... I det Liiin tar avspark blåser dommeren av... Man kan jo drømme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Noe av det som kanskje var aller mest fornøyelig i debatten rundt straffesparket hvor Tom blir dyttet var da Henning Berg klarte å lire av seg følgende: "Så legger store sterke Tom Stenvoll seg rett ned." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Noe av det som kanskje var aller mest fornøyelig i debatten rundt straffesparket hvor Tom blir dyttet var da Henning Berg klarte å lire av seg følgende: "Så legger store sterke Tom Stenvoll seg rett ned." Dessverre har nok Henning Berg rett. Jeg har nemlig oppdrevet et bilde der Tom Stenvoll (til venstre) og Kristian F. Onsdag (til høyre) poserer i garderoben før kampen mot Lyn i våres. Ut fra dette er det nok ingen tvil om at Tom filmet, nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 de har jaggu riktig farge på undisene også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Gleder meg til denne kampen! Håper på en skikkelig målfest, med Alanzihno på sitt aller beste! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Veigar er skada! http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article706259.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Faaaaaaaaaaaen... Somen eller Alan på topp. Inn med Henning eller Tom fra start. Krysser alle fingre og tær for at Veigar rekker kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Der har vi det ja. Disse invandrerne assa. Med en gang de får fast jobb, så er det sykemelding og rett på trygd... Men seriøst; Dette var kjipt. Håper det ordner seg fortere enn svint. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Vi skulle ha solgt ham! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 kink i nakken kan ikke være langvarig.. må toppen stå over en match... sånnt må vi regne med.. kan jo uansett være moro å teste alan på topp mot 2 urutinerte stoppere... lukter utvisninger lang vei... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 kink i nakken kan ikke være langvarig.. må toppen stå over en match... sånnt må vi regne med.. kan jo uansett være moro å teste alan på topp mot 2 urutinerte stoppere... lukter utvisninger lang vei... he he! "Store sterke Alan kaster seg som om han ble skutt" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Bastionen tror ikke noe særlig på det... http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.ph...87&start=75 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Bastionen tror ikke noe særlig på det... http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.ph...87&start=75 Nei.... Men forøvrig har de et kult system med avstemming om utfallet. Kan ikke vi ha sånn vi også? Så om vår poll får flere stemmer på at Stabæk (nei - ikke Stabekk, Liiin) vinner stort enn Liiiiins poll får på at Liiiiiiiin vinner stort - så er saken avgjort. Og vi slipper å bruke en ettermiddag på å gå på kamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Optimister i LynFCOslo. De kommer til å bli megaskuffet! DREAM ON! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O.V. 0 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 kink i nakken kan ikke være langvarig.. må toppen stå over en match... sånnt må vi regne med.. kan jo uansett være moro å teste alan på topp mot 2 urutinerte stoppere... lukter utvisninger lang vei... Hmmm... Tommy Berntsen er nå ikke så urutinert. Theorin ved hans side spilte samtlige kamper i fjor og godt over halvparten av årets. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Hmmm... Tommy Berntsen er nå ikke så urutinert. Theorin ved hans side spilte samtlige kamper i fjor og godt over halvparten av årets. Vi regnet ikke med at han ble spilleklar da tråden ble åpnet. Uansett er han rusten, og stopperparet er ikke så samkjørt som det burde ha vært når man møter Norges beste spisspar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Theorin er vel egentlig back? Om han spilte alle kampene i fjor og halvparten så langt i år, hjelper ikke det stort på midtstopper-erfaringen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Notrac 16 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Mye frem og tilbake her, men er Berntsen tilbake eller er han fortsatt skadet? Gleder meg til søndag. En viktig kamp for å få en luke ned til 5 plassen (og videre nedover for den saks skyld). Står laget sammen som et lag, og lever etter ordtaket "hver for en er vi dyktige, sammen uslåelige" så er vi nettopp det.... uslåelige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Notrac 16 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Bastionen har til bortekampen mot Stabæk kjøpt opp helt felt Å, for å slippe kikkertsvingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kegen 0 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Theorin er vel egentlig back? Om han spilte alle kampene i fjor og halvparten så langt i år, hjelper ikke det stort på midtstopper-erfaringen... Theorin er egentlig stopper og han og Tommy skal nok være samspilte nok til at det går bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Mye frem og tilbake her, men er Berntsen tilbake eller er han fortsatt skadet? Gleder meg til søndag. En viktig kamp for å få en luke ned til 5 plassen (og videre nedover for den saks skyld). Står laget sammen som et lag, og lever etter ordtaket "hver for en er vi dyktige, sammen uslåelige" så er vi nettopp det.... uslåelige. Jeg lest om Berntsen at han hadde begynt å trene med ball igjen, det kan jo tyde på at han starter mot oss, men er ikke sikkert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Jeg lest om Berntsen at han hadde begynt å trene med ball igjen, det kan jo tyde på at han starter mot oss, men er ikke sikkert. Berntsen er spille klar mot oss. Vi får la Nanne få opp pulsen hans igjen med et par spurtoppgjør... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Jeg lest om Berntsen at han hadde begynt å trene med ball igjen, det kan jo tyde på at han starter mot oss, men er ikke sikkert. Berntsen er spille klar mot oss. Vi får la Nanne få opp pulsen hans igjen med et par spurtoppgjør... Det er ingen ulempe at Berntsen må bruke Stabækmatchen på å spille seg i form Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Jeg lest om Berntsen at han hadde begynt å trene med ball igjen, det kan jo tyde på at han starter mot oss, men er ikke sikkert. Berntsen er spille klar mot oss. Vi får la Nanne få opp pulsen hans igjen med et par spurtoppgjør... Alltig gøy å se på rundingsbøyer. Håper han spiller fra start. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå